gabko24
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Re: gabko24
Zkus tu hadičku z aktuatoru sundat. Pokud turbu nic není,skočí to akorat do fuelcut. Pokud špatne je a není schopné dát víc než 0.8 tak fuelcut nic neudělá a ty vyměníš turbo.
corolla ae92gti
celica ra61
celica ra61
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: gabko24
spojil som hadicky naspat a uz to ide 0,5 1.a2.stupen a 3.a vyssie 0,8 ...bud tyzden doplnim boost controller, hadicky opat rozpojim zablendujem a do druhej hadicky doinstalujem controller a skusim to nastavit na aspon 0,8 na kazdy prevod aby to davalo .-D
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
Re: gabko24
Tohle jsem zkousel taky, ale ja se teda snazil dost opatrne s plynem, tusim ze to mohlo kolem 4000 otáček tlacit 0,9 - 1 bar ( plyn jsem nemel na podlaze) a ten tlak stoupal dost rychle. Na setkání s fuelcutem jsem teda nemel moc odvahu ... menit tesneni pod hlavou se mi nechtělo, ikdyz pripoustim, ze pro nektere je to hracka , bohužel ne pro me
Re: gabko24
proto tam ten fuelcut je. Zabránit poškození motoru. Těsnění apod dělají ti experimentátoři co zvyšují plnící tlak na seriové ecu a tyto ochrany obcházejí. I ten sníženy tlak na 1 a 2 st je ochrana.
corolla ae92gti
celica ra61
celica ra61
Re: gabko24
Souhlasim, ikdyz na tu 1ku a 2ku to je kvůli ochrane převodovky, ne ? No motor mel najeto 260 tkm, tak jsem ho nechtel trapit. Ale jestli ma pan Gabko info o kondici sveho motoru tak proc ne
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: gabko24
no motor netusim, viem len tolko, ze ho robil vito s lenkou pred 2-3 rokmi... ale rozsah oprav neviem... turbo ma nove vnutro tak ako Thomasove...
olej neberie zatial, ide celkom fajn, ked tlaci 0,8... pri 0,5 je to lenive dost..
prave preto chcem ten boost controller a skusit mu pridat aspon 0,85 -0,90 ak to znesie ECU a nehodi do fuelcut-u.. ak ano, uberiem na najnizsiu moznu hranicu potrebujem vykon hlavne na 1-2st.. hlavne teda na 2. bo 3jku castokrat ani nestihnem zaradit, ze
olej neberie zatial, ide celkom fajn, ked tlaci 0,8... pri 0,5 je to lenive dost..
prave preto chcem ten boost controller a skusit mu pridat aspon 0,85 -0,90 ak to znesie ECU a nehodi do fuelcut-u.. ak ano, uberiem na najnizsiu moznu hranicu potrebujem vykon hlavne na 1-2st.. hlavne teda na 2. bo 3jku castokrat ani nestihnem zaradit, ze
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: gabko24
pohladaj na nete, ci ludia co davali 1 a 2 plny tlak, ci nemali neskor problem s prevodovkou. moze sa stat, ze ked tomu budes na 1 a 2 lozit plny na trati, tak ju rozlames, alebo minimalne znicis synchrony.
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: gabko24
bez upravy prevodovky jazdia aj 300 az 400ps... preto predpokladam, ze by to mohlo co to vydrzat ale pohladam
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- Thomas
- Toyota guru
- Príspevky: 1388
- Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
- Bydlisko: BA - Engerau
Re: gabko24
prevodovka by mala niečo vydržať..myslím že prvá to aj tak odnesie spojka a keby niečo tak prevodovky zase nie sú v UK až tak drahé
ale pokiaľ si dobre pamätám tak neviem či to vôbec pustilo 0,9..ale to by musel napísať Ludo ak si to pamätá..
ale pokiaľ si dobre pamätám tak neviem či to vôbec pustilo 0,9..ale to by musel napísať Ludo ak si to pamätá..
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: gabko24
to ja zistim cez vikend snad az zozeniem ten boost controller o prevodovku sa nebojim
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: gabko24
prevodovka z UK = 150 libier minimum + 100libier kurier
ale tak snad to vydrzi. len narazam na to, ze naco tam tie nizsie plniace tlaky v toyote dali? ak by to nebol problem fukali by na 1 a 2 plnych 0.8-0.9 predsaj. no ale ja mam v plane fukat 1bar minimalne na seriovu C60 a ta je rozhodne menej pevna ako E garbox. takze uz mlcim
ale tak snad to vydrzi. len narazam na to, ze naco tam tie nizsie plniace tlaky v toyote dali? ak by to nebol problem fukali by na 1 a 2 plnych 0.8-0.9 predsaj. no ale ja mam v plane fukat 1bar minimalne na seriovu C60 a ta je rozhodne menej pevna ako E garbox. takze uz mlcim
- Thomas
- Toyota guru
- Príspevky: 1388
- Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
- Bydlisko: BA - Engerau
Re: gabko24
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: gabko24
Ano ano. To som sem chcel vcera postnut, ale rozmyslel som si to podlamna za to bude panko chciet 1.5 az 2k minimalne.
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: gabko24
Volal som snim... drahsie n3z moja celica...
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní