napsal jsem někde něco o kalinovi??? Protože nediskutujeme s Vladem jen zde týkalo se to všech mls těsnění. Když chceš citovat měl si začít zde:miguellito napísal:este toto pliiiiiiiiz si tu dam a uz fakt som ticho ako ceresnicka na torte
vladova a liborova konverzacia v mojom topicu
libor12 píše:
no Vlado ty jsi právě jediný komu to těsnění drží. Zkoušel jsem vše od Ra30 po Ra80. Různé utahováci momenty. Výsledek vždy stejný. Těsnění do 2000km v pi*i. To že se ty materiály roztahuji a o hodně jinak svědčí ta prasklina. Jak když říznes břitvou a ne v jednom případe ale vždy mezi stěnou 1-2 válce a na dvou motorech. Origo těsnění má dole takový ten šedivý materiál a na styku s hlavou je nerez v celé ploše.
libor12 píše:
miguellito píše:
a ked uz tak tie vstrky si povedal ty osobne ze budu bez problemov pasovat a potom sa muselo upravovat na poslednu chvilu ked sa mali "len" nahodit...to iste s Kalinom tvoje odporucanie :" ja mam taky kalinu to sou borci jine tesneni na concepty a ani bych nedaval a nedoporucuji nikomu ,kometicy jsou uz za zlatou erou atd..." uz se rozumime? tak radsi nikomu nic nerad jo ? jestlis takovejch aut fakt x nepostavil a x s nima nepojezdil ...
To že vstřiky jsou rozdílné Standa věděl,jen se na to zapomělo. Zavolej si ke Kalinovi. Za poslední rok jsem od něj vzal 23ks mls těsnění. Bohužel všechny drží.
libor12 napísal:Ad permatex. poprosin Andyho pokud by sem mohl dat mail co jsem mu před 3 měsíci poslal o kovových těsněních pod hlavu a je jedno jestli je udělal kalina nebo cometic či trd. Permatex je z 99% čistá med. Nic netěsni. Dává se kvůli zlepšení přenosu tepla mezi plochami bloku a hlavy. Použití kovového těsnění mezi dva rozdílné materiály jakým je litina a hliník je přinejmenším velice diskutabilní a mohlo by tu na to být klidně zvlášť téma.
momentálně testuji na dvou motorech TTY bolts abych si ověřil jestli tomu tak je. Ostatní už nechám bez komentáře,to bychom psali ještě v létě.AndyGTP napísal:Problem sme uzavreli ako nasledovny:
- blok motora je prevazne zo sedej zliatiny a ma inu tepelnu roztaznost ako prevazne hlinikova hlava
- dva rozne materialy pri zahriati pracuju inak
- ak sa pozries na OEM tesnenie (ale od Toyoty!!!!!!), tak si vsimnes, ze dosadacia plocha na blok je prevazne kovova a vrch ma viac flexibilnych prvkov, aby hlava vedela "plavat" na tom tesneni
Jak to vidím já.
Kenny zapomněl utahnou matku. Ok, blbá věc ale stane se. Co se stalo? Zaklepal motor nebo tak něco? Ne. Čili. Motor bych vyndal,rozebral ,změřil,umyl a složil. Nic víc není třeba a nemusím tu o tom měsíc plácat kraviny.