klúč v spínačke ...
Re: klúč v spínačke ...
a ako "skopiroval" ten imobilizer
Ford Focus 1.8 '99
ex.: Toyota Carina II 1.6 XLi 16V '89
ex.: Toyota Carina II 1.6 XLi 16V '89
- chmelo
- Toyota guru
- Príspevky: 2360
- Dátum registrácie: Streda, 24. Januára 2007, 09:29
- Bydlisko: Žilina/Kysucké Nové Mesto
Re: klúč v spínačke ...
Mňo, takže si sypem popol na hlavu Kuro aj Pepa mal pravdu a naozaj v tých hrubších kľúčoch imobilizér je. Ku Karolíne II som totiž dostal len jeden kľúč, tak som to bol obehnúť a vyšlo ma to na 2150 brmbolcov komplet.
Keď som volal to Toyoty, tak mi bolo povedané, že kľúč musia najprv objednať a stál by nejakých 2000 chechtákov plus cca 350 za vyfrézovanie a 350 za kódovanie. Takže cakumprdum cca 2700 bez DPH. Kolega si dával robiť minule kľúč s ovládaním DO do Prevky a vyšlo to 3000 bez DPH.
Tak som sa rozhodol pre alternatívu B a vyšlo ma to spomínaných 2150 s DPH. Originál cena je 2480, ale vďaka môjmu neodolateľnému šarmu a asi aj telefonátu môjho kolegu majiteľovi kľúčovej služby, ktorý je jeho kamarát som mal zľavu
Ak by bolo niekomu z okolia Žiliny potrebné niečo podobné spáchať, tak treba zájsť do kľúčovej služby TROJÁK pri Družbe
Ten čip ovládajúci imobilizér je v tej plastovej časti, takže by asi fungovala aj tá varianta, o ktorej sme sa bavili, dať si urobiť kľúč bez čipu a starý kľúč s čipom nosiť len ako prívesok
PS. ten alternatívny kľúč je s baťurkou a je o čosi väčší, takže oproti originálu malá zmena. Potom odfotím a hodím to sem
Keď som volal to Toyoty, tak mi bolo povedané, že kľúč musia najprv objednať a stál by nejakých 2000 chechtákov plus cca 350 za vyfrézovanie a 350 za kódovanie. Takže cakumprdum cca 2700 bez DPH. Kolega si dával robiť minule kľúč s ovládaním DO do Prevky a vyšlo to 3000 bez DPH.
Tak som sa rozhodol pre alternatívu B a vyšlo ma to spomínaných 2150 s DPH. Originál cena je 2480, ale vďaka môjmu neodolateľnému šarmu a asi aj telefonátu môjho kolegu majiteľovi kľúčovej služby, ktorý je jeho kamarát som mal zľavu
Ak by bolo niekomu z okolia Žiliny potrebné niečo podobné spáchať, tak treba zájsť do kľúčovej služby TROJÁK pri Družbe
Ten čip ovládajúci imobilizér je v tej plastovej časti, takže by asi fungovala aj tá varianta, o ktorej sme sa bavili, dať si urobiť kľúč bez čipu a starý kľúč s čipom nosiť len ako prívesok
PS. ten alternatívny kľúč je s baťurkou a je o čosi väčší, takže oproti originálu malá zmena. Potom odfotím a hodím to sem
Palculienka - Sienna, 3,5L 2GR-FE
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
- mimo
- Mimo prevádzky
- Príspevky: 948
- Dátum registrácie: Utorok, 28. Júna 2005, 21:00
- Bydlisko: Bratislava a okolie :-)
- Kontaktovať používateľa:
Re: klúč v spínačke ...
chmelo máš pravdu , ten new klúč vyzerá takto...
kód z klúča prečítala tá skrinka do ktorej ho vložil ... presne mu to tam ukázalo na obrazovke a do nového klúča to len nahral...
čistá teória dalo by sa jazdiť aj len holým klúčom a mať pri tom tú čiernu vec z pôvodného ako chmelo spomínal ...
- wilson
- Toyota guru
- Príspevky: 1013
- Dátum registrácie: Streda, 13. Apríla 2005, 10:52
- Bydlisko: Žilina
- Kontaktovať používateľa:
Re: klúč v spínačke ...
nielen teoria, mám to odskúšané. ide to.
Rommster 1.2 TSI 2012
MB Vito 111 CDI 2004
Previa D-4D 2002
Ex: Mondeo MK3 2004, sedan, 2.2TDCI, Titanium X
Ex: E10 1997, sedan, 1.3 EFI
MB Vito 111 CDI 2004
Previa D-4D 2002
Ex: Mondeo MK3 2004, sedan, 2.2TDCI, Titanium X
Ex: E10 1997, sedan, 1.3 EFI
- chmelo
- Toyota guru
- Príspevky: 2360
- Dátum registrácie: Streda, 24. Januára 2007, 09:29
- Bydlisko: Žilina/Kysucké Nové Mesto
Re: klúč v spínačke ...
Tak, tak
Včera som to odskúšal a funguje to. Vybral som ten sersam z toho nového kľúča (ináč je identický ako máš ty, mimo), použil som len tú kovovú časť a štartér len točil, ale motor nenaštartoval. Keď som to urobil tak isto, len som dal starý kľúč blízko spínačky, tak naskočil hneď.
Heuréka, mám imobilizér v kľúči ..........len ma to kua vyšlo dva litre
Včera som to odskúšal a funguje to. Vybral som ten sersam z toho nového kľúča (ináč je identický ako máš ty, mimo), použil som len tú kovovú časť a štartér len točil, ale motor nenaštartoval. Keď som to urobil tak isto, len som dal starý kľúč blízko spínačky, tak naskočil hneď.
Heuréka, mám imobilizér v kľúči ..........len ma to kua vyšlo dva litre
Palculienka - Sienna, 3,5L 2GR-FE
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
Re: klúč v spínačke ...
podobný zážitok som mal minulý rok na dovolenke v Maďarsku, ešte že som si zobral náhradný kľúč. Kľúčik proste ostal zaseknutý v spínačke. Nakoniec som to celé rozobral, je tam taký "čudlík" ktorý keď sa stlačí tak sa dá celá vložka vybrať von (musí tam byť klúčik a otočený myslím do prvej pozície). Nakoniec som ho násilím vybral z tej vložky a vo vložke som vybral taký malý zacvakávací mechanizmus. Teraz ten kľúčik ide ľahko do spínačky, ale už sa nemôže zaseknúť
Auris 1,6 2008
Avensis Verso D4D 2002
ex - Carina E 1,6l 16V 78kW 1997
ex - Yaris 1,0 1999
ex - Starlet 1,3 1992
ex - Subaru Legacy 2.5 115 kW 2002
ex - Lada Niva 1,7 59 kW 2005
Avensis Verso D4D 2002
ex - Carina E 1,6l 16V 78kW 1997
ex - Yaris 1,0 1999
ex - Starlet 1,3 1992
ex - Subaru Legacy 2.5 115 kW 2002
ex - Lada Niva 1,7 59 kW 2005
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní