G6 1.3 verzus 406 2.0 HDi
- liguere
- toyoťák
- Príspevky: 814
- Dátum registrácie: Pondelok, 30. Júla 2007, 22:54
- Bydlisko: presov
- Kontaktovať používateľa:
G6 1.3 verzus 406 2.0 HDi
minule cestou z prace som dobehol kolegu, ktory prave vykladal pasaziera. kedze sa neunuval odstavit na kraj cesty, musel som za nim takmer zastat. takmer preto, lebo sa akurat v tom momente zacal rozbiehat. riadne som mu zablikal, a zjavne pochopil, ze nie len kvoli blokovaniu cesty. hned tomu prikuril, ja tiez. no a dvojliter turbo diesel peugeot 406 nedokazal pri rozbehu do mierneho kopceka ujst malej toyotke, ktora ma motor len 1.3. kedze som mal v aute este 2 ludi, z toho aj manzelku a tej sa to velmi nepacilo, pod natlakom okolia a smradu z dielsa 406tky som ho potom nechal ist, aj ked by ma zaujimalo ci aj pri rychlostiach nad 120 by som mu este stihal.
zaver = toyota rulez
zaver = toyota rulez
terazky avensis combi t25 1.8vvti
ex: RIP avensis combi t22 1.8vvti
ex: e11 1.3 G6, UK = s vyrobnou chybou, volant na blbej strane
ex: RIP avensis combi t22 1.8vvti
ex: e11 1.3 G6, UK = s vyrobnou chybou, volant na blbej strane
- grexos
- Toyota guru
- Príspevky: 2461
- Dátum registrácie: Štvrtok, 8. Marca 2007, 10:27
- Bydlisko: Gbely
- Kontaktovať používateľa:
Re: G6 1.3 verzus 406 2.0 HDi
Z osobnej skusenosti na dialnici viem ze ked ide vedla mna prassat diesel a dupne v 120tke na plyn zvysi svoju rychlost rychlejsie ako ked ja dupnem na mojej 1.6 4AFE.
Je to vraj tym, ze oni maju rovnomerne zrychlenie az neviem pokial.
Viac ma ale zaujalo ze predas svoju corollu len ze je vUK ? pocuj mozno by si nam vedel zohnat G6 prevodovky
Je to vraj tym, ze oni maju rovnomerne zrychlenie az neviem pokial.
Viac ma ale zaujalo ze predas svoju corollu len ze je vUK ? pocuj mozno by si nam vedel zohnat G6 prevodovky
Corolla TE71 GT 2T-G
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi
- Rasťo
- Vševed
- Príspevky: 3806
- Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Re: G6 1.3 verzus 406 2.0 HDi
To ich zrýchlenie pri vyšších rýchlostiach bude asi dané vyšším krútiacim momentom. Oni TDI-čka sa síce pri rozbehu z 0 na 100 km/h na benzíny nechytajú, ale keď sú už rozbehnuté, tak sa zas benzíny nechytajú na ich dynamiku...hold fyziku neodrbeš...
I hate TDI...
I hate TDI...
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
- drgi
- Vševed
- Príspevky: 2734
- Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
- Bydlisko: doma.
- Kontaktovať používateľa:
Re: G6 1.3 verzus 406 2.0 HDi
ale co sa vy chcete porovnavat s oturbenymi, vykonnejsimi motormi? ved je jasne, ze prehrate, pokial super prave nezaspal, alebo sa mu jednoducho nechce...
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km
- paranormalny_somarik
- panic
- Príspevky: 93
- Dátum registrácie: Nedeľa, 11. Novembra 2007, 15:32
- Bydlisko: Dubravka, BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: G6 1.3 verzus 406 2.0 HDi
Ale prd, ze dizel vo velkych rychlostiach a benzin v malych. Vy porovnavate svoje malicke 900-1000kg krabicky s 1.3 - 1.4t Octaviami a Passatmi. Sa nedivte, ze v malych rychlostiach s nimi drzite krok a vo vacsich, kde uz hmotnost nema taky vplyv na akceleraciu, ale skor aerodynamicky odpor, ze vam utekaju. Praveze dizel ma vyhodu v tahu oproti benzinu na nizsich prevodoch, lebo po preradeni viac padaju otacky (kvoli menej husto odstupnovanym nizsim prevodom). Tieto legendy o dizloch zacinaju byt uz otravne aj pre ortodoxne kludneho oslika.Rasťo napísal:To ich zrýchlenie pri vyšších rýchlostiach bude asi dané vyšším krútiacim momentom. Oni TDI-čka sa síce pri rozbehu z 0 na 100 km/h na benzíny nechytajú, ale keď sú už rozbehnuté, tak sa zas benzíny nechytajú na ich dynamiku...hold fyziku neodrbeš...
I hate TDI...
Ked vam bliknem, prosim vas, nezavadzajte. Dakujem.
Rozkosny cierny oslik
Rozkosny cierny oslik
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: G6 1.3 verzus 406 2.0 HDi
ja mam take iste tazke auto 1300kg ako napr okavka a zrychlujem lepsie, no vo vyssich rychlostiach nemam sil....
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- Rasťo
- Vševed
- Príspevky: 3806
- Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Re: G6 1.3 verzus 406 2.0 HDi
Ani trochu si neprotirečíš...nieeee...paranormalny_somarik napísal:dizel ma vyhodu v tahu oproti benzinu na nizsich prevodoch, lebo po preradeni viac padaju otacky (kvoli menej husto odstupnovanym nizsim prevodom).
Inak nikde sa to neuvádza, ale rozdiel aerodynamického odporu E11 liftback vs Oktávka/Pasat bude minimálny, ak u E11 ešte nie náhodou lepší...
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
- Rasťo
- Vševed
- Príspevky: 3806
- Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Re: G6 1.3 verzus 406 2.0 HDi
No lebo nemáš turbínu - Ti chýba krútiaci moment...Gabriel Nagy napísal:ja mam take iste tazke auto 1300kg ako napr okavka a zrychlujem lepsie, no vo vyssich rychlostiach nemam sil....
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
- paranormalny_somarik
- panic
- Príspevky: 93
- Dátum registrácie: Nedeľa, 11. Novembra 2007, 15:32
- Bydlisko: Dubravka, BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: G6 1.3 verzus 406 2.0 HDi
Kde si protirecim? Nizsie prevody su 1-2, vyssie rychlosti su prevody 4-5. Ten pelendrek, to je jedna, ta stolicka, to je styri. Jasne, nie?Rasťo napísal:Ani trochu si neprotirečíš...nieeee...paranormalny_somarik napísal:dizel ma vyhodu v tahu oproti benzinu na nizsich prevodoch, lebo po preradeni viac padaju otacky (kvoli menej husto odstupnovanym nizsim prevodom).
Inak nikde sa to neuvádza, ale rozdiel aerodynamického odporu E11 liftback vs Oktávka/Pasat bude minimálny, ak u E11 ešte nie náhodou lepší...
S tym aero odporom neviem, co chces povedat, ale ak to bol nejaky protiargument na to, co som napisal ja, tak si to zjavne nepochopil. Ale nechce sa mi to vysvetlovat.
Gabo: Na to som ti uz raz napisal, ze bud ma patku octavia dizel kratsiu, ako ty (kedze ma aj 6ku), alebo mas roztrtkane auticko. Alebo mas na aute nalepene nejake stojany na pivo, ci uz s brzdovym, alebo bez brzdoveho svetla.
Ked vam bliknem, prosim vas, nezavadzajte. Dakujem.
Rozkosny cierny oslik
Rozkosny cierny oslik
- paranormalny_somarik
- panic
- Príspevky: 93
- Dátum registrácie: Nedeľa, 11. Novembra 2007, 15:32
- Bydlisko: Dubravka, BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: G6 1.3 verzus 406 2.0 HDi
Preco atmosfericka F1 zrychli z 200 na 300 za 5s, ked nema ani 300Nm?Rasťo napísal:No lebo nemáš turbínu - Ti chýba krútiaci moment...Gabriel Nagy napísal:ja mam take iste tazke auto 1300kg ako napr okavka a zrychlujem lepsie, no vo vyssich rychlostiach nemam sil....
Ak na to nebudete vediet prist dnes vecer, serte na to, aj zajtra je den.
Ked vam bliknem, prosim vas, nezavadzajte. Dakujem.
Rozkosny cierny oslik
Rozkosny cierny oslik
Re: G6 1.3 verzus 406 2.0 HDi
ty kono,, sak ma 950PS pri 19500 ot,,, sak to ide na jednom prevodovom stupni,, tam nepotrebuje krutak,,, ten by potrebovala,, keby jazdila od nizkych otacok,,ale oni preraduju pri 19500 a skoci to len do 17000
- paranormalny_somarik
- panic
- Príspevky: 93
- Dátum registrácie: Nedeľa, 11. Novembra 2007, 15:32
- Bydlisko: Dubravka, BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: G6 1.3 verzus 406 2.0 HDi
A preco si myslis, ze seriovy benzin ten krutak potrebuje? Vsak ma 1.5 nasobne vacsi rozsah otacok. Inac 19tisic a aktualne "len" 770k, ci kolko.ToyoCarE napísal:ty kono,, sak ma 950PS pri 19500 ot,,, sak to ide na jednom prevodovom stupni,, tam nepotrebuje krutak,,, ten by potrebovala,, keby jazdila od nizkych otacok,,ale oni preraduju pri 19500 a skoci to len do 17000
Ked vam bliknem, prosim vas, nezavadzajte. Dakujem.
Rozkosny cierny oslik
Rozkosny cierny oslik
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: G6 1.3 verzus 406 2.0 HDi
s autom problem nemam, a nebude to jeho kratsimi prevodmi a ani aerodynamikou, ktoru ma 5gen celda skutocne dobru - si myslim. Ostava uz len krutak vyssi o vyse 200Nmparanormalny_somarik napísal:Rasťo napísal:paranormalny_somarik napísal: Gabo: Na to som ti uz raz napisal, ze bud ma patku octavia dizel kratsiu, ako ty (kedze ma aj 6ku), alebo mas roztrtkane auticko. Alebo mas na aute nalepene nejake stojany na pivo, ci uz s brzdovym, alebo bez brzdoveho svetla.
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- drgi
- Vševed
- Príspevky: 2734
- Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
- Bydlisko: doma.
- Kontaktovať používateľa:
Re: G6 1.3 verzus 406 2.0 HDi
Gabo, nevadi, ze je to vykon/krutiaci moment na motore, pricom po stratach a sprevodovani bude na kolesach uplne iny?
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km
- paranormalny_somarik
- panic
- Príspevky: 93
- Dátum registrácie: Nedeľa, 11. Novembra 2007, 15:32
- Bydlisko: Dubravka, BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: G6 1.3 verzus 406 2.0 HDi
Tak isty by som si nebol, ze mate rovnako dlhu 5ku. Co som pozrel, 4ka a 5ka je v 6stupnovej skrini, co davaju pre 2.0TDi velmi husto odstupnovana a neverim, ze so 4kou idu do 200. A tebe by 5ka asi teoreticky aj 240-250 dala, nie?Gabriel Nagy napísal:
s autom problem nemam, a nebude to jeho kratsimi prevodmi a ani aerodynamikou, ktoru ma 5gen celda skutocne dobru - si myslim. Ostava uz len krutak vyssi o vyse 200Nm
Cize o 200Nm vyssi krutak. Pri otackach blizkych max. vykonu? Na kolese? Na obidve otazky si mozes odpovedat "nie" a tym padom je to irelevantny argument.
Ked vam bliknem, prosim vas, nezavadzajte. Dakujem.
Rozkosny cierny oslik
Rozkosny cierny oslik
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 5 neregistrovaných