Strana 1 z 1

Problem so štartovaním

Napísané: Piatok, 2. Decembra 2011, 23:07
od používateľa juraj
Počuli ste už o tom,aby po cca 10 tisíc km sa nedalo naštartovať auto ? Doobeda som normálne jazdil a zaparkoval pred domom.Poobede som si sadol do Yarisa a pri štartovaní hrobové ticho.Musela prísť odťahovka.Po dvoch dňoch v značkovom servise zistili,že "na spínači štartéra bol zlý kontakt".Je to už asi 10-té auto,ale po prvykrát ma museli odtiahnúť.Po takých "šmejdoch" ako Fiaty,Škodovky,Peugeot som skúsil vychytenú značku,ale to som asi mal radšie do niečoho stúpiť.

Re: Problem so štartovaním

Napísané: Nedeľa, 4. Decembra 2011, 11:19
od používateľa pio
Myslim ze po takej banalnej skusenosti ako je zly kontakt este nemozes hadzat Toyotu ako znacku do sracie...skus napisat recenziu za 5 rokov alebo 90000km. Potom mozes porovnavat tie znacky co si tu spomenul..... To neznamena ze ked si kupis Toyku tak nebudes navstevovat servis mimo pravidelnej udrzby ;-) vsetko sa dokaze pokazit aj tvoj yardo.

Re: Problem so štartovaním

Napísané: Pondelok, 5. Decembra 2011, 00:24
od používateľa juraj
No vieš pio,ja ju nehádžem do koša,ale mám taký dojem,že svojou expanziou Toyote uniká kvalita.Môjmu zaťovi prvý Avensis vydržal 350 tisíc km pri jednej výmene ľavej žiarovky.Kúpil si druhý a do 40 tisíc km mu menili ľavý xenon,vstrekovacie trysky,vstrekovacie čerpadlo,stropné svetlo a ešte nejaké drobnosti,tak sa ho rýchlo zbavil. Ak sleduješ nemeckú štatistiku spoľahlivosti,tak z čelných priečok sa pomaly zosúva dolu.Napriek tomu som jej veril,ale niektoré veci ma celkom sklamali.Napr. ovládanie počítača asi vymyslel idiot.Jeho nepresnosť je šokujúcich 12 až 27 % pri údaji priemernej spotreby.Ak to ukáže 5,4 l a skutočnosť je 6,88 l/100 km,tak to je zbytočný prístroj.Tiež nemožnosť naštartovať bez stlačenia spojky až na podlahu a pod.Aby som len nekritizoval,tak motor je vynikajúci ,aj variabilnosť zadných sedadiel.Čo sa týka tých značiek,tak napr. Fiat 128 za 12 rokov a 156 tisíc km okrem žiaroviek , brzdových doštičiek mal menené predné ložisko v ľavom kolese, a predné guľové čapy,Peugeot 405 po 7 rokoch a 210 tisíc km ložiská zadnej nápravy,Panda po 7 rokoch a 70 tisíc km vôbec nič a pod. Zarazilo ma napr. že nemá automatické rozvecovanie a Panda s rokom výroby 2003 to mala.To som zistil až po kúpe.Ostáva len dúfať že je to posledná zrada.