5Gen celica 156ps vs. IIgen Koktavia cca 130ps
Moderátor: Leňulka
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
5Gen celica 156ps vs. IIgen Koktavia cca 130ps
Traca od VK do Želoviec, v celice ja, v koktavke kamarat, ktory mi uz davno sluboval, ze mi to s 140k koktavkou natre, nepodarilo sa mu to, teraz mi vsak ukazal, nestihal som ani v zakrutach.... ja som bol s bratrancom, on sam... ale ajkeby ze som sam, nestiham, bolo to smutne, potrebujem GTFOUR!!!!!!!!!!
Naposledy upravil/-a Gabriel Nagy v Nedeľa, 18. Novembra 2007, 09:41, upravené celkom 1 krát.
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
- fajry
- administrátor
- Príspevky: 3427
- Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 13:45
- Bydlisko: Bratislava/Nove Zamky
- Kontaktovať používateľa:
Gabo, ako som Ti uz pisal na chate. TDI ma velky krutiaci moment a tak sa na nu nechytas! To si musis uvedomit. Jednoducho diesel je diesel ...
Subaru Forester (IV/SJ) 2.0 CVT
Toyota RAV4 II 2.0 D-4D
ex: Subaru Forester (III/SH) 2.0D
ex: Avensis T22 sedan 2.0 D4D
ex: Toyota Corolla 1.6 E11
ex: Toyota Celica st165 turbo 4x4
ex: Toyota Celica st162 2.0
ex: Toyota Corolla 1.6GTi E9 liftback
Toyota RAV4 II 2.0 D-4D
ex: Subaru Forester (III/SH) 2.0D
ex: Avensis T22 sedan 2.0 D4D
ex: Toyota Corolla 1.6 E11
ex: Toyota Celica st165 turbo 4x4
ex: Toyota Celica st162 2.0
ex: Toyota Corolla 1.6GTi E9 liftback
Re: 5Gen celica 156ps vs. IIgen Koktavia cca 130ps
dodam sice nie gt four ale...na koktavku postaciGabriel Nagy napísal:potrebujem GTFOUR!!!!!!!!!!
- Rasťo
- Vševed
- Príspevky: 3806
- Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Jo veľký krúťák, ale v úzkom pásme otáčok a to už nehovorím o tom, že "očipovaným" VW TDI motorom vydrží ich turbo jazdiť tak 50 tisíc a je v prdeli - to si potom tú investíciu chlapci ťažko rozdychávajú - veď preto je toľko "otunených" VW TDI-čiek na predaj a ľudia čo ich kúpia na ne potom nadávajú...fajry napísal:Gabo, ako som Ti uz pisal na chate. TDI ma velky krutiaci moment a tak sa na nu nechytas! To si musis uvedomit. Jednoducho diesel je diesel ...
A ešte detail - je rozdiel masovky a rozdiel auto, ktoré len tak neuvidíš na naších cestách - to už nehovorím o krádežiach a pod...
Gabo - odľahči mašinu a rozdaj si to s ním v zrýchlení z 0 na 100 a na 1/4 míle na čas - budeš ľahší a prejaví sa tam Tvoje lepšie rozloženie krúťáku - chlapec tiež pochopí...a možno sa stane neskôr členom TTS...
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
- Elvis
- Toyota guru
- Príspevky: 1989
- Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 12:30
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
1) nestihal si v zakrutach - v tomto pripade je chybny medziclanok medzi volantom a sedadlom, urcite to nie je v aute... mal som obe generacie octavky a to bolo desne... zlata celica
2) garantujem ti ze po 17 rokoch tam nemas ani 130 PS v celice...
2) garantujem ti ze po 17 rokoch tam nemas ani 130 PS v celice...
Autá, ľudia, príbehy. Vyberáme tie najlepšie témy, príbehy a živé prenosy z motoršportu. volant.tv
- CelicaNR
- Toyota guru
- Príspevky: 1599
- Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
- Bydlisko: Bratislava, Slovakia
- Kontaktovať používateľa:
Elvis to by ma dost ze zaujimalo, kam tych 26PS odislo ?Elvis napísal:2) garantujem ti ze po 17 rokoch tam nemas ani 130 PS v celice...
Volodovo auto bolo pred uz dvoma rokmi na brzde a to malo tusim 10rokov, a malo 175PS (factory stock), tak teraz neviem v com je chyba.. ze rokmi akoze maju ist tie PS dole ?
Ale k veci, tiez si myslim ze TDI oktavka, pokial nema zavodny podvozok, odlahcena a nema stabilizatory, nema sancu na celicu. Zase mily Gabo, celicu musis drzat nad 5tis rpm, stale, inak nemas PS ani krutak
Apropos, mal si bratranca vyhodit z auta, lebo si to vahovo akurat vyrovnal s koktavkou. Kazde kilo na celice je citit kvoli krutaku!
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph
- Rasťo
- Vševed
- Príspevky: 3806
- Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Vekom sa opotrebováva všetko - aj motor a jeho súčasti - tudíž sa asi bude aj jeho výkon, ktorý je dosť ako závislý na jeho presnosti (a tá sa opotrebovávaním asi nezlepší) zhoršovať ...
Neviem či si pamätáte jedno vydanie tu už diskutovaného Top Gear, kedy si mali tí traja britskí blázni kúpiť superautá do 10 tis libier a neskôr s nimi splniť nejaké úlohy a medzi nimi bol aj test na brzde a boli inak mimo, keď 20 ročné lambo malo 95 koní z pôvodných 450... Tuším to boli origoš všetko vozy nad 300 hp a na dyname malo najlepšie 150 hp...
Takže Elvis má pravdu...
Neviem či si pamätáte jedno vydanie tu už diskutovaného Top Gear, kedy si mali tí traja britskí blázni kúpiť superautá do 10 tis libier a neskôr s nimi splniť nejaké úlohy a medzi nimi bol aj test na brzde a boli inak mimo, keď 20 ročné lambo malo 95 koní z pôvodných 450... Tuším to boli origoš všetko vozy nad 300 hp a na dyname malo najlepšie 150 hp...
Takže Elvis má pravdu...
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Elvis, mozno tam nemam 156ps, ale motor je cca 10tis po GO, kde bol blok prevlozkovany, nove kruzky..... takze ide ovela lepsie, nez pred GO... Ano, clanok medzi volantom a sedadlom nieje ziadny racer..... Teraz som mu kukol na pneu, ma tam 18-ky 225/45 Michelin neviemco... vzadu ma tiez nezavisle zavesenie, ako mi na celdach... na sprint by som si trufol, ale len do sto kmh.... lebo on rovnomerne zrychluje az do dvesto, potom polavi... a ja do 170 a potom uz tiez polavuje...
co sa tyka otaciek, radil som 6,5-7 tis, takze nasledujuci stupen nepadol pod 5tis, twincam teda bol na kratkom sani, Power bol, aj krutak, nuz nestacil som.... GTE to vyriesi, ale ako ho poznam, on si kupi koktavku RS a zase bude problem...
co sa tyka otaciek, radil som 6,5-7 tis, takze nasledujuci stupen nepadol pod 5tis, twincam teda bol na kratkom sani, Power bol, aj krutak, nuz nestacil som.... GTE to vyriesi, ale ako ho poznam, on si kupi koktavku RS a zase bude problem...
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- CelicaNR
- Toyota guru
- Príspevky: 1599
- Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
- Bydlisko: Bratislava, Slovakia
- Kontaktovať používateľa:
Gabo, ale nebude, ked budes mat 300PS s GTE motorom, moze koktavku rovno zahodit do srotu
Riso, Elvis, je mi jasne ze to ide vekom dole, ale az tolko - to by clovek neveril. Asi pojdem na brzdu.
Kto by siel so mnou?
Riso, Elvis, je mi jasne ze to ide vekom dole, ale az tolko - to by clovek neveril. Asi pojdem na brzdu.
Kto by siel so mnou?
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
- CelicaNR
- Toyota guru
- Príspevky: 1599
- Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
- Bydlisko: Bratislava, Slovakia
- Kontaktovať používateľa:
Gabo, nechci vediet... ale staci sa spytat par expertov tuna vo fore, ci v zahranici na Celica weboch, 300k nie je nic extra na ten motor.
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných