novy civic
Moderátor: Elvis
- CelicaNR
- Toyota guru
- Príspevky: 1599
- Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
- Bydlisko: Bratislava, Slovakia
- Kontaktovať používateľa:
Neviem.. Honda je velmi fajn.. a su to predsa japonci.
Ale diesel a sport.. to ide k sebe asi ako trabant a luxus..
To je podla mna modny trend. Za 20 rokov budu v mode sportove auta na baterky, pripadne na vodikovy pohon. Ale vzdy (presne ako v tom filme so Stallonem), ked zbadate nejaky mustang, alebo v nasom pripade 5thgen GT4 CS, tak sa vam nahrnu do ust sliny a radi by ste poculi ten jakot v 7tis. otackach..
Viezol som sa istu skusobnu drahu v NR v novom bawore 535d. Tahalo to 2x lepsie ako moje auto, ale mal som pocit ultrarychlej limo. Potom to iste som sa previezol na svojom aute a mal som pocit ako pretekar WRC. Zvuk v spojeni s plynovym pedalom robi strasne vela ! Diesel to nikdy mat nebude (a to nehovorim este o turbe).
Ale diesel a sport.. to ide k sebe asi ako trabant a luxus..
To je podla mna modny trend. Za 20 rokov budu v mode sportove auta na baterky, pripadne na vodikovy pohon. Ale vzdy (presne ako v tom filme so Stallonem), ked zbadate nejaky mustang, alebo v nasom pripade 5thgen GT4 CS, tak sa vam nahrnu do ust sliny a radi by ste poculi ten jakot v 7tis. otackach..
Viezol som sa istu skusobnu drahu v NR v novom bawore 535d. Tahalo to 2x lepsie ako moje auto, ale mal som pocit ultrarychlej limo. Potom to iste som sa previezol na svojom aute a mal som pocit ako pretekar WRC. Zvuk v spojeni s plynovym pedalom robi strasne vela ! Diesel to nikdy mat nebude (a to nehovorim este o turbe).
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph
- CelicaNR
- Toyota guru
- Príspevky: 1599
- Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
- Bydlisko: Bratislava, Slovakia
- Kontaktovať používateľa:
cahirko.. uz prestan s tou hondou. Podla mna ty mas jeden jediny problem. Neviezol si sa v Corolle TS.
Musime zorganizovat nejake stretko s niekym, kto to ma, aby ta previezol a potom ryyyychle zabudnes na Hondu.
Musime zorganizovat nejake stretko s niekym, kto to ma, aby ta previezol a potom ryyyychle zabudnes na Hondu.
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph
suhlasim, suhlasim aj s cahirom:CelicaNR napísal:
Ale diesel a sport.. to ide k sebe asi ako trabant a luxus..
... ja som vsak nevyzdvihoval "sport" ako taky (no povedzme si, ked moze byt Fobia RS sportovy diesel, tak Honda tym duplom Islo len o to co clovek za tie prachy dostane v motorizacii a vybave.cahir napísal:
a ta 1.4 to fakt nechapem. . . sak to neni ani 16V !!
Keby som mal prostriedky na krmenie benzinovej rakety, tak nevaham.
Inac cahir, musim povedat ze aj moja Corolla 1.4 D bola len 8 ventil, ale ked to vedia urobit a vysledok je bez debaty slusny, tak ma nahananie sa za poctom ventilov zase az tak netrapi.
Skoro by som tvrdil ze hociktory novy 8 ventil japonec je lepsi ako kazdy jeden VW group 16 ventil.
Corolla kombi 1,4 D-4D, 66kW
Auris 1,33 Dual VVT-i, 74 kW
Avensis T27
Auris 1,33 Dual VVT-i, 74 kW
Avensis T27
- cahir
- MX-5 guru s malým zmrdom
- Príspevky: 1896
- Dátum registrácie: Sobota, 1. Januára 2005, 12:39
- Bydlisko: Bratislava
alf > no neviem ako je u dieselov, ale v benzine dnes 8V je malo.. a ked si pozries tie parametre tej 1.4 fakt sa cudujem. mam pocit, ze v predch. gen bol lepsi motor. aj vykonom/krutakom..
a diesel kupovat. by som velmi trpel absenciou vysokych otacok.
inak nechapem preco chces zas diesel ked ti jeden ukradli.
a diesel kupovat. by som velmi trpel absenciou vysokych otacok.
inak nechapem preco chces zas diesel ked ti jeden ukradli.
cahir> ako som uz napisal - hospodarske dovody cena bola o nejakych 30 tisic vyssia ako za benzin, ale jazdim tolko, ze rozdiel na spotrebe pocitim sakra velmi.
No este budem mat par mesiacov na uvahy, tak nakoniec mozno skoncim u benzinu, ktohovie.
No este budem mat par mesiacov na uvahy, tak nakoniec mozno skoncim u benzinu, ktohovie.
Corolla kombi 1,4 D-4D, 66kW
Auris 1,33 Dual VVT-i, 74 kW
Avensis T27
Auris 1,33 Dual VVT-i, 74 kW
Avensis T27
- CelicaNR
- Toyota guru
- Príspevky: 1599
- Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
- Bydlisko: Bratislava, Slovakia
- Kontaktovať používateľa:
cahir.. ten 8V si myslim ze mozno lacna technologia pre dochodcov. Aj ked som si doteraz myslel ze uz gro motorov je 16V. Ma to tiez prekvapilo.
alf: ved si spocitaj, kedy sa ti naklady vyrovnaju a niet o com. Dnes pri tych cenach aj ja by som kupoval diesel. Keby som nemal niekedy chut si vytnut a pocut pri tom ten zvuk
alf: ved si spocitaj, kedy sa ti naklady vyrovnaju a niet o com. Dnes pri tych cenach aj ja by som kupoval diesel. Keby som nemal niekedy chut si vytnut a pocut pri tom ten zvuk
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph
- CS
- Toyota guru
- Príspevky: 1181
- Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Augusta 2004, 15:34
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
vyhoda diesla uz nieje to cobejvalo...
ma sice v litroch mensiu spotrebu ale cena stavy je uz vacsia ako 95tka... a ked k tomu priratas rozdiel v cene pri kupe... neveim po kolkych 10tis kilometroch sa naklady vyrovnaju s benzinom
ma sice v litroch mensiu spotrebu ale cena stavy je uz vacsia ako 95tka... a ked k tomu priratas rozdiel v cene pri kupe... neveim po kolkych 10tis kilometroch sa naklady vyrovnaju s benzinom
CELICA ST185RC Carlos Sainz
CELICA ST205 GTfour
ex CELICA ST205 GTfour WRC
2x ex CELICA ST165
ex HILUX 3.0 D4D at
ex RAV4 1.8i 3D
CELICA ST205 GTfour
ex CELICA ST205 GTfour WRC
2x ex CELICA ST165
ex HILUX 3.0 D4D at
ex RAV4 1.8i 3D
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných