IS220d - Rastuca spotreba
IS220d - Rastuca spotreba
Zdravim,
mojho Lexa mam uz cochvila 3 roky a najazdil som cca 50tis. km. Ale ked som ho ako jazdenku kupil, zacinal som niekde nad 6l/100km a teraz uz atakujem 9. Zvyknem kvoli zrychlenej regeneracii DPF pouzivat cistic od ProTecu. OK, pomoze ale po tejto zime to uz zacina liezt cez prah mojej tolerancie.
Mate s tym nejake skusenosti? Najskor necham motor hodit na tester. Ale on v podstate ide ako ked som ho kupil. Tam nevidim nejake markantne rozdiely. Len zacina zrat viac, akoby sa nafta stracala...
Servisovane pravidelne v Toyote. Zimne starty bez problemov, regeneracia prebieha denne a evidujem aj jej ukocenie. Ale ziadne chybove hlasky, ziadne kontrolky, nic.
Ako sa prejavuje napr. upchate EGR? Ako sa prejavuju ojazdene vstreky? Turbo? Plne DPF????
Poprosim o postrehy, rady.
Vdaka.
mojho Lexa mam uz cochvila 3 roky a najazdil som cca 50tis. km. Ale ked som ho ako jazdenku kupil, zacinal som niekde nad 6l/100km a teraz uz atakujem 9. Zvyknem kvoli zrychlenej regeneracii DPF pouzivat cistic od ProTecu. OK, pomoze ale po tejto zime to uz zacina liezt cez prah mojej tolerancie.
Mate s tym nejake skusenosti? Najskor necham motor hodit na tester. Ale on v podstate ide ako ked som ho kupil. Tam nevidim nejake markantne rozdiely. Len zacina zrat viac, akoby sa nafta stracala...
Servisovane pravidelne v Toyote. Zimne starty bez problemov, regeneracia prebieha denne a evidujem aj jej ukocenie. Ale ziadne chybove hlasky, ziadne kontrolky, nic.
Ako sa prejavuje napr. upchate EGR? Ako sa prejavuju ojazdene vstreky? Turbo? Plne DPF????
Poprosim o postrehy, rady.
Vdaka.
Re: IS220d - Rastuca spotreba
"regeneracia prebieha denne" to je nejak casto nie?
- smutok
- Toyota guru
- Príspevky: 2145
- Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: IS220d - Rastuca spotreba
Hlavna otazka je kolko ma auto najazdene a hlavne v akom rezime.
Na uspesnu regeneraciu je potrebny uplne zohriaty motor a preist s nim nejakych 20km.
Takto postupne zvysujuca sa spotreba bez zmeny chodu motora moze znamenat upchaty DPF.
Turbo a EGR sa sa prejavuju aj na chode motora pokial sa nemylim.
Kazdopadne skor to treba dat na diagnostiku a neviem ci original servis toyota je na to uplne najlepsi, mozno skor by som sa obratil do servisu, kde sa zaoberaju hlavne naftovymi motormi. Lebo nafta ma rovnake neduhy u vsetkych automobiliek.
Na uspesnu regeneraciu je potrebny uplne zohriaty motor a preist s nim nejakych 20km.
Takto postupne zvysujuca sa spotreba bez zmeny chodu motora moze znamenat upchaty DPF.
Turbo a EGR sa sa prejavuju aj na chode motora pokial sa nemylim.
Kazdopadne skor to treba dat na diagnostiku a neviem ci original servis toyota je na to uplne najlepsi, mozno skor by som sa obratil do servisu, kde sa zaoberaju hlavne naftovymi motormi. Lebo nafta ma rovnake neduhy u vsetkych automobiliek.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT
Re: IS220d - Rastuca spotreba
Tak ako som spominal, bol som na test. Vsetky hodnoty, ktore sa zmerat dali boli v norme, nic hranicne. Akurat DPFko plne na 20%. Takze budem musiet na dialnicu...
Auto ma cosi malo cez 200k. Pomer mesto/mimo mesto je tak asi 50:50, regeneracia asi preto nestaci v zime dobehnut. Teraz ako sa otepli, aj motor a filter sa skor zahreju, takze s regeneraciou to snad bude lepsie.
EGRko budem musiet vycistit sam, posledne bolo cistene v servise asi pred 20k. Neviem ale co vsetko to bude chciet, este som to nerobil.
Tu spotrebu budem dalej sledovat.
Auto ma cosi malo cez 200k. Pomer mesto/mimo mesto je tak asi 50:50, regeneracia asi preto nestaci v zime dobehnut. Teraz ako sa otepli, aj motor a filter sa skor zahreju, takze s regeneraciou to snad bude lepsie.
EGRko budem musiet vycistit sam, posledne bolo cistene v servise asi pred 20k. Neviem ale co vsetko to bude chciet, este som to nerobil.
Tu spotrebu budem dalej sledovat.
Re: IS220d - Rastuca spotreba
Takze spotreba utesene klesa s rastucou teplotou a km najazdmi mimo mesto a zatial spadla kdesi k 7l/100km, co si myslim, ze pre takyto 2,2l motor je slusne.
To EGRko som zatial necistil, ale chystam sa na to.
To EGRko som zatial necistil, ale chystam sa na to.
- smutok
- Toyota guru
- Príspevky: 2145
- Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: IS220d - Rastuca spotreba
Skontroloval by som termostat. Nemal si problem zo zohrievanim sa auta v zime?
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT
Re: IS220d - Rastuca spotreba
Nie, nie. S tym autom som nikdy problemy nemal. Hladinu som nikdy nemusel doplnat, ventilator siel len v lete aj to len ked bolo treba.
Nuz uzavrel by som to tym, ze zima a kratke cesty mu nie su velmi po srsti ale zato okresky a dlhsie cesty miluje. Tak ako aj jeho majitel
Nuz uzavrel by som to tym, ze zima a kratke cesty mu nie su velmi po srsti ale zato okresky a dlhsie cesty miluje. Tak ako aj jeho majitel
Re: IS220d - Rastuca spotreba
EGR som vycistil. Bol tam nanos cca 2-3 mm suchych sadzi. [img]C:\Users\dzu7663\Pictures\Lexus\IMG_20150608_161434_hdr.jpg[/img]
Inak na chode motora sa to nejako vyznamne neprejavilo.
Ale spotreba je OK, okolo 7l/100km.
Inak na chode motora sa to nejako vyznamne neprejavilo.
Ale spotreba je OK, okolo 7l/100km.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných