Ale zasa berme ze smart je mestske auticko. Cize tych kasmionov by tam malo jazdit pomenej. Ale to uz je moc hypoteticke. Ked ta ma nieco rozrotovat, nepomoze ti ani najbezpecnejsie auto.zk24 napísal:Jasne... Mne fyzika nic nehovori, ale len tak z laickeho hladiska ked sa na to divam mi to pride take.... no, strasne kratka deformacna zona, a teda ta vsetka energia sa musi vybit velmi rychlo, a dokonca ho odhodi (kedze je velmi lahunky)... Neviem. na mna to posobi desivo. Fakt hovorim ze tomu nerozumiem, proste mam z toho zimomriavky... ako ked je lepsie naburat sa celne s autom ako o mur... Neviem... (Prosim neukamenujte ma).Rasťo napísal:Zuzi Smarty majú neskutočnú pevnosť kasne - ako fakt respect čo ich tvorcovia dokázali...zk24 napísal:Mna zaujal tento Crash test... a mam z neho dost zmiesane pocity:
http://www.youtube.com/watch?v=mz-s1sIoLhU
crashtest
Moderátor: Elvis
Re: crashtest
Toyota Auris 1,4D4D, r.v. 2010 6MT
ex. WV Passat 1,8T 20V,r.v.2001
ex Ford Focus 1,8TDci r.v. 2002
Skoda Fabia combi 1,2 "HTP" (firemny)
ex. Toyota Avensis T22 sedan 1,6i 98
ex: Skoda Fabia II 1,4i 16V
ex: Skoda Fabia I 1,9SDi 3x
ex. WV Passat 1,8T 20V,r.v.2001
ex Ford Focus 1,8TDci r.v. 2002
Skoda Fabia combi 1,2 "HTP" (firemny)
ex. Toyota Avensis T22 sedan 1,6i 98
ex: Skoda Fabia II 1,4i 16V
ex: Skoda Fabia I 1,9SDi 3x
Re: crashtest
Dobre sa na tie videjká pozerá, ale už ma studený pot párkrát oblial na tých našich cestách. Myslím si že akýkoľvek iný náraz ako čelný je lepší (ak sa to stihne), či nie??? Neskúšal som ešte a dúfam že ani nevyskúšam.
Auris 1.6,MT5
Re: crashtest
No neviem... vzhladom k tomu ze nemam nijaky bocny airbag, keby ma auto napalilo zboku, asi by som to tazsie znasala ako nejaky naraz spredu... Nebodaj nejaky vyssi Jeep... Nemam chvalabohu osobne skusenosti.Mysiak napísal:Dobre sa na tie videjká pozerá, ale už ma studený pot párkrát oblial na tých našich cestách. Myslím si že akýkoľvek iný náraz ako čelný je lepší (ak sa to stihne), či nie??? Neskúšal som ešte a dúfam že ani nevyskúšam.
- smutok
- Toyota guru
- Príspevky: 2145
- Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: crashtest
Tak si pohladajte co urobi bocny naraz vo vacsej rychlosti s autom, je dost roznych testov.
V principe je najhorsi naraz bokom do tenkej prekazky, napr. stlp alebo strom. Potom naraz do boku autom s vacsou svetlou vyskou, lebo ma naraznik vyssie ako vystuz bokov. Potom az je naraz do boku autom rovnakej svetlej vysky a az na konci su celne a zadne narazy. V principe celny naraz je najbezpecnejsi v pripade pevnej prekazky ale pokial sa stretnes s protiiducim autom tak tam sa priratava jeho rychlost je to sice trochu zlozitejsie ale v principe to plati. No a ako jeden z najlepsich pripadov je kotulanie sa auta lebo energia sa rozlozi postupne pocas rotacie a nie naraz ako to je pri priamom naraze.
Snad to je aspon trochu zrozumitelne. Ale v skratke, do pevnej prekazky je najbezpecnejsi naraz predkom alebo zadkom.
V principe je najhorsi naraz bokom do tenkej prekazky, napr. stlp alebo strom. Potom naraz do boku autom s vacsou svetlou vyskou, lebo ma naraznik vyssie ako vystuz bokov. Potom az je naraz do boku autom rovnakej svetlej vysky a az na konci su celne a zadne narazy. V principe celny naraz je najbezpecnejsi v pripade pevnej prekazky ale pokial sa stretnes s protiiducim autom tak tam sa priratava jeho rychlost je to sice trochu zlozitejsie ale v principe to plati. No a ako jeden z najlepsich pripadov je kotulanie sa auta lebo energia sa rozlozi postupne pocas rotacie a nie naraz ako to je pri priamom naraze.
Snad to je aspon trochu zrozumitelne. Ale v skratke, do pevnej prekazky je najbezpecnejsi naraz predkom alebo zadkom.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: crashtest
no jo, celna je najhorsia s autom, kamionom... ked sa rychlosti zrataju a ak to je pri 100vke, dovi dopo...
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- smutok
- Toyota guru
- Príspevky: 2145
- Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: crashtest
Tak ked v 100 naberies bokom strom tak tiez to uz asi nerozchodis.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: crashtest
no jo, zalezi na stasti...
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 16 neregistrovaných