5Gen celica 156ps vs. IIgen Koktavia cca 130ps

všetko o tomto modeli

Moderátor: Leňulka

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

5Gen celica 156ps vs. IIgen Koktavia cca 130ps

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Štvrtok, 10. Mája 2007, 12:16

Traca od VK do Želoviec, v celice ja, v koktavke kamarat, ktory mi uz davno sluboval, ze mi to s 140k koktavkou natre, nepodarilo sa mu to, teraz mi vsak ukazal, nestihal som ani v zakrutach.... ja som bol s bratrancom, on sam... ale ajkeby ze som sam, nestiham, bolo to smutne, potrebujem GTFOUR!!!!!!!!!!
Naposledy upravil/-a Gabriel Nagy v Nedeľa, 18. Novembra 2007, 09:41, upravené celkom 1 krát.
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
Dark
začiatočník
Príspevky: 268
Dátum registrácie: Štvrtok, 26. Októbra 2006, 19:14
Bydlisko: PN
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Dark » Štvrtok, 10. Mája 2007, 13:04

uprimnu sustrast ...dostat vyprask od skodovky.....a coze sa stalo ??????
. . . celica 1,6 16v 4A-FE 77kW/105k 1993 liftback . . .
Obrázok
ex:Toyota celica 1,6sti 77kW 1992 sedan us verzia
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS 114kW/155k 1998
ex: fiat 126 :) malo kW
ex: skoda 110R tuning

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Štvrtok, 10. Mája 2007, 13:10

celica 17r 156k 186Nm
koktavka 1r 140k 320Nm

vcelku asi len toto sa stalo.... :cry:
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
fajry
administrátor
Príspevky: 3427
Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 13:45
Bydlisko: Bratislava/Nove Zamky
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa fajry » Štvrtok, 10. Mája 2007, 13:27

Gabo, ako som Ti uz pisal na chate. TDI ma velky krutiaci moment a tak sa na nu nechytas! To si musis uvedomit. Jednoducho diesel je diesel ...
Subaru Forester (IV/SJ) 2.0 CVT
Toyota RAV4 II 2.0 D-4D
ex: Subaru Forester (III/SH) 2.0D
ex: Avensis T22 sedan 2.0 D4D
ex: Toyota Corolla 1.6 E11
ex: Toyota Celica st165 turbo 4x4
ex: Toyota Celica st162 2.0
ex: Toyota Corolla 1.6GTi E9 liftback

mison
začiatočník
Príspevky: 432
Dátum registrácie: Piatok, 24. Marca 2006, 12:10
Bydlisko: BA

Re: 5Gen celica 156ps vs. IIgen Koktavia cca 130ps

Príspevok od používateľa mison » Štvrtok, 10. Mája 2007, 14:24

Gabriel Nagy napísal:potrebujem GTFOUR!!!!!!!!!!
dodam :D sice nie gt four ale...na koktavku postaci

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Rasťo » Štvrtok, 10. Mája 2007, 14:54

fajry napísal:Gabo, ako som Ti uz pisal na chate. TDI ma velky krutiaci moment a tak sa na nu nechytas! To si musis uvedomit. Jednoducho diesel je diesel ...
Jo veľký krúťák, ale v úzkom pásme otáčok a to už nehovorím o tom, že "očipovaným" VW TDI motorom vydrží ich turbo jazdiť tak 50 tisíc a je v prdeli - to si potom tú investíciu chlapci ťažko rozdychávajú - veď preto je toľko "otunených" VW TDI-čiek na predaj a ľudia čo ich kúpia na ne potom nadávajú... :wink:
A ešte detail - je rozdiel masovky a rozdiel auto, ktoré len tak neuvidíš na naších cestách - to už nehovorím o krádežiach a pod... 8)
Gabo - odľahči mašinu a rozdaj si to s ním v zrýchlení z 0 na 100 a na 1/4 míle na čas - budeš ľahší a prejaví sa tam Tvoje lepšie rozloženie krúťáku - chlapec tiež pochopí...a možno sa stane neskôr členom TTS... :lol:
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
Elvis
Toyota guru
Príspevky: 1989
Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 12:30
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Elvis » Štvrtok, 10. Mája 2007, 15:36

1) nestihal si v zakrutach - v tomto pripade je chybny medziclanok medzi volantom a sedadlom, urcite to nie je v aute... mal som obe generacie octavky a to bolo desne... zlata celica

2) garantujem ti ze po 17 rokoch tam nemas ani 130 PS v celice...
Obrázok
Autá, ľudia, príbehy. Vyberáme tie najlepšie témy, príbehy a živé prenosy z motoršportu. volant.tv

Používateľov profilový obrázok
CelicaNR
Toyota guru
Príspevky: 1599
Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
Bydlisko: Bratislava, Slovakia
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa CelicaNR » Štvrtok, 10. Mája 2007, 15:46

Elvis napísal:2) garantujem ti ze po 17 rokoch tam nemas ani 130 PS v celice...
Elvis to by ma dost ze zaujimalo, kam tych 26PS odislo ? :lol:

Volodovo auto bolo pred uz dvoma rokmi na brzde a to malo tusim 10rokov, a malo 175PS (factory stock), tak teraz neviem v com je chyba.. ze rokmi akoze maju ist tie PS dole ? :cry:

Ale k veci, tiez si myslim ze TDI oktavka, pokial nema zavodny podvozok, odlahcena a nema stabilizatory, nema sancu na celicu. Zase mily Gabo, celicu musis drzat nad 5tis rpm, stale, inak nemas PS ani krutak :)
Apropos, mal si bratranca vyhodit z auta, lebo si to vahovo akurat vyrovnal s koktavkou. Kazde kilo na celice je citit kvoli krutaku!
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph

Používateľov profilový obrázok
Elvis
Toyota guru
Príspevky: 1989
Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 12:30
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Elvis » Štvrtok, 10. Mája 2007, 17:00

celica - samozrejme, vekom a km ide vykon dole, unava materialu, zanasanie bordelom atd. to ze mal presne tolko ps kolko ma pisane je skor vynimka ako pravidlo...
Obrázok
Autá, ľudia, príbehy. Vyberáme tie najlepšie témy, príbehy a živé prenosy z motoršportu. volant.tv

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Rasťo » Štvrtok, 10. Mája 2007, 17:33

Vekom sa opotrebováva všetko - aj motor a jeho súčasti - tudíž sa asi bude aj jeho výkon, ktorý je dosť ako závislý na jeho presnosti (a tá sa opotrebovávaním asi nezlepší) zhoršovať ... :!:
Neviem či si pamätáte jedno vydanie tu už diskutovaného Top Gear, kedy si mali tí traja britskí blázni kúpiť superautá do 10 tis libier a neskôr s nimi splniť nejaké úlohy a medzi nimi bol aj test na brzde a boli inak mimo, keď 20 ročné lambo malo 95 koní z pôvodných 450... Tuším to boli origoš všetko vozy nad 300 hp a na dyname malo najlepšie 150 hp... :shock:
Takže Elvis má pravdu...
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Štvrtok, 10. Mája 2007, 17:55

Elvis, mozno tam nemam 156ps, ale motor je cca 10tis po GO, kde bol blok prevlozkovany, nove kruzky..... takze ide ovela lepsie, nez pred GO... Ano, clanok medzi volantom a sedadlom nieje ziadny racer..... Teraz som mu kukol na pneu, ma tam 18-ky 225/45 Michelin neviemco... vzadu ma tiez nezavisle zavesenie, ako mi na celdach... na sprint by som si trufol, ale len do sto kmh.... lebo on rovnomerne zrychluje az do dvesto, potom polavi... a ja do 170 a potom uz tiez polavuje...
co sa tyka otaciek, radil som 6,5-7 tis, takze nasledujuci stupen nepadol pod 5tis, twincam teda bol na kratkom sani, Power bol, aj krutak, nuz nestacil som.... GTE to vyriesi, ale ako ho poznam, on si kupi koktavku RS a zase bude problem...
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
CelicaNR
Toyota guru
Príspevky: 1599
Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
Bydlisko: Bratislava, Slovakia
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa CelicaNR » Štvrtok, 10. Mája 2007, 19:23

Gabo, ale nebude, ked budes mat 300PS s GTE motorom, moze koktavku rovno zahodit do srotu :lol:

Riso, Elvis, je mi jasne ze to ide vekom dole, ale az tolko - to by clovek neveril. Asi pojdem na brzdu.

Kto by siel so mnou?
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Štvrtok, 10. Mája 2007, 19:30

lenze kde nabrat tych 100ps k tym seriovym 200? ..... nevadi
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
CelicaNR
Toyota guru
Príspevky: 1599
Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
Bydlisko: Bratislava, Slovakia
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa CelicaNR » Štvrtok, 10. Mája 2007, 19:41

Gabo, nechci vediet... ale staci sa spytat par expertov tuna vo fore, ci v zahranici na Celica weboch, 300k nie je nic extra na ten motor.
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Štvrtok, 10. Mája 2007, 19:44

:-) ved ano, aj wrc su dvojlitre s turbom :-) vacsie turbo, alebo tlak a uz je to inde...
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Zamknuté

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných