Eru - MR2 AW11
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
- Eru
- začiatočník
- Príspevky: 247
- Dátum registrácie: Streda, 11. Mája 2011, 23:49
- Bydlisko: BA - okolie
Eru - MR2 AW11
Zdravím všetkých,
rozhodol som sa tu takýmto spôsobom tiež predstaviť, aby ste sa potom na nejakom zraze nedivili že čo za mumáka to došlo
Mnohý z Vás asi zaregistrovali že som tu pred časom riešil kúpu MR-ky a napriek rôznym pochybnostiam to nakoniec všetko skončilo šťastne a v garáži mám ozajstného krásavca, na ktorom som sa už medzičasom stihol stať závislým. Holt auto má neuveriteľné čaro a rev 4A-GE za chrbtom sa vám veľmi rýchlo dostane pod kožu.
Auto som kúpil od člena tohto fóra Kennyho, a touto cestou mu musím ešte raz poďakovať za 2 veci. Prvou je priebeh predaja, kedy sa vážne snažil aby všetko prebehlo bez problémov, dokonca na tri krát vo veľmi krátkom čase zháňal batériu, ktorá bude do auta sedieť, aby som si ho mohol odviesť. Všetko prebehlo podľa dohody, bezproblémovo a vo veľmi krátkom čase, za čo mu patrí obrovská vďaka. Druhá vec za ktorú musím poďakovať je samotné auto, ktoré sa ukázalo ako ozajstný poklad. Samozrejme 28 ročné auto nemôže byť bez múch, ale je to s ním omnoho, OMNOHO lepšie než som očakával a než som mal strach, a ja teraz veselo jazdím, opravujem a naplno si to užívam a absolútne neľutujem že som ho nakoniec vzal.
Ďalej musím veľmi poďakovať Stenkymu, ktorý bol s nami auto v Rakúsku obzrieť a už tam mi dal cenné rady a vysvetlenia, ale hlavne mu musím poďakovať za neuveriteľnú ochotu odpovedať každý týždeň na moje blbé otázky amatérskeho mechanika v zácviku a za ochotu ohľadom vyhľadávania náhradných dielov.
No ale poďme konečne k autu. Tento môj červený krásavec sa podľa slovenských policajtov (alebo podľa nemeckého techničáku, už sa nepamätám) narodil v roku ´88, ale ako sme so Stenkym neskôr zistili, podľa VIN je to 03/1987.
Tu je v plnej kráse:
Autíčko je po celolaku, čo je pre mňa výhoda pretože na ňom bolo všade postarané o hrdzu a lak stačí trošku preleštiť a žiari novotou. Najviac ma ale prekvapilo zospodu, kde naozaj vyzerá ako nové. Poznáte to, povrchová hrdza na zaveseniach kolies a podobne je úplne bežná, ale na tomto aute je problém nájsť vôbec takú. Nakoľko autom nemám v pláne jazdiť ani len v daždi tak pevne dúfam že to tak aj ostane
Autíčko samozrejme má nejaké chybičky, ale všetky sa postupne poriešia. Našťastie typické choroby prvej MR-ky sú na tomto kúsku poväčšine okay, takže o starosť menej. Tento rok by som ešte chcel vymeniť spojku a prevodovku, a niektoré veci si nechám na budúci rok, pekne postupne.
Dôležité je že nijak nie je obmedzované vo svojej podstate, a ja si naplno užívam celkového ducha tohto auta. Chovanie auta je vážne dokonalé, zábavné a je to jedno z tých áut, ktoré neustále musíte šoférovať a nenechá Vás vydýchnuť. Jedno z tých, ktoré vás učí byť lepším šoférom aj mechanikom.
Už len čakám kedy sa naskytne príležitosť poriadne ho spoznať na okruhu. No dosť bolo rečí, radšej ešte nejaké fotečky.
Teším sa na stretnutie na nejakom zraze.
rozhodol som sa tu takýmto spôsobom tiež predstaviť, aby ste sa potom na nejakom zraze nedivili že čo za mumáka to došlo
Mnohý z Vás asi zaregistrovali že som tu pred časom riešil kúpu MR-ky a napriek rôznym pochybnostiam to nakoniec všetko skončilo šťastne a v garáži mám ozajstného krásavca, na ktorom som sa už medzičasom stihol stať závislým. Holt auto má neuveriteľné čaro a rev 4A-GE za chrbtom sa vám veľmi rýchlo dostane pod kožu.
Auto som kúpil od člena tohto fóra Kennyho, a touto cestou mu musím ešte raz poďakovať za 2 veci. Prvou je priebeh predaja, kedy sa vážne snažil aby všetko prebehlo bez problémov, dokonca na tri krát vo veľmi krátkom čase zháňal batériu, ktorá bude do auta sedieť, aby som si ho mohol odviesť. Všetko prebehlo podľa dohody, bezproblémovo a vo veľmi krátkom čase, za čo mu patrí obrovská vďaka. Druhá vec za ktorú musím poďakovať je samotné auto, ktoré sa ukázalo ako ozajstný poklad. Samozrejme 28 ročné auto nemôže byť bez múch, ale je to s ním omnoho, OMNOHO lepšie než som očakával a než som mal strach, a ja teraz veselo jazdím, opravujem a naplno si to užívam a absolútne neľutujem že som ho nakoniec vzal.
Ďalej musím veľmi poďakovať Stenkymu, ktorý bol s nami auto v Rakúsku obzrieť a už tam mi dal cenné rady a vysvetlenia, ale hlavne mu musím poďakovať za neuveriteľnú ochotu odpovedať každý týždeň na moje blbé otázky amatérskeho mechanika v zácviku a za ochotu ohľadom vyhľadávania náhradných dielov.
No ale poďme konečne k autu. Tento môj červený krásavec sa podľa slovenských policajtov (alebo podľa nemeckého techničáku, už sa nepamätám) narodil v roku ´88, ale ako sme so Stenkym neskôr zistili, podľa VIN je to 03/1987.
Tu je v plnej kráse:
Autíčko je po celolaku, čo je pre mňa výhoda pretože na ňom bolo všade postarané o hrdzu a lak stačí trošku preleštiť a žiari novotou. Najviac ma ale prekvapilo zospodu, kde naozaj vyzerá ako nové. Poznáte to, povrchová hrdza na zaveseniach kolies a podobne je úplne bežná, ale na tomto aute je problém nájsť vôbec takú. Nakoľko autom nemám v pláne jazdiť ani len v daždi tak pevne dúfam že to tak aj ostane
Autíčko samozrejme má nejaké chybičky, ale všetky sa postupne poriešia. Našťastie typické choroby prvej MR-ky sú na tomto kúsku poväčšine okay, takže o starosť menej. Tento rok by som ešte chcel vymeniť spojku a prevodovku, a niektoré veci si nechám na budúci rok, pekne postupne.
Dôležité je že nijak nie je obmedzované vo svojej podstate, a ja si naplno užívam celkového ducha tohto auta. Chovanie auta je vážne dokonalé, zábavné a je to jedno z tých áut, ktoré neustále musíte šoférovať a nenechá Vás vydýchnuť. Jedno z tých, ktoré vás učí byť lepším šoférom aj mechanikom.
Už len čakám kedy sa naskytne príležitosť poriadne ho spoznať na okruhu. No dosť bolo rečí, radšej ešte nejaké fotečky.
Teším sa na stretnutie na nejakom zraze.
MR2 AW11 4a-ge 16v ´87
Corolla E11 4zz-fe ´00
Corolla E11 4zz-fe ´00
- Legon
- Toyota guru
- Príspevky: 1417
- Dátum registrácie: Nedeľa, 22. Júna 2008, 02:58
- Bydlisko: Jarok
- Kontaktovať používateľa:
Re: Eru - MR2 AW11
Ajaaaaj krasna eMeRka
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: Eru - MR2 AW11
Ha! A sme tu dvaja! Kto by to bol povedal
Inac kludne sa pytaj dalej ked bude daco treba Ked viem pomozem a udrzat dalsiu takuto svinuchu pri zivote, to za to stoji.
Toz, zelam vela radosti s AW11 a pristup k takej dielni, to je jedno velke +
Inac kludne sa pytaj dalej ked bude daco treba Ked viem pomozem a udrzat dalsiu takuto svinuchu pri zivote, to za to stoji.
Toz, zelam vela radosti s AW11 a pristup k takej dielni, to je jedno velke +
Naposledy upravil/-a stenky v Štvrtok, 30. Apríla 2015, 00:54, upravené celkom 1 krát.
- Eru
- začiatočník
- Príspevky: 247
- Dátum registrácie: Streda, 11. Mája 2011, 23:49
- Bydlisko: BA - okolie
Re: Eru - MR2 AW11
Legon: vďaka
Stenky: To si piš že ťa ešte potrebovať určite budem Fakt vďaka za ochotu. Prístup je, ale bohužial dosť obmedzený Je to kamarátova robota a sem tam sa tam vďaka chápavému majiteľovi cez víkend dostaneme aby sme si porobili čo treba.
Stenky: To si piš že ťa ešte potrebovať určite budem Fakt vďaka za ochotu. Prístup je, ale bohužial dosť obmedzený Je to kamarátova robota a sem tam sa tam vďaka chápavému majiteľovi cez víkend dostaneme aby sme si porobili čo treba.
MR2 AW11 4a-ge 16v ´87
Corolla E11 4zz-fe ´00
Corolla E11 4zz-fe ´00
- Thomas
- Toyota guru
- Príspevky: 1388
- Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
- Bydlisko: BA - Engerau
Re: Eru - MR2 AW11
Paráda, hlavne nech slúži a robí radosť.
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Re: Eru - MR2 AW11
Kraasna . Vela stastnych a zabavnych km.
Toyota RAV4 Hybrid AWD Selection
Toyota Previa 2,4 XL
Toyota Previa 2,4 XL
- liguere
- toyoťák
- Príspevky: 814
- Dátum registrácie: Pondelok, 30. Júla 2007, 22:54
- Bydlisko: presov
- Kontaktovať používateľa:
Re: Eru - MR2 AW11
mne tie obrazky nejdu
terazky avensis combi t25 1.8vvti
ex: RIP avensis combi t22 1.8vvti
ex: e11 1.3 G6, UK = s vyrobnou chybou, volant na blbej strane
ex: RIP avensis combi t22 1.8vvti
ex: e11 1.3 G6, UK = s vyrobnou chybou, volant na blbej strane
- Eru
- začiatočník
- Príspevky: 247
- Dátum registrácie: Streda, 11. Mája 2011, 23:49
- Bydlisko: BA - okolie
Re: Eru - MR2 AW11
Ďakujem chlapi Liguere skús takto: http://i59.tinypic.com/k2yble.jpg
MR2 AW11 4a-ge 16v ´87
Corolla E11 4zz-fe ´00
Corolla E11 4zz-fe ´00
- teer7
- začiatočník
- Príspevky: 438
- Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Apríla 2008, 21:12
- Bydlisko: Bratislava
Re: Eru - MR2 AW11
parada gratulujem a taktiez zelam vela stastnych kilometrov a zabavy
Lexus RX400h (2008)
Toyota Corolla Verso 1.6 VVTi (2003)
ex: Toyota Previa 2.4 GL (1997)
ex: Toyota Previa 2.4 GL (1995)
Toyota Corolla Verso 1.6 VVTi (2003)
ex: Toyota Previa 2.4 GL (1997)
ex: Toyota Previa 2.4 GL (1995)
- liguere
- toyoťák
- Príspevky: 814
- Dátum registrácie: Pondelok, 30. Júla 2007, 22:54
- Bydlisko: presov
- Kontaktovať používateľa:
Re: Eru - MR2 AW11
mocno pekne, veru
terazky avensis combi t25 1.8vvti
ex: RIP avensis combi t22 1.8vvti
ex: e11 1.3 G6, UK = s vyrobnou chybou, volant na blbej strane
ex: RIP avensis combi t22 1.8vvti
ex: e11 1.3 G6, UK = s vyrobnou chybou, volant na blbej strane
-
- začiatočník
- Príspevky: 292
- Dátum registrácie: Štvrtok, 19. Júla 2012, 08:58
- Bydlisko: Bratislava
Re: Eru - MR2 AW11
a na zivo este krajsie
-
- začiatočník
- Príspevky: 292
- Dátum registrácie: Štvrtok, 19. Júla 2012, 08:58
- Bydlisko: Bratislava
Re: Eru - MR2 AW11
fesaci
- Thomas
- Toyota guru
- Príspevky: 1388
- Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
- Bydlisko: BA - Engerau
Re: Eru - MR2 AW11
Takže niekto uprednostnil jdm/honda stretko pred Toyoťáckym heej???
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných