Zrychlenie a 400m ?
Moderátor: Leňulka
- wilson
- Toyota guru
- Príspevky: 1013
- Dátum registrácie: Streda, 13. Apríla 2005, 10:52
- Bydlisko: Žilina
- Kontaktovať používateľa:
vobec neviete ocenit nemeckú kvalitu oplu. výroca do nej naložil čo sa dalo, takže je možno ťažšia, ale na evo sa nechytá a o sti tiež radšej pomlčím. to sú oproti calibre len víkendové rodinné približovadlá
Rommster 1.2 TSI 2012
MB Vito 111 CDI 2004
Previa D-4D 2002
Ex: Mondeo MK3 2004, sedan, 2.2TDCI, Titanium X
Ex: E10 1997, sedan, 1.3 EFI
MB Vito 111 CDI 2004
Previa D-4D 2002
Ex: Mondeo MK3 2004, sedan, 2.2TDCI, Titanium X
Ex: E10 1997, sedan, 1.3 EFI
- ERA-3000GT
- panic
- Príspevky: 64
- Dátum registrácie: Utorok, 18. Apríla 2006, 21:57
- ERA-3000GT
- panic
- Príspevky: 64
- Dátum registrácie: Utorok, 18. Apríla 2006, 21:57
ved budem mat onedlho video z trebisova kde mam ten čas na 300m ....
neviem kolko ma PS nebola na brazde
a tieto upravy este len pojdu-
nasledovne:
Upravit seriovy motor tak, aby vydrzal zvysene namahanie.
Upravit chladiaci okruh.
Vymenit IC,
Vymenit riadiacu jednotku, - verzia MoTeC M4
Verzia M4 PRO, s pridavnymi funkciami ako datalog, ALS a launch control
3Bar MAP sensor,
aj boost control solenoid
Mapa do ecu .
neviem kolko ma PS nebola na brazde
a tieto upravy este len pojdu-
nasledovne:
Upravit seriovy motor tak, aby vydrzal zvysene namahanie.
Upravit chladiaci okruh.
Vymenit IC,
Vymenit riadiacu jednotku, - verzia MoTeC M4
Verzia M4 PRO, s pridavnymi funkciami ako datalog, ALS a launch control
3Bar MAP sensor,
aj boost control solenoid
Mapa do ecu .
Naposledy upravil/-a ERA-3000GT v Utorok, 10. Októbra 2006, 23:12, upravené celkom 2 krát.
- wilson
- Toyota guru
- Príspevky: 1013
- Dátum registrácie: Streda, 13. Apríla 2005, 10:52
- Bydlisko: Žilina
- Kontaktovať používateľa:
kua načo to chceš ešte upravovať, ked so sériovým motorom si spravil 300m za 10.29? a tú 1000 si dúfam dal, alebo ona teba? a komuže to doporučuješ boost control solenoid? inak brazdu hladaj čo navetčiu, lebo čím vetčia brazda, tým vetčí výkon , hoci ked to položíš do dosť velkej brazdy, už by si sa odtial nemusel so sníženým podvozkom vyhrabkať.
Rommster 1.2 TSI 2012
MB Vito 111 CDI 2004
Previa D-4D 2002
Ex: Mondeo MK3 2004, sedan, 2.2TDCI, Titanium X
Ex: E10 1997, sedan, 1.3 EFI
MB Vito 111 CDI 2004
Previa D-4D 2002
Ex: Mondeo MK3 2004, sedan, 2.2TDCI, Titanium X
Ex: E10 1997, sedan, 1.3 EFI
- ERA-3000GT
- panic
- Príspevky: 64
- Dátum registrácie: Utorok, 18. Apríla 2006, 21:57
- Diablo
- panic
- Príspevky: 73
- Dátum registrácie: Pondelok, 30. Augusta 2004, 02:05
- Bydlisko: Košice
- Kontaktovať používateľa:
.... paneboze uz aj tu oxidujes Era???? na ACRT ti dali ban tak trepes k@k@tiny tu???? Keby si trosku do toho rozumel a vedel vobec o com pises. Motec M4 a Motec M4PRO to su dve RJ. Asi budes pravdepodobne prvy na svete, ktory ma 2 podobne RJ v aute.. :D:D:D Si pohladaj cenu tych srandiciek a mozno zistis ze stoja dokopy viac ako Calibra. V KE si ta coskoro pohladam a porozpravame pomerame zrychlenia atd. ok?? Beres?? Mas este na to zosilnovanie a zvysovanie 11 dni... See ya.ERA-3000GT napísal:lebo nemam kde davat peniaze
tu zelenu 1000 nedal nikto na šprinte .
ta mala čas pod 10s
Having no TURBO is like having never ending lag! ;o)
- ERA-3000GT
- panic
- Príspevky: 64
- Dátum registrácie: Utorok, 18. Apríla 2006, 21:57
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 19 neregistrovaných