ECOTEK ventil

Fórum o všetkom, čo vás zaujíma ...

Moderátor: Elvis

Používateľov profilový obrázok
mechatron
panic
Príspevky: 42
Dátum registrácie: Pondelok, 30. Apríla 2007, 01:49
Bydlisko: Šaľa

ECOTEK ventil

Príspevok od používateľa mechatron » Utorok, 26. Júna 2007, 19:55

velmi zaujimave a vraj funkcne!!! :lol:
...len ta cena :?
http://www.tuningklub.sk/_tks_item.php? ... otogaleria
ma to tu niekto namontovane? maju to v ponuke aj v JC auto
corolla sedan 12/96, 1332-55kw

Používateľov profilový obrázok
drgi
Vševed
Príspevky: 2734
Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
Bydlisko: doma.
Kontaktovať používateľa:

Re: ECOTEK ventil

Príspevok od používateľa drgi » Utorok, 26. Júna 2007, 20:46

myslim ze je to kokotina. skuste si urobit dierku do nejakej podtlakovej hadicky, ako z toho bude motor nadseny. a tvrdit, ze to funguje, na zaklade JEDNEHO auta :?
asi som prilis rozmaznany, viem 8)

ps: prekukol som si tu spravu, co ma predajca na webe. podla akreditovaneho UK labaku je uspora paliva 1-1.5%, a to je myslim vsetko co k tomu treba povedat :-)
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km

Používateľov profilový obrázok
MIREKK
začiatočník
Príspevky: 161
Dátum registrácie: Nedeľa, 2. Apríla 2006, 11:07
Bydlisko: SN
Kontaktovať používateľa:

Re: ECOTEK ventil

Príspevok od používateľa MIREKK » Utorok, 26. Júna 2007, 21:18

Ked pocujem o neakom zariadeni pripadne prisadach do paliva ci oleja co znizuje spotrebu pripadne zvysuje vykon tak sa mi vzdy dviha krvny tlak na co to ludia vsetko skocia radsej sa treba naucit plynule jazdit a spotreba bude fajn
http://www.4age.net
ex car:Toyota Corolla E9 Gti 3D Hatchback, engine:4AGE 20 valve

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: ECOTEK ventil

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Utorok, 26. Júna 2007, 21:33

zase nejaka komercna pixovina.... ked to budu davat seriovo do toyotiek, namontujem si to :-D
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

ToyoCarE

Re: ECOTEK ventil

Príspevok od používateľa ToyoCarE » Utorok, 26. Júna 2007, 21:35

moj nazor na znizenie spotrteby je ,,, zazit par mesiacov so suchotami v penazenke,, a clovek sa nauci na cely zivot setrit,,, a nebude mu vadit ani to,, ze ho predbehol Trabant

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: ECOTEK ventil

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Utorok, 26. Júna 2007, 21:39

je na tom vela pravdy ToyocarE..... :-D
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

ToyoCarE

Re: ECOTEK ventil

Príspevok od používateľa ToyoCarE » Utorok, 26. Júna 2007, 21:48

vela ludi nema poriadne predstavu,, co je v motore,, ked uveria kazdej konine ktora je urcena na len na to,, aby ich obrala o bubaky,,, pokial chce niekto mensiu spotrebu,, nech si kupi naftak,,, alebo bicykel,,, tam nebude mat ziadnu,,,

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Re: ECOTEK ventil

Príspevok od používateľa AndyGTP » Utorok, 26. Júna 2007, 21:53

presunute do Vseobecneho fora, viac sa to sem hodi, ok?

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

ToyoCarE

Re: ECOTEK ventil

Príspevok od používateľa ToyoCarE » Utorok, 26. Júna 2007, 22:03

hmm ked myslis,,, pre mna je dolezite,, riesit problem,,,

Používateľov profilový obrázok
chmelo
Toyota guru
Príspevky: 2360
Dátum registrácie: Streda, 24. Januára 2007, 09:29
Bydlisko: Žilina/Kysucké Nové Mesto

Re: ECOTEK ventil

Príspevok od používateľa chmelo » Utorok, 26. Júna 2007, 22:28

Mně by jen zajímalo, kde udělali soudruzi z Japonska chybu :D Ono je to v podstate jednoduché, načo sa vlastne zasierali s priamym vstrekovaním paliva, VVTi, VTECom a podobnými pindovinami. Stačí urobiť v saní hocijakým spôsobom bordel v prúdení vzduchu a je to. Načo ladenie priebehu výkonu a točivého momentu motora, testovanie na motorovej brzde, analýzy prietoku vzduchu, dodatočné spaľovanie a iné zbytočné pičičandy, za ktoré ešte ľudia musia zaplatiť pri kúpe tak nedokonalých výrobkov.
Mali to predierovať jak ementál a to by sme videli ten čurbes :D

Ale vážne, pokiaľ všetko funguje ako má, tak zmes, ktorá sa dostáva do motora je dosť homogénna a myslím, že nepotrebuje aby sa ešte dodatočne vírila a vrtela jak hovno na patyku.
Nevravím, že je to vyslovená pindovina, určitú logiku to má, ale aký efekt to môže mať dajme tomu aj na Formule 1??? Akou rýchlosťou asi prúdi vzduch, respektíve zmes do valcov pri (teraz trepnem od pása) 12 tisíc otáčkach? Pri takejto rýchlosti prúdenia zmesi, aký veľký tlak prípadne podtlak by musel tento ventil vyvinúť, aby dodatočne rozvíril zmes??? Nevyriešilo by to v tomto prípade tvarovanie nasávania? No to ale asi moc mudrujem, tí chlapci v labákoch F1 o tom vedia svoje...
Teda ak vôbec tak pri nižších otáčkach, kedy zmes neprúdi do sania tak rýchlo. Vtedy by som to bral, ale tiež len v prípade, že nehomogénnosť zmesi je spôsobená podžubaným alebo zle dimenzovaným vstrekovaním príp. saním a nedostatočne rozptýlené palivo by sa dodatočne rozvírilo a zmes by bola rovnomernejšia. Ináč si to predstaviť neviem.
Vyplýva mi z toho, že pokiaľ mám starú rárohu a chcem aby šlapala o 10% lacnejšie tak namiesto nových vstrekov a pravidelného servisu si kúpim tento ventil, ktorý ma výjde xkrát drahšie a spotreba mi klesne na hodnoty, ktoré by som dosiahol možno výmenou tých vstrekov...
Posledná vec, ktorá by ma zaujímala je, že čo na to neustále vibrovanie vzduchu povie posilňovač riadenia...
Palculienka - Sienna, 3,5L 2GR-FE
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C

Používateľov profilový obrázok
chmelo
Toyota guru
Príspevky: 2360
Dátum registrácie: Streda, 24. Januára 2007, 09:29
Bydlisko: Žilina/Kysucké Nové Mesto

Re: ECOTEK ventil

Príspevok od používateľa chmelo » Utorok, 26. Júna 2007, 22:44

Improved petrol consumption is the 'Holy Grail' of motoring gadgets - many have claimed it but few have proved it conclusively due to the lack of exact repeatability in practical tests. The Ecotek CB-26P has long been acknowledged to be capable of improving fuel consumption on older cars but these effects are considerably reduced in modern EFi cars where combustion is controlled electronically - the more modern the car the tighter and more accurate the controls.

Takže v podstate ide o to, (jak ten Oto prišiel o to) že u starých áut a to hlavne s karburátorom je efekt podstatne vyšší a to práve kvôli horšej homogénnosti zmesi a u novších áut (EFI) je efekt nižší kvôli tomu, že striekačka tento problém z podstatnej časti rieši...
Palculienka - Sienna, 3,5L 2GR-FE
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Re: ECOTEK ventil

Príspevok od používateľa AndyGTP » Utorok, 26. Júna 2007, 22:55

esteze mame chmela a esteze sa o tom dozvedia vsetci vo Vseobecnom fore, v corolle by sa to stratilo :idea:

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Používateľov profilový obrázok
mechatron
panic
Príspevky: 42
Dátum registrácie: Pondelok, 30. Apríla 2007, 01:49
Bydlisko: Šaľa

Re: ECOTEK ventil

Príspevok od používateľa mechatron » Utorok, 26. Júna 2007, 23:14

...tak aspon nieco pre E9... ;-)
corolla sedan 12/96, 1332-55kw

Používateľov profilový obrázok
drgi
Vševed
Príspevky: 2734
Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
Bydlisko: doma.
Kontaktovať používateľa:

Re: ECOTEK ventil

Príspevok od používateľa drgi » Utorok, 26. Júna 2007, 23:56

mechatron napísal:...tak aspon nieco pre E9... ;-)
no tak pardon, E9 s 1.3 aj 1.6 karburatorom mi nezerie viac ako 6-6.5 litrov, a to ma predbiehaju iba A8 s trojlitrovym turbodymom :-)
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km

Používateľov profilový obrázok
chmelo
Toyota guru
Príspevky: 2360
Dátum registrácie: Streda, 24. Januára 2007, 09:29
Bydlisko: Žilina/Kysucké Nové Mesto

Re: ECOTEK ventil

Príspevok od používateľa chmelo » Streda, 27. Júna 2007, 00:06

mechatron napísal:...tak aspon nieco pre E9... ;-)
Počítam, že taká pičičanda by ma vyšla viac ako celé auto :D
Spotrebu som zatiaľ nepočítal, lebo Kačena viac stojí v garáži a podrobuje sa mojim tortúram, ale počítam, že až také dramatické zmeny v spotrebe by sa neudiali. Hlavne s ohľadom na to, že Kačenu bude sedlať hlavne moja mangelína a to po meste. Na krátke trasy sa to asi moc nevyplatí.
To by skôr chcelo nejakého tuningového šialenca.
Ďalšia vec je, že Toyoťácke motory (a to mám na mysli aj tie staré dobré ročníky) sú podľa mňa dosť úsporné a výkonné aj bez nejakých veľkých zásahov.
Palculienka - Sienna, 3,5L 2GR-FE
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 19 neregistrovaných