Srandista - Corolla TS

Sekcia pre členov fóra
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Používateľov profilový obrázok
spider207
Vševed
Príspevky: 2868
Dátum registrácie: Nedeľa, 10. Mája 2009, 15:57
Bydlisko: Zvolen

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa spider207 » Pondelok, 24. Septembra 2012, 18:37

ST220ku som zazil aj ja a ako pises, nie je to zle, ale nieco tomu proste chyba.. s mojim Lexom mam jednoznacne vacsi zazitok z jazdy a to iste aj Ty s TSkou, predsa len 6900 vs nejakych 8500 ci kolko si to pisal.. dost rozdiel :) a najma ten sposob ako sa to auto k tym otackam prepracuje a co to vtedy robi.. ST220 bolo fajn (rozmyslam, ze je to mozno stale auto s najviac konikmi co som soferoval :?: :idea: ), ale tiez by som po nom nesiahol.. je dobre, ale nie je to ono :)
btw, spotrebu mas ako ja s IS200, az na to, ze keby som tomu zacal trosku viac nakladat tak som podla mna za 9kou :)

Používateľov profilový obrázok
Srandista
Toyota guru
Príspevky: 1503
Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
Bydlisko: Brno

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa Srandista » Pondelok, 24. Septembra 2012, 23:49

No hej, aj ja som od toho cakal cosi ine, mozno viac. Okrem mojej TSky som totiz riadil aj atmosfericku V8 v M3, a ta robila podobne divadlo ako moje auto. Navyse, ta tocila este o kustik viac, o dosiahnutom vykone skoda hovorit :) Vzdy ked si na tu jazdu spomeniem, tak mam usmev na tvari :)

Inak jazda to nebola zla, to ST malo navyse perfektne sedacky (urcite lepsie ako moje), ale chybala tomu ta vybusna povaha, pod kapotou to rozhodne nemalo v doplnkovej vybave motorovu pilu ako ja :D Na pohodlne jazdenie, hltanie stoviek kilometrov a istoty dostatocnej vykonovej rezervy dobre, ale na nejake to blaznenie asi nie. A navyse to nie je hatchback (aj ked sa tomu daju aspon sklopit sedadla) :)

Takze mozem spat kludne, aj ked som kupil trocha drahsie auto, v mojich ociach je lepsie, vsetko v poriadku :)

Na realnu spotrebu som inak fakt zvedavy, toto je moje prve auto s palubakom (v Yarise je sice tiez, ale tam som spotrebu nikdy nezaznamenaval, kedze je to auto rodinne), tak som zvedavy, na kolko bude palubak kecat. Kazdopadne uz som si na auto docela zvykol a myslim ze s nim pojde jazdit docela usporne, len treba vyuzivat dostupny krutak a jazdit na vysokych kvaltoch (a co najviac mimo mesta).
Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
kuki
toyoťák
Príspevky: 968
Dátum registrácie: Utorok, 7. Novembra 2006, 17:30
Bydlisko: Bratislava

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa kuki » Utorok, 25. Septembra 2012, 07:11

nie ze by som v principe nesuhlasil s tym, co pises (suhlasim) ale co sa tej dynamiky tyka, videl si, ako dopadlo ono ST220 v slalome? Aj sam majitel bol trocha prekvapeny ;-)
auto: Fun Or Racing Daily in STyle with More Power 260 - 267hp a 398Nm bratm
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One

Používateľov profilový obrázok
Srandista
Toyota guru
Príspevky: 1503
Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
Bydlisko: Brno

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa Srandista » Nedeľa, 28. Októbra 2012, 01:19

Po dlhsej dobe sa opat hlasim.

Auto stale ide, este som ho nerozvesal na stromoch popri ceste, co je urcite pozitivne :)

S autom sa pomaly zoznamujem, a tak zacinam jazdit trocha uspornejsie aj po meste, kde som v minulosti atakoval 11 litrovu hranicu, teraz uz sa da pohybovat niekde okolo 9 litrov aj so zacpami. Pri cisto okreskovom pouzivani sa da ist za 7,5 litra a aj ked by sa dalo ist tak este o pol litra dole mozno, tak to uz by vlastnictvo takeho auta uplne postradalo zmysel. Kupil som si vynimocne auto, musim cakat aj trosku vyssie naklady na jeho prevadzku.

Dnes som prvy krat zazil cestu vo vydatnom dazdi, a napriek tomu, ze nemam turbo, v niektorych momentoch naozaj uz nebolo mozne polozit na cestu vsetok vykon. Pravdepodobne vo vyjazdenych kolajach som totiz skusil pridat, a problemy s trakciou zacali uz okolo 5000 otacak, po prekroceni liftovej zony uz kolesa uplne beznadejne hladali trakcou, a to hovorim o 3 prevodovom stupni. Po ceste z okruhu som to skusil opat na mokrej vozovke, tento krat bez tych ohromnych kaluzi a kolesa sa uz bez problemov chytili a tahali az do obmedzovaca, opat na 3 stupni, takze predpokladam, ze to nebude az take horke, ale predsa len si budem musiet davat trocha bacha pri zhorsenych poveternostnych podmienkach. Som zvedvy, co to spravi na snehu, tam uz ocakavam beznadejne hrabanie, ale mozno ma auto milo prekvapi :) Podla vyvoja pocasia je mozne, ze nebudem musiet cakat ani nijako dlho.

Apropo okruh. Dnes sa v Brne konal Den otvorenej drahy na Masarykovom okruhu, s ktorym sa uzavrela tohoto rocna sezona, a tak som sa tam siel pozriet. Povodne som planoval vyrazit aj na trat, ale vzhladom na pocasie to nemalo ziaden vyznam, na trati som s TSkou este nebol a bez mucenia sa priznam, ze som sa v hentakom stave trati bal pokusat stastie. Kazdopadne najpocetnejsie boli rozne (hlavne starsie) BMW, nejake Audiny, Mercedesy, Fordy, docela dost VW Lupo (preco zrovna z tohoto auta robia auto zavodne mi je zahadou), dva Lotusy Exige, Honda S2000 a aj Toyota Supra Mk3 3.0 Turbo. No a nakoniec, ako som aj planoval, opat sa mi postastilo stretnut s majitelom zurivej nakupnej tasky (Yaris TS) a napriek skaredemu pocasiu sa podarila aj nejaka ta fotka :) Buduci rok uz ale jazdu na okruhu urcite vyskusam.

Este jedna otazka do plena. Yaris TS nema bezne vypinatelnu ako kontrolu trakcie, tak ani VSC, ale pomocou tohoto postupu je mozne oba systemy beztrestne (do opatovneho nastartovania motora) vypnut. Corolla TS ma sice vypynatelnu trakciu, VSC sa vsak podla mne znamych informacii uzivatelsky vypnut neda, a nefunguje na nej ani hore uvedeny postup. Neviete niekto, ci nie je pododny postup (akurat s inou sekvenciou pedalov), popripade uplne aj na moju TSku?

Nakoniec pripajam slubene fotky:

Obrázok

Obrázok

Obrázok
Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
Srandista
Toyota guru
Príspevky: 1503
Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
Bydlisko: Brno

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa Srandista » Streda, 9. Januára 2013, 13:07

Toz, uz davno som sa s nicim novym nehlasil, kedze auto je prevazne zazimovane (jazdim este na starsej nepredanej E11), ale predsa len daco nove sa najde.

Uz nejaku dobu dozadu som bol na merani vykonu svojho auta a dopadlo to tak, ze mi za 10 rokov z auta utieklo 15 konikov. Ci je to vela alebo malo tazko posudit, jeden kamos dava urcite nejaku vinu tomu odvorenemu saniu, takzo povedat. Obrazok pripojim na konci. Pozitivne aspon je, ze vacka je evidentne v poriadku, skok vo vykone a krutaku nastava presne v 6200 otackach, ako je aj ocakavany.

Auto uz je inak na zimnych 15", ktore nie su nizko profilove ako letne gumy, cize je auto pohodlnejsie, ale zato v zakrutach viac plava a neciti sa tak isto. Zaroven tam tento rok tie pneu potrebujem, kedze letne, nech su akokolvek pekne, nie su zapisane v technicaku a tento mesiac ma caka STK+EK.

Posledny vikend som navyse dokonale dostal vyuzitiu mojho auta ako spravneho hothatchu :) Vzhladom na to ze sa stahujeme a potrebovali sme sa zbavit nejakych starsich skriniek a odviezt ho priatelkynmu tatkovi na chatu, odzimoval som TSku (na vozenie veci v ramci mesta pouzivam E11, ale pri cestovani mimo mesta som sa zaprisahal, ze uz ju nepouzijem, na okreske by ma uz nedostatok vykonu pri predbiehani asi zabil) a vyrazil som s plnum kufrom skrini za Brno :) Dolezite info v tomto pripade je, ze sedadla v TSke sa po vyklopeni zadnych sedakov sklapaju do roviny! :D Cestou na spat po vylozeni kufru mi ale opat po dlhsej dobe narastli rozky a cestu domov s obcasnymi navstevami liftovej zony som si 100%-ne uzil viac ako priatelkyn otec v Octavii TDI v kombiku ;)

A zrovna vcera sa mi konecne podarilo zastihnut cerstvo napadany sneh pred jeho roztopenim na prazdnom parkovisku a jal som sa teda vyskusat VSC, kedze este nikdy v minulosti som nemal auto so stabilizaciou, a potreboval som si vyskusat, ako sa auto pri jej zasahu chova. Moje prve zistenie bolo velmi pozitivne, kedze som si tym overil, ze som poslusny vodic a v realnej prevadzke sa mi este stabilizaciu donutit k cinnosti nepodarilo (pri aktivovani VSC totiz blika kontrolka trakcie, ale zaroven auto pipa). Druhe dolezite zistenie pre mna bolo, ze ked uz dojde k zasahu VSC a vasa najazdova rychlost do zatacky nebola prehnena az tak, ze vdaka fyzike realneho sveta by ju nedokazala skorigovat ziadna stabilizacia, je dolezite pri cinnosti VSC nebrzdit! Toto bolo pre mna nieco nove a presne pre toto som siel skusat auto do snehu v kontrolovatelnych podmienkach namiesto pokusania stastia v realnej premavke. V pripade zopnutia stabilizacie u mna je jednoducho auto treba nechat v rovnakom stave, udrzat rychlost a uhol natocenia volanku (mozno ho trocha utiahnut, ak by bolo treba), ale brzdit jedine v pripade, ze potrebujem zabrzdit uplne, v opacnom pripade akurat brzdy uplne zabiju ucinok stabilizacie. A posledne zistenie bolo, ze moje tlacidlo TRC OFF naozaj vypne len trakcnu kontrolu, stabilizacia vsak zostava nadalej v platnosti. Tymto zaroven opat hadzem otazku do plena. Je mozne nejakym (vratnym, nie ze budem musiet v aute nieco letovat) sposobom vypnut stabilizaciu? Ako som spominal o prispevok vyssie, na Yarise TS tato moznost je ce istu sekvenciu s pedalmi a rucnou brzdou auto donutit stabilizaciu vypnut do dalsieho vypnutia motora, ale na mojej TSke nefungoval ani tento sposob, ani iny, ktory som nasiel na intrnete.

Fotky tento krat ziadne, nie je co ukazovat, kedze vonku je tak skaredo. Prikladam teda len scan z merania vykonu (po kliknuti nanho sa otvori velka verzia).

Obrázok
Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
spider207
Vševed
Príspevky: 2868
Dátum registrácie: Nedeľa, 10. Mája 2009, 15:57
Bydlisko: Zvolen

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa spider207 » Streda, 9. Januára 2013, 17:12

sialene tie otacky... je pekne vidno ako pri 6200 chyti auto druhy dych, super.. :)

Používateľov profilový obrázok
Srandista
Toyota guru
Príspevky: 1503
Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
Bydlisko: Brno

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa Srandista » Streda, 9. Januára 2013, 22:35

Veru. Je fakt skoda, ze diktat bruselu vlastne vyhubil tieto vysokootackove atmosfericke motory (minimalne v dostupnych autach). Vacsine ludi za nimi smutno asi nebude, ale mne veru hej. Aj preto dufam, ze so svojim autom vydrzim tak dlho, ako sa len bude dat.
Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
spider207
Vševed
Príspevky: 2868
Dátum registrácie: Nedeľa, 10. Mája 2009, 15:57
Bydlisko: Zvolen

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa spider207 » Piatok, 11. Januára 2013, 17:29

Tvoj prístup chválim :D ;-)
inak sa tak zamýšľam, že tam kde moje auto pomaly končí (s otáčkami) tak Tvoje len začína :mrgreen:

Používateľov profilový obrázok
Srandista
Toyota guru
Príspevky: 1503
Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
Bydlisko: Brno

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa Srandista » Piatok, 11. Januára 2013, 18:26

To neni len tvoj pripad, ale pripad vacsiny beznej automobilovej produkcie :)
Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
ondrik
Toyota guru
Príspevky: 2442
Dátum registrácie: Sobota, 14. Mája 2005, 08:57
Bydlisko: PB - Mogoňov

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa ondrik » Piatok, 11. Januára 2013, 19:25

ale vacsine beznej automobilovej produkcie zas funguje zapalovac... ;-) :mrgreen:
Prius 2012 hybrid + LPG... lacnejsie to uz nejde :-)
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F

Používateľov profilový obrázok
Srandista
Toyota guru
Príspevky: 1503
Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
Bydlisko: Brno

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa Srandista » Piatok, 11. Januára 2013, 20:19

Vidis, na toto som v povodnom velkom poste uplne zabudol.

Minule som pozical od kamosa inu nabijacku a jal som sa testovat, ako sa veci maju, a tu je vysledok.

Zapalovac ako taky funguje, a rovnaku funguju aj nabijacky, ale len v pripade, ze ich do toho otvoru tlacim. Co, ako iste uznate, nie je pre bezpecne cestovanie moc bezpecne. Musim teda prijst na to, kde nespina kontakt alebo co a nejako to fixnut...
Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
scream
toyoťák
Príspevky: 753
Dátum registrácie: Pondelok, 7. Marca 2011, 09:28
Bydlisko: Kosice

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa scream » Piatok, 11. Januára 2013, 21:14

na jednu stranu je to krasa, ze to toci jak pila na druhu stranu sa jazdi do 6200 so 130 konikmi a po zvysok sa musi ist hooore do neba :) Idealne by bolo keby bola krivka linearna ale to by sme uz chceli vela od 1.8smicky :) ...kolko mas inak dlhodobu spotrebu? (hlavne teraz v zime)
Swift Sport ZC32S
Mazda 626 2002 1.8
ex:Accord Cl9 2.4 Vtec-i
ex:Celica 7A-FE
ex: Felicia 1.3 1999

Používateľov profilový obrázok
Srandista
Toyota guru
Príspevky: 1503
Dátum registrácie: Nedeľa, 26. Júla 2009, 13:46
Bydlisko: Brno

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa Srandista » Piatok, 11. Januára 2013, 23:51

scream: spotrebu vediem v podpise. Inak co sa krivky tyka, mne linearna nechyba. Keby som chcel linearnu krivku, kupim si nejaku "obycajnu" atmosferu. Ja som chcel nieco specialnejsie. A 130 konikov v 6200 otackach je stale o vyse 50% viac, ako som mal v byvalom aute. Poviem ti, ze ten opojny pocit, ked sa zopne vacka mi bez problemov vyrovna aj ten "relativny nedostatok vykonu", ktory panuje do tych 6200 otacok. A zotrvavanie v liftovej zone mi dava zabudnut, ze uz mi par konikov stihlo z pod kapoty ujist. TSko u mna nebolo vyberom ultimativneho sportiaka za rozumne peniaze, to bych si musel kupit Civic Type-R. A vyrabat sa v 5 dverach so zadnymi hlavovymi opierkami, tak asi unho aj skoncim, takto to ale s mojimi poziadavkami nebolo mozne.
Hyundai i30 1.5 T-GDI 2022, cervena
Toyota Corolla 1.8 TS 2003, cervena
Ex: Toyota Corolla 1.3 G6 1998, cervena
Family: Toyota Yaris 1.3 2006, modra metaliza
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
scream
toyoťák
Príspevky: 753
Dátum registrácie: Pondelok, 7. Marca 2011, 09:28
Bydlisko: Kosice

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa scream » Sobota, 12. Januára 2013, 01:28

ako ten motor je fajnovy neni o com... neviem ci dokaze jazdit nieco s tym vykonom za taku spotrebu, moje hovedo za tolko nejazdi urcite :) ... ja ked som jazdil s 85kW celicou tak som to tocil dost casto... teraz pri 140kW zistujem, ze zonu 5000+ vyuzivam len ked ozaj chcem, nie ked potrebujem preto uz nejak zacinam pozerat pri silnejsich autach na vykon v nizsom spektre :) ... ale to k tej krivke bol len taky povzdych ako malo chyba k dokonalosti :)
Swift Sport ZC32S
Mazda 626 2002 1.8
ex:Accord Cl9 2.4 Vtec-i
ex:Celica 7A-FE
ex: Felicia 1.3 1999

Používateľov profilový obrázok
kuki
toyoťák
Príspevky: 968
Dátum registrácie: Utorok, 7. Novembra 2006, 17:30
Bydlisko: Bratislava

Re: Srandista - Corolla TS

Príspevok od používateľa kuki » Sobota, 12. Januára 2013, 16:06

Juuuuj jak mna svrbia prsty citajuc vasu debatu :mrgreen:
auto: Fun Or Racing Daily in STyle with More Power 260 - 267hp a 398Nm bratm
priblizovadlo: Honda City 1.4 Cool
predtym: dlllho dlllllllho Corolla E10 5D : 1,3 16V EFI : KS-One

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 25 neregistrovaných