si to nevidel? retro jak byč strašne pekná budeš prekvapenýDark napísal:jasne viem hmm na tu feldu som celkom zvedavi co to bude zac
výfukové potrubie
Moderátor: Leňulka
-
- nula
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: Utorok, 4. Júla 2006, 15:15
- Bydlisko: Karvina,CR
Vyfuk.
Myslim,ze jsi psal neco ve smyslu,ze na 2,0L patri prumer vyfukoveho potrubi do 55 mm.Hosi z HKS,C-One atd. jsou trochu jineho nazoru.
celica 2,0GT st 202
-
- začiatočník
- Príspevky: 175
- Dátum registrácie: Štvrtok, 16. Novembra 2006, 22:11
- Bydlisko: Piešťany
Re: Vyfuk.
vieš netvrdil som vravím z praxe pre dosiahnutie výkonu pre hukot rámus a randál si tam daj pre mňa za mna aj 100mm a s tých fotiek som navyčítal aj tak že by tam bolo neaké iné čím hrubšie tak tým viac odoberá teplo zo stien a tým spomaluje prúdenie a potom ešte jedna dôležitá vec protitlak neviem ako ho získavajú ale asi už iba pridusením v tlmiči ked potrubie je predimenzované nič moc . Inak je pravda že sapoužíva aj hrubšie ale to je racing systém kde sa motory držia väčšinou v horných otáčkach tak chcel by som vydieť teba kolko by si ích tam držal asi tolko
CELICA 2,0GT-i 16v 3S-GE 110kW výfukové systémy
-
- začiatočník
- Príspevky: 175
- Dátum registrácie: Štvrtok, 16. Novembra 2006, 22:11
- Bydlisko: Piešťany
ja sa nechcem hádať ale živím sa tým a vyrábam to už 8 rok a už som si niečo v tom preskákal a viem čo je ideál a čo je moc ale každý má svoj názor a ja ho nikomu neberiem a z výfukovým systémom sa dá experimentovať skoro do nekonečna.Ado napísal:JaFer:nedaj sa
CELICA 2,0GT-i 16v 3S-GE 110kW výfukové systémy
-
- nula
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: Utorok, 4. Júla 2006, 15:15
- Bydlisko: Karvina,CR
-
Protitlak jde pridat i tim,ze vyfuk trochu poohybas,ne(nemyslim tim doslova)?A co se tyce toho tveho ochlazovani vyfukoveho potrubi,tak to mas pravdu,ale myslim,ze nejaka tepelne odolna paska to zpravi,ne?
celica 2,0GT st 202
-
- začiatočník
- Príspevky: 175
- Dátum registrácie: Štvrtok, 16. Novembra 2006, 22:11
- Bydlisko: Piešťany
Re: -
Páska hej ale načo by som dával zbytočne velké potrubie ktoré je po prve ťažké a potom robil zbytočne ohyby aby som získal protitlak a vrátil sa tam kde prídem k tomu istému z menším bez zbytočných ohybov a lahším a určite idealnejším potrubímCelicasMan1 napísal:Protitlak jde pridat i tim,ze vyfuk trochu poohybas,ne(nemyslim tim doslova)?A co se tyce toho tveho ochlazovani vyfukoveho potrubi,tak to mas pravdu,ale myslim,ze nejaka tepelne odolna paska to zpravi,ne?
CELICA 2,0GT-i 16v 3S-GE 110kW výfukové systémy
-
- nula
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: Utorok, 4. Júla 2006, 15:15
- Bydlisko: Karvina,CR
A v potrubi o prumeru 55mm ziskavas protitlak jak?Nevim jaky ma prumer potrubi ze tve celicy ,ale u te me je v rozmezi tusim 57-47mm,zalezi v jakem miste.Nechci se s tebou nejak hadat,protoze sve praci urcite rozumis(jinak bych po tobe nechtel,abys mi udelal svody),ale co se tyce vahy,tak to tak asi velky rozdil nebude,tam kde bude 55-tka tam zas budou o neco malo vetsi tlumice,rezonatory..atd.
celica 2,0GT st 202
-
- začiatočník
- Príspevky: 175
- Dátum registrácie: Štvrtok, 16. Novembra 2006, 22:11
- Bydlisko: Piešťany
Videl si rezonátor čo je za katom.ak nie tak mrkni dnu a uvidíš aký je tam prietok neakých 35mm už tam získavávaš protitlak a to úplne stačí tak neviem načo je potom ten priemer nutne zvyšovať má to vplyv už len na zvuk čím väčší priemer tým večší hluk niečo ako prázdna miestnosť alebo ako subwoofer čím väčšia bedna viac dunenia ale až moc velká už je zle lebo nevytvára tlak a basy sú skôr mäkké ako tvrdé. Ale dáva aj väčší priemer ale to už je racing systém a to sú upravované motory ktoré majú už aj volnobeh 1200 ot.a tie motory väčšinou idú v stredných a horných otáčkach a aby to stíhalo tak to tak musí byť ale neviem či niekto z vás alebo nás tak jazdý asi nie,tie ot. využíva väčšina asi na 25/35% čiže najdôležitejšia časť je od hlavy po kat. a potom sú tie rozdiely vo výkone tak minimálne že tam už nemá zmysel velá experimentovať a ked tak jedine zo zvukom a niečo málo z výkonom ale určiťe to nepocítiš.CelicasMan1 napísal:A v potrubi o prumeru 55mm ziskavas protitlak jak?Nevim jaky ma prumer potrubi ze tve celicy ,ale u te me je v rozmezi tusim 57-47mm,zalezi v jakem miste.Nechci se s tebou nejak hadat,protoze sve praci urcite rozumis(jinak bych po tobe nechtel,abys mi udelal svody),ale co se tyce vahy,tak to tak asi velky rozdil nebude,tam kde bude 55-tka tam zas budou o neco malo vetsi tlumice,rezonatory..atd.
CELICA 2,0GT-i 16v 3S-GE 110kW výfukové systémy
-
- nula
- Príspevky: 9
- Dátum registrácie: Utorok, 4. Júla 2006, 15:15
- Bydlisko: Karvina,CR
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
- fajry
- administrátor
- Príspevky: 3427
- Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 13:45
- Bydlisko: Bratislava/Nove Zamky
- Kontaktovať používateľa:
tak si najdi niekoho, kto Ti STK urobi bez auta a nemas problem.
Subaru Forester (IV/SJ) 2.0 CVT
Toyota RAV4 II 2.0 D-4D
ex: Subaru Forester (III/SH) 2.0D
ex: Avensis T22 sedan 2.0 D4D
ex: Toyota Corolla 1.6 E11
ex: Toyota Celica st165 turbo 4x4
ex: Toyota Celica st162 2.0
ex: Toyota Corolla 1.6GTi E9 liftback
Toyota RAV4 II 2.0 D-4D
ex: Subaru Forester (III/SH) 2.0D
ex: Avensis T22 sedan 2.0 D4D
ex: Toyota Corolla 1.6 E11
ex: Toyota Celica st165 turbo 4x4
ex: Toyota Celica st162 2.0
ex: Toyota Corolla 1.6GTi E9 liftback
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 16 neregistrovaných