novy civic

Fórum o všetkom, čo vás zaujíma ...

Moderátor: Elvis

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa AndyGTP » Nedeľa, 11. Decembra 2005, 00:06

ostan verny alf:) to my tu len tak blbneme! ved ja by som lubil 1,6ku sport jak kona a 1,8 TSport jak dva kone:)

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Používateľov profilový obrázok
cahir
MX-5 guru s malým zmrdom
Príspevky: 1896
Dátum registrácie: Sobota, 1. Januára 2005, 12:39
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa cahir » Pondelok, 12. Decembra 2005, 09:00

a cicika 1.8 jak 140 koni ;))))))
no sak som to hovoril ze ta 1.8 . . neviem neviem. fakt som zvedavy s cim vyrukuje toyota. ale uprimne - vela sanci nedavam.
ex: Corolla E12 1.4VVTi
ex: Mazda Miata Obrázok
Lexus IS200 Obrázok
Honda PCX

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa AndyGTP » Pondelok, 12. Decembra 2005, 09:57

jaj kahirko ty lakadlo obecne:) ja som STRASNE zvedavy co toy toy vytiahne. Ale na vyvoj noveho motora je asi neskoro:)

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Používateľov profilový obrázok
cahir
MX-5 guru s malým zmrdom
Príspevky: 1896
Dátum registrácie: Sobota, 1. Januára 2005, 12:39
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa cahir » Pondelok, 12. Decembra 2005, 10:57

andy - motor - minimalne technologiu maju predsa - vvtl-i (obdoba i-vtec)... a casu mali dost. tak uvidime. . i ked moc s tym neratam..
ex: Corolla E12 1.4VVTi
ex: Mazda Miata Obrázok
Lexus IS200 Obrázok
Honda PCX

Používateľov profilový obrázok
AlfGordon
začiatočník
Príspevky: 346
Dátum registrácie: Pondelok, 21. Novembra 2005, 16:31

Príspevok od používateľa AlfGordon » Pondelok, 12. Decembra 2005, 20:04

Chlapi ja som vas varoval! :-) Cicik 2.2 turbo chrocht sport vyzera dobre z hladiska cena/vykon/vybava. Minimalne sa pojdem zviezt a zaslintat si ;-) Budem bojovat aby ma nezlomili nejakou dobrou ponukou :-)
Corolla kombi 1,4 D-4D, 66kW
Auris 1,33 Dual VVT-i, 74 kW
Avensis T27

Používateľov profilový obrázok
CelicaNR
Toyota guru
Príspevky: 1599
Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
Bydlisko: Bratislava, Slovakia
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa CelicaNR » Pondelok, 12. Decembra 2005, 22:32

Neviem.. Honda je velmi fajn.. a su to predsa japonci.

Ale diesel a sport.. to ide k sebe asi ako trabant a luxus..

To je podla mna modny trend. Za 20 rokov budu v mode sportove auta na baterky, pripadne na vodikovy pohon. Ale vzdy (presne ako v tom filme so Stallonem), ked zbadate nejaky mustang, alebo v nasom pripade 5thgen GT4 CS, tak sa vam nahrnu do ust sliny a radi by ste poculi ten jakot v 7tis. otackach..

Viezol som sa istu skusobnu drahu v NR v novom bawore 535d. Tahalo to 2x lepsie ako moje auto, ale mal som pocit ultrarychlej limo. Potom to iste som sa previezol na svojom aute a mal som pocit ako pretekar WRC. Zvuk v spojeni s plynovym pedalom robi strasne vela ! Diesel to nikdy mat nebude (a to nehovorim este o turbe).
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph

Používateľov profilový obrázok
cahir
MX-5 guru s malým zmrdom
Príspevky: 1896
Dátum registrácie: Sobota, 1. Januára 2005, 12:39
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa cahir » Utorok, 13. Decembra 2005, 09:19

suhlasim. ja osobne o dieseli ani neuvazujem. ked noveho cicika tak 1.8 i-VTEC
ine motory ma nezaujali. a ta 1.4 to fakt nechapem. . . sak to neni ani 16V !!
ex: Corolla E12 1.4VVTi
ex: Mazda Miata Obrázok
Lexus IS200 Obrázok
Honda PCX

Používateľov profilový obrázok
CelicaNR
Toyota guru
Príspevky: 1599
Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
Bydlisko: Bratislava, Slovakia
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa CelicaNR » Utorok, 13. Decembra 2005, 09:39

cahirko.. uz prestan s tou hondou. Podla mna ty mas jeden jediny problem. Neviezol si sa v Corolle TS. 8)

Musime zorganizovat nejake stretko s niekym, kto to ma, aby ta previezol a potom ryyyychle zabudnes na Hondu. :lol:
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph

Používateľov profilový obrázok
cahir
MX-5 guru s malým zmrdom
Príspevky: 1896
Dátum registrácie: Sobota, 1. Januára 2005, 12:39
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa cahir » Utorok, 13. Decembra 2005, 09:48

jo, pokial sa nezveziem v Type-R :twisted:
ex: Corolla E12 1.4VVTi
ex: Mazda Miata Obrázok
Lexus IS200 Obrázok
Honda PCX

Používateľov profilový obrázok
AlfGordon
začiatočník
Príspevky: 346
Dátum registrácie: Pondelok, 21. Novembra 2005, 16:31

Príspevok od používateľa AlfGordon » Utorok, 13. Decembra 2005, 12:32

CelicaNR napísal:

Ale diesel a sport.. to ide k sebe asi ako trabant a luxus..

suhlasim, suhlasim aj s cahirom:
cahir napísal:

a ta 1.4 to fakt nechapem. . . sak to neni ani 16V !!

... ja som vsak nevyzdvihoval "sport" ako taky (no povedzme si, ked moze byt Fobia RS sportovy diesel, tak Honda tym duplom ;-) Islo len o to co clovek za tie prachy dostane v motorizacii a vybave.
Keby som mal prostriedky na krmenie benzinovej rakety, tak nevaham.
Inac cahir, musim povedat ze aj moja Corolla 1.4 D bola len 8 ventil, ale ked to vedia urobit a vysledok je bez debaty slusny, tak ma nahananie sa za poctom ventilov zase az tak netrapi.
Skoro by som tvrdil ze hociktory novy 8 ventil japonec je lepsi ako kazdy jeden VW group 16 ventil.
Corolla kombi 1,4 D-4D, 66kW
Auris 1,33 Dual VVT-i, 74 kW
Avensis T27

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa AndyGTP » Utorok, 13. Decembra 2005, 12:47

tak tak alf

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Používateľov profilový obrázok
cahir
MX-5 guru s malým zmrdom
Príspevky: 1896
Dátum registrácie: Sobota, 1. Januára 2005, 12:39
Bydlisko: Bratislava

Príspevok od používateľa cahir » Utorok, 13. Decembra 2005, 12:53

alf > no neviem ako je u dieselov, ale v benzine dnes 8V je malo.. a ked si pozries tie parametre tej 1.4 fakt sa cudujem. mam pocit, ze v predch. gen bol lepsi motor. aj vykonom/krutakom..
a diesel kupovat. by som velmi trpel absenciou vysokych otacok.
inak nechapem preco chces zas diesel ked ti jeden ukradli.
ex: Corolla E12 1.4VVTi
ex: Mazda Miata Obrázok
Lexus IS200 Obrázok
Honda PCX

Používateľov profilový obrázok
AlfGordon
začiatočník
Príspevky: 346
Dátum registrácie: Pondelok, 21. Novembra 2005, 16:31

Príspevok od používateľa AlfGordon » Utorok, 13. Decembra 2005, 13:01

cahir> ako som uz napisal - hospodarske dovody :-) cena bola o nejakych 30 tisic vyssia ako za benzin, ale jazdim tolko, ze rozdiel na spotrebe pocitim sakra velmi.
No este budem mat par mesiacov na uvahy, tak nakoniec mozno skoncim u benzinu, ktohovie.
Corolla kombi 1,4 D-4D, 66kW
Auris 1,33 Dual VVT-i, 74 kW
Avensis T27

Používateľov profilový obrázok
CelicaNR
Toyota guru
Príspevky: 1599
Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
Bydlisko: Bratislava, Slovakia
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa CelicaNR » Utorok, 13. Decembra 2005, 13:05

cahir.. ten 8V si myslim ze mozno lacna technologia pre dochodcov. Aj ked som si doteraz myslel ze uz gro motorov je 16V. Ma to tiez prekvapilo.

alf: ved si spocitaj, kedy sa ti naklady vyrovnaju a niet o com. Dnes pri tych cenach aj ja by som kupoval diesel. Keby som nemal niekedy chut si vytnut a pocut pri tom ten zvuk ;-)
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph

Používateľov profilový obrázok
CS
Toyota guru
Príspevky: 1181
Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Augusta 2004, 15:34
Bydlisko: BA
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa CS » Utorok, 13. Decembra 2005, 17:41

vyhoda diesla uz nieje to cobejvalo...
ma sice v litroch mensiu spotrebu ale cena stavy je uz vacsia ako 95tka... a ked k tomu priratas rozdiel v cene pri kupe... neveim po kolkych 10tis kilometroch sa naklady vyrovnaju s benzinom
CELICA ST185RC Carlos Sainz
CELICA ST205 GTfour
ex CELICA ST205 GTfour WRC
2x ex CELICA ST165
ex HILUX 3.0 D4D at
ex RAV4 1.8i 3D

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných