AndyGTP - Lexus IS300 SportCross (2JZGE)
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: AndyGTP - Lexus IS300 SportCross (2JZGE)
ono to zije!
-
- Toyota guru
- Príspevky: 1314
- Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
- Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)
Re: AndyGTP - Lexus IS300 SportCross (2JZGE)
jes konecne tu oziju stary kary
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
- Thomas
- Toyota guru
- Príspevky: 1388
- Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
- Bydlisko: BA - Engerau
Re: AndyGTP - Lexus IS300 SportCross (2JZGE)
Normálne to vyzerá ako keby to naštartovalo..a pritom je to Corolla 1,3 vedľa bez výfuku
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
- JRD McLAREN
- začiatočník
- Príspevky: 185
- Dátum registrácie: Nedeľa, 21. Októbra 2012, 21:45
Re: AndyGTP - Lexus IS300 SportCross (2JZGE)
..no vyzera to tak, ze Toyotka dostane par novych kvalitnych suciastok ...
Člen Klubu Šlapacích Moskvičov
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz Standalone a PiggyBack jednotiek
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu/
montaz Standalone a PiggyBack jednotiek
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: AndyGTP - Lexus IS300 SportCross (2JZGE)
davajme to asi sem, radsej.. viewtopic.php?f=6&t=3551&hilit=AE86&start=165
pozeram, ze uz 5 rokov sa s tym trapim skoro, tolko tam nebol ziaden prispevok novy
pozeram, ze uz 5 rokov sa s tym trapim skoro, tolko tam nebol ziaden prispevok novy
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
- Legon
- Toyota guru
- Príspevky: 1417
- Dátum registrácie: Nedeľa, 22. Júna 2008, 02:58
- Bydlisko: Jarok
- Kontaktovať používateľa:
Re: AndyGTP - Lexus IS300 SportCross (2JZGE)
som v praci nic som nepocul ale pocul som ocami Super. Zeby si chcel na nej prist na RWD?
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: AndyGTP - Lexus IS300 SportCross (2JZGE)
ale kdeze... ten srot je stale srot, bohuzial
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
-
- Toyota guru
- Príspevky: 1314
- Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
- Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)
Re: AndyGTP - Lexus IS300 SportCross (2JZGE)
KARBCE ! KARBCE ! jaj dofrasa Emisna.
Drzim palce nech to ide a som zvedavy ci nam potom ukazes tajny prepinac
RACE - LOW FUELL - EMISNA
a nieco na povzbudenie , je to ozaj krasne auto !
Drzim palce nech to ide a som zvedavy ci nam potom ukazes tajny prepinac
RACE - LOW FUELL - EMISNA
a nieco na povzbudenie , je to ozaj krasne auto !
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: AndyGTP - Lexus IS300 SportCross (2JZGE)
diky tofak, vies povzbudit. Tusim kebyze neni vas (+vlado, +thomas, atd), tak sa na to davno vyserem.
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
-
- Toyota guru
- Príspevky: 1314
- Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
- Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)
Re: AndyGTP - Lexus IS300 SportCross (2JZGE)
Mal som v horsom vyzualnom stave, motor bol brutal, ten isiel ako piiiila , a aj tak som ju predal a
LUTUJEM
s malym Lukaskom kukame videa na you a ked vynde AE86 v okolo 8,000 otacok Lukasko vyska skoro ako ten motor
a to nema ani 2 roky.
NEPREDAVAJ , mysli na mladez!!!
Ked mu poviem ze mame take , len trochu vecsie tak kuka ako puk, uz sa tesim ked mu odokrijem Carinu spod plachty na
tu reakciu.
Tu nechce predat ani Stanka , inak by uz bola prec a tiez by som potom s odstupom casu lutoval.
Drzim palce a ked bude tazko tak si spomen ze mas jedinecne auto, ved ono raz pojde k spokojnosti.
LUTUJEM
s malym Lukaskom kukame videa na you a ked vynde AE86 v okolo 8,000 otacok Lukasko vyska skoro ako ten motor
a to nema ani 2 roky.
NEPREDAVAJ , mysli na mladez!!!
Ked mu poviem ze mame take , len trochu vecsie tak kuka ako puk, uz sa tesim ked mu odokrijem Carinu spod plachty na
tu reakciu.
Tu nechce predat ani Stanka , inak by uz bola prec a tiez by som potom s odstupom casu lutoval.
Drzim palce a ked bude tazko tak si spomen ze mas jedinecne auto, ved ono raz pojde k spokojnosti.
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: AndyGTP - Lexus IS300 SportCross (2JZGE)
Z lasky k svojmu autu a z vdaky, ze ma stale este vozi, mu tu po 5 rokoch venujem zopar riadkov (alebo skor kratku esej). Nevyjde mi, bohuzial, aby som na nom nalozil presne 100 000 km za tych 5 rokov, ale 210tkm uz ma. Takze ak si odmyslim tie cca 2 tisicky, tak rovnu stovku uz som s nim co to pobehal a zasluzi si nejake to nostalgicke bilancovanie. Doba je vselijaka, mamon vsade ciha a clovek je tvor zvedavy, promiskuitny, jesitny a marnotratny. Vela krat som uz rozmyslal, ci si nedozicim nieco "lepsie" alebo "novsie", alebo nedajboze "bezproblemovejsie". Su auta, ktore sa mi pacia, ktore som aj vyskusal, ktore su aj lepsie, uspornejsie, vacsie, novsie, vychytanejsie, rychlejsie, priestrannejsie, roznych znaciek aj cenovych kategorii ci typov a tried. Ale ked si potom tak sadnete sam so sebou a pozriete na dno pohára (kludne aj s Cola Locou od Limonádového Joea) a zamyslite sa nad zivotom, pridete na vela veci. Kazdy na nieco ine. Medzi tisic vecami, na ktore pravidelne prichadzam ja, a ktore sa tykaju aut a tohto krpateho tematickeho fora, sa v sinusoidach vynaraju tieto zakladne veci:
- nove auto zo showroomu v cenovej kategorii do 15tis eur ma na 99.9% neuspokoji vo vacsine ohladov
- nove auto zo showroomu v cenovej kategorii do 20tis eur ma pravdepodobne tiez neuspokoji
- nove auta, ktore sa mi pacia a ktore by som akceptoval, vyrazne presahuju hranicu 30tis eur (a objektivne na to zatial nemam)
- aj ojazdene auta, ktore sa mi pacia a ktore by som chcel, su pomerne drahe (a mnohe by nepredstavovali az taky velky progres oproti IS300)
- Slobodna Europa mala pravdu: Vsetko je podvod (aj tvoje oci, sweet Marilyn...)
Potom si vzdy sadnem za volant svojej 16 rocnej rarity a spokojne (avsak niekedy aj nasrato, samozrejme) brazdim neotesane cesty nasej metropoly a jej okolia. Za tych 5 rokov v ČSSR utrzil uz Lexus nejake tie srafy. Uz to davno nie je ten panensky kusok z juhozápadnej časti NDR. Styl jazdy a drsne podmienky sa odrazili nielen na karoserii, ale aj na podvozku a prevodovke. Stale sa vsak poctivo a pedantne staram o vsetko - odmenou je spolahlive a na dnesnu dobu stale nadstandardne zvezenie. Vela energie mi zobrali 2 poistne udalosti, ale boj s veternymi mlynmi som ustal. Takisto je niekedy narocne sa vysporiadat s udrzbou raritneho auta pouzivaneho na denne vozenie. Vsetko ma svoje pre aj proti. Ale vzdy, ked mi je tazko, sa najde niekto, kto ma potesi svojim nefalsovanym obdivom ci udivom k tomuto autu. Su to zvacsa ludia, ktori s autami robia, alebo ich vedia ocenit. Ale mnohokrat ma prekvapia aj uplni laici, ktori nechcu verit, ze je to auto z roku 2001. Vtedy si uvedomim, ze mi charakter toho auta velmi vyhovuje. S par drobnymi upravami je to vynikajuce auto, ktore aj v dnesnej prehonenej, prenaftovanej, prefízlovanej, povrchnej, prečačkanej, zvratenej a zaroven ufnukanej dobe ma co ponuknut. Nehovorim, ze nemam vyssie ciele a ze toto je konecna stanica. To by som klamal. Avsak ked sa realne pozriem na to, co od auta chcem a co mi realne ponuka stary IS300 SportCross, tak mozem byt spokojny. Je to kus solidnej a stylovej automobilovej techniky s poctivym a robustnym spracovanim, ktory pri spravnej starostlivosti vydrzi este cele roky. Ak nebudem vyslovene nuteny, alebo to bude vyslovene iracionalne, tak ho ani nepredam a necham si ho aj ked si kupim dalsie auto.
Tolko emocie, mozno niekoho zaujimaju aj suche fakty o mechanike. Vylepsenia? Podvozok Tein Basis, vynikajuca volba, zakladna rada s prednastavenou tuhostou, najazdenych uz viac ako 50tis km a stale vyborne jazdne vlastnosti. Brzdy Black Diamond Performance, jednu sadu som uz vyjazdil komplet (kotuce a platnicky vpredu) pri dost dynamickej mestskej premavke typu plyn/brzda za 50tkm, druha sada uz bude mat pomaly 40tkm, uvidime kolko vydrzi. Predné hlavné pozdlzne ramena TRD sa ukazali ako vyborna volba - drzia uz viac ako 50tkm. Okrem beznej udrzby a opravy mnou nezavinenych nehod, si pozornost vysluzil len audio system. Povodny 9 reproduktorovy JBL Premium sound bol dobry, ale kvoli odchadzajucemu CD playeru a nasledne aj mojmu nestastnemu zasahu som musel chtiac/nechtiac pristupit ku profesionalnej prestavbe na moderne 1DIN radio, spojenej s vytlmenim dveri a osadenim novych hlavnych reproduktorov, casti kabelaze a upravy zosilnovaca. Kedze aj zivotny cyklus casti vyfuku sa chyli pomaly ku koncu, seriozne uvazujem, ze to vyuzijem ako zamienku pre obstaranie nejakej zaujimavej nahrady. Posledna vec, ktora ma trapi, su kolesa. Po 5 rokoch ma uz nebavi nicit stale gumy prezuvanim na 1 sadu diskov, a kupa ojazdenych "uzkych" diskov z IS200 a ich nasledna renovacia mi pride ako mimoriadne nerentabilne riesenie. Preto ma vyhladovo cakaju asi 2 vacsie "volitelne" vydavky, ktore si vsak odobrujem prave tou dlhou esejou, ktoru som dnes mojmu poctivo sluziacemu autu s laskou venoval.
Ti, ktori ste to citali, fakt respekt.
- nove auto zo showroomu v cenovej kategorii do 15tis eur ma na 99.9% neuspokoji vo vacsine ohladov
- nove auto zo showroomu v cenovej kategorii do 20tis eur ma pravdepodobne tiez neuspokoji
- nove auta, ktore sa mi pacia a ktore by som akceptoval, vyrazne presahuju hranicu 30tis eur (a objektivne na to zatial nemam)
- aj ojazdene auta, ktore sa mi pacia a ktore by som chcel, su pomerne drahe (a mnohe by nepredstavovali az taky velky progres oproti IS300)
- Slobodna Europa mala pravdu: Vsetko je podvod (aj tvoje oci, sweet Marilyn...)
Potom si vzdy sadnem za volant svojej 16 rocnej rarity a spokojne (avsak niekedy aj nasrato, samozrejme) brazdim neotesane cesty nasej metropoly a jej okolia. Za tych 5 rokov v ČSSR utrzil uz Lexus nejake tie srafy. Uz to davno nie je ten panensky kusok z juhozápadnej časti NDR. Styl jazdy a drsne podmienky sa odrazili nielen na karoserii, ale aj na podvozku a prevodovke. Stale sa vsak poctivo a pedantne staram o vsetko - odmenou je spolahlive a na dnesnu dobu stale nadstandardne zvezenie. Vela energie mi zobrali 2 poistne udalosti, ale boj s veternymi mlynmi som ustal. Takisto je niekedy narocne sa vysporiadat s udrzbou raritneho auta pouzivaneho na denne vozenie. Vsetko ma svoje pre aj proti. Ale vzdy, ked mi je tazko, sa najde niekto, kto ma potesi svojim nefalsovanym obdivom ci udivom k tomuto autu. Su to zvacsa ludia, ktori s autami robia, alebo ich vedia ocenit. Ale mnohokrat ma prekvapia aj uplni laici, ktori nechcu verit, ze je to auto z roku 2001. Vtedy si uvedomim, ze mi charakter toho auta velmi vyhovuje. S par drobnymi upravami je to vynikajuce auto, ktore aj v dnesnej prehonenej, prenaftovanej, prefízlovanej, povrchnej, prečačkanej, zvratenej a zaroven ufnukanej dobe ma co ponuknut. Nehovorim, ze nemam vyssie ciele a ze toto je konecna stanica. To by som klamal. Avsak ked sa realne pozriem na to, co od auta chcem a co mi realne ponuka stary IS300 SportCross, tak mozem byt spokojny. Je to kus solidnej a stylovej automobilovej techniky s poctivym a robustnym spracovanim, ktory pri spravnej starostlivosti vydrzi este cele roky. Ak nebudem vyslovene nuteny, alebo to bude vyslovene iracionalne, tak ho ani nepredam a necham si ho aj ked si kupim dalsie auto.
Tolko emocie, mozno niekoho zaujimaju aj suche fakty o mechanike. Vylepsenia? Podvozok Tein Basis, vynikajuca volba, zakladna rada s prednastavenou tuhostou, najazdenych uz viac ako 50tis km a stale vyborne jazdne vlastnosti. Brzdy Black Diamond Performance, jednu sadu som uz vyjazdil komplet (kotuce a platnicky vpredu) pri dost dynamickej mestskej premavke typu plyn/brzda za 50tkm, druha sada uz bude mat pomaly 40tkm, uvidime kolko vydrzi. Predné hlavné pozdlzne ramena TRD sa ukazali ako vyborna volba - drzia uz viac ako 50tkm. Okrem beznej udrzby a opravy mnou nezavinenych nehod, si pozornost vysluzil len audio system. Povodny 9 reproduktorovy JBL Premium sound bol dobry, ale kvoli odchadzajucemu CD playeru a nasledne aj mojmu nestastnemu zasahu som musel chtiac/nechtiac pristupit ku profesionalnej prestavbe na moderne 1DIN radio, spojenej s vytlmenim dveri a osadenim novych hlavnych reproduktorov, casti kabelaze a upravy zosilnovaca. Kedze aj zivotny cyklus casti vyfuku sa chyli pomaly ku koncu, seriozne uvazujem, ze to vyuzijem ako zamienku pre obstaranie nejakej zaujimavej nahrady. Posledna vec, ktora ma trapi, su kolesa. Po 5 rokoch ma uz nebavi nicit stale gumy prezuvanim na 1 sadu diskov, a kupa ojazdenych "uzkych" diskov z IS200 a ich nasledna renovacia mi pride ako mimoriadne nerentabilne riesenie. Preto ma vyhladovo cakaju asi 2 vacsie "volitelne" vydavky, ktore si vsak odobrujem prave tou dlhou esejou, ktoru som dnes mojmu poctivo sluziacemu autu s laskou venoval.
Ti, ktori ste to citali, fakt respekt.
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
- Srandista
- Toyota guru
- Príspevky: 1503
- Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
- Bydlisko: Brno
Re: AndyGTP - Lexus IS300 SportCross (2JZGE)
Tak Andy, gratulacia k doterajsiemu zivotu s IS300, a vsetko dobre do dalsieho zivota s nou
A diky za respekt
https://www.youtube.com/watch?v=EloDnA1_XEU
A diky za respekt
https://www.youtube.com/watch?v=EloDnA1_XEU
Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Re: AndyGTP - Lexus IS300 SportCross (2JZGE)
Ja som rad, ze sa stale najdu "blazni" ako Ty a dopraju si taketo auto. Takze Andy - respekt
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: AndyGTP - Lexus IS300 SportCross (2JZGE)
díky hoši, toto ocenia aj tak len rovnaki blazni s podobnymi hodnotami
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
- drgi
- Vševed
- Príspevky: 2734
- Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
- Bydlisko: doma.
- Kontaktovať používateľa:
Re: AndyGTP - Lexus IS300 SportCross (2JZGE)
zabudol si spomenut, s akou laskou, nehou a radostou nielen v ociach ho umyvas
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 19 neregistrovaných