Problém: špátné chování motoru za studena
Moderátor: Leňulka
Problém: špátné chování motoru za studena
Zdravím slovenské kolegy, obracím se na vás s mým problémem. Jde o vůz Toyota Celica 2.0GTi 1990 (5 gen - 2 gen 3sge)
Pri studenych startech motor spatne startuje, nespina se sytic (po startu je 900ot/min) - az teprve co trochu proslapnu plyn (1300ot/min) a za studena velmi spatne jede, pri prislapnuti ma tendenci se zadusit... Poté co se auto zahřeje auto táhne hezky. Byla měněna lambda, svíce, kabely, filtry, reset ECU i diagnostika chybových kódů (jediné co mi to vyjelo je chyba číslo 12 - chybí signál otáčkového nebo HÚ signálu při startu)
je mozne ze je to sytic? co to muze zpusobit? nejake cidlo co sytic spina? cidlo teploty vzduchu?
Pri studenych startech motor spatne startuje, nespina se sytic (po startu je 900ot/min) - az teprve co trochu proslapnu plyn (1300ot/min) a za studena velmi spatne jede, pri prislapnuti ma tendenci se zadusit... Poté co se auto zahřeje auto táhne hezky. Byla měněna lambda, svíce, kabely, filtry, reset ECU i diagnostika chybových kódů (jediné co mi to vyjelo je chyba číslo 12 - chybí signál otáčkového nebo HÚ signálu při startu)
je mozne ze je to sytic? co to muze zpusobit? nejake cidlo co sytic spina? cidlo teploty vzduchu?
Zakázkové práce ve Photoshopu
- wakkee
- Toyota guru
- Príspevky: 1312
- Dátum registrácie: Streda, 1. Júna 2005, 09:42
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: Problém: špátné chování motoru za studena
knock sensor? len taky tip
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Problém: špátné chování motoru za studena
ee.-- knock som mal zly ja, prejavuje sa to inak...pisal som otom tuna
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
Re: Problém: špátné chování motoru za studena
nikdo netuší? kolegyně si myslela že by to mohlo být čidlo startu
další člověk mi říkal že by to mohlo dělat nějaké čidlo na klice ale vůbec netuším o čem je řeč
další člověk mi říkal že by to mohlo dělat nějaké čidlo na klice ale vůbec netuším o čem je řeč
Zakázkové práce ve Photoshopu
- wakkee
- Toyota guru
- Príspevky: 1312
- Dátum registrácie: Streda, 1. Júna 2005, 09:42
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: Problém: špátné chování motoru za studena
asi myslel snimac hornej uvrate klukoveho hriadela.
- chmelo
- Toyota guru
- Príspevky: 2360
- Dátum registrácie: Streda, 24. Januára 2007, 09:29
- Bydlisko: Žilina/Kysucké Nové Mesto
Re: Problém: špátné chování motoru za studena
Pripadne mi to ako štartovanie na mojej dávno minulej fiatke....za studena, na plný sytič som nemohol prudšie stlačiť plyn, lebo to hneď zdochlo...po zohriatí už to bolo lepšie...ale to bol starodávny karbec. Ale tak či tak by som hľadal príčinu v sytiči, prípadne kdesi okolo škrtiacej klapky
Palculienka - Sienna, 3,5L 2GR-FE
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
Re: Problém: špátné chování motoru za studena
a tušíš kde se může nacházet případně jak se nazýva odborně/anglicky?wakkee napísal:asi myslel snimac hornej uvrate klukoveho hriadela.
první závada se našla a bude to čidlo teploty nasávaného vzduchu, při teplotě 20-35° by mělo ukazovat kolem 2000ohm ale má cca 1700ohm a s rostoucí teplotou klesá, ale zase když jsem vyměňoval filtr tak jsem na to čidlo zapomněl a přišlo mi že to jelo úplně stejně
Zakázkové práce ve Photoshopu
- ALFkeeper
- začiatočník
- Príspevky: 187
- Dátum registrácie: Piatok, 22. Augusta 2008, 23:11
- Kontaktovať používateľa:
Re: Problém: špátné chování motoru za studena
nazdarek mam rovnaký problém ..chcel by som sa spýtať či si ho už nejak vyriešil ?? ďiky
-
- začiatočník
- Príspevky: 175
- Dátum registrácie: Štvrtok, 16. Novembra 2006, 22:11
- Bydlisko: Piešťany
Re: Problém: špátné chování motoru za studena
to že ti chýba sygnál načítania hornej uvrate tak tu závadu vyhadzuje aj mne ale čidlo na kluke ani na zotrváku nenájdeš ten snímač sa nachádza totiž v rozdelovači ja som prehodil komplet rozdelovač a problem už nevyhadzujeGReddy napísal:Zdravím slovenské kolegy, obracím se na vás s mým problémem. Jde o vůz Toyota Celica 2.0GTi 1990 (5 gen - 2 gen 3sge)
Pri studenych startech motor spatne startuje, nespina se sytic (po startu je 900ot/min) - az teprve co trochu proslapnu plyn (1300ot/min) a za studena velmi spatne jede, pri prislapnuti ma tendenci se zadusit... Poté co se auto zahřeje auto táhne hezky. Byla měněna lambda, svíce, kabely, filtry, reset ECU i diagnostika chybových kódů (jediné co mi to vyjelo je chyba číslo 12 - chybí signál otáčkového nebo HÚ signálu při startu)
je mozne ze je to sytic? co to muze zpusobit? nejake cidlo co sytic spina? cidlo teploty vzduchu?
CELICA 2,0GT-i 16v 3S-GE 110kW výfukové systémy
Re: Problém: špátné chování motoru za studena
moj nazor je taky, ze to bude cidlom na vode,, bude to nejake cidlo, ktore pouziva sytic,, a podla toho vie, ze ma zopnut,, ak je co lent rocha vadne,, tak to blbne,, normalne ked sa nastartuje,, tak by malo ukazovat mx ohm,, a ked sa postupne zohrieva voda,, tak sa postupne stahuje az na nulu... Takze treba najst kde to cidlo je,, a na to potrebujes blokovu schemu motora,,, ja ju nemam,, keby si sa pytal, heh
- ALFkeeper
- začiatočník
- Príspevky: 187
- Dátum registrácie: Piatok, 22. Augusta 2008, 23:11
- Kontaktovať používateľa:
Re: Problém: špátné chování motoru za studena
kks hmm cidlo ?? tak to bude zaujimave ... skusim este precistit kopmlet skr.klapku a ked nepomoze pojdem po cidlach.. najviac ma sere ze v autorizovanych servisoch nemaju ani chyru ani slychu otom co by to mohlo byt .. myslel som ze od niech mozem cakat odobrnu radu ale dost ze som sa sklamal .. (
- Leňulka
- toyoťák
- Príspevky: 828
- Dátum registrácie: Štvrtok, 17. Marca 2005, 18:31
- Bydlisko: Březová
- Kontaktovať používateľa:
Re: Problém: špátné chování motoru za studena
resim tento problem uz 2 roky, vsechny cidla jsou nove, bezproblemove, klapku mam cistou jak detskou prdel, elektrika je ok, jedine na co jsem videla reakce je elektromagnet pod klapkou, ktery jsem rozebrala, za nim je na hridelce valecek, na jehoz druhem konci je klapka ktera je ovladana systemem bimetalove pruziny a prave toho elektromagnetu, pri zahrivani se bimetal krouti a ovlada klapku ktera ridi pridavani vzduchu, takze vlastne neco jako sytic, kdyz elektromagnet vypojim, kolisani se zmirni, mozna se tato sranda musi nastavovat dle nejakeho postupu, urcita teplota viz otacky, etc. ale vec to neresi, ale typla bych to nekde tam, klapka je vyhrivana vodou, mozna jeste toto bude problem, je divne ze kdyz vymontuju cidlo na teplotu chladici kapaliny tak nevytece ani kapka vody, mozna to muze byt zavzdusnena klapka, taky mozna ne, uz nevim co by to mohlo byt, zkusila jsem vsechno, zatim bezvysledne
Toyota Celica 2.0 Turbo All-Track 1991
Toyota 4Runner 2,4i 1989
Ex: Toyota Celica 2.0 Turbo 4WD 1989
Ex: Toyota 4Runner 3.0 V6 1989
Ex: Toyota Celica 2.0 Turbo 4WD 1988
Ex: Toyota Celica 2.0GTi 16V 1989
N.M.T. Engineering
Toyota 4Runner 2,4i 1989
Ex: Toyota Celica 2.0 Turbo 4WD 1989
Ex: Toyota 4Runner 3.0 V6 1989
Ex: Toyota Celica 2.0 Turbo 4WD 1988
Ex: Toyota Celica 2.0GTi 16V 1989
N.M.T. Engineering
- ALFkeeper
- začiatočník
- Príspevky: 187
- Dátum registrácie: Piatok, 22. Augusta 2008, 23:11
- Kontaktovať používateľa:
Re: Problém: špátné chování motoru za studena
to je v prdeli normalne.. jeden a ten isty problem a stale nevyrieseny u viacerych ludi ...noo ked nanieco pridem heh dam vam vediet )
- Leňulka
- toyoťák
- Príspevky: 828
- Dátum registrácie: Štvrtok, 17. Marca 2005, 18:31
- Bydlisko: Březová
- Kontaktovať používateľa:
Re: Problém: špátné chování motoru za studena
uz jsem na to prisla, pro me ale bohuzel neresitelny problem
jde o to ze jsem se poradne podivala na schema zapojeni podtlaku, jak u verze s katem tak u verze bez katu, vsimla jsem si jedne odlisnosti, dost podstatne, verze bez katu nema vacuum sensor co se nachazi pod klapkou, tim to meni trosku funkci podtlaku, ja nemam kat, mit bych ho mela, ale auto jsem tak uz koupila, motoru proste jednoduse receno chyby odpor ve vyfuku, je tam maly zpetny tlak, reseni je pro me jen dat zpatky kat, jinak jsem odkazana na vecne ranni zahrivani motoru
jde o to ze jsem se poradne podivala na schema zapojeni podtlaku, jak u verze s katem tak u verze bez katu, vsimla jsem si jedne odlisnosti, dost podstatne, verze bez katu nema vacuum sensor co se nachazi pod klapkou, tim to meni trosku funkci podtlaku, ja nemam kat, mit bych ho mela, ale auto jsem tak uz koupila, motoru proste jednoduse receno chyby odpor ve vyfuku, je tam maly zpetny tlak, reseni je pro me jen dat zpatky kat, jinak jsem odkazana na vecne ranni zahrivani motoru
Toyota Celica 2.0 Turbo All-Track 1991
Toyota 4Runner 2,4i 1989
Ex: Toyota Celica 2.0 Turbo 4WD 1989
Ex: Toyota 4Runner 3.0 V6 1989
Ex: Toyota Celica 2.0 Turbo 4WD 1988
Ex: Toyota Celica 2.0GTi 16V 1989
N.M.T. Engineering
Toyota 4Runner 2,4i 1989
Ex: Toyota Celica 2.0 Turbo 4WD 1989
Ex: Toyota 4Runner 3.0 V6 1989
Ex: Toyota Celica 2.0 Turbo 4WD 1988
Ex: Toyota Celica 2.0GTi 16V 1989
N.M.T. Engineering
- ALFkeeper
- začiatočník
- Príspevky: 187
- Dátum registrácie: Piatok, 22. Augusta 2008, 23:11
- Kontaktovať používateľa:
Re: Problém: špátné chování motoru za studena
no jo. aa mohla by si mi to trosku objasit teda ..ja mam kat ..ale nepochopil som co stym mam spravit teda aby to frcalo tak ako ma.. alebo kde sa vyskytol problem.. diky :ˇ))
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 20 neregistrovaných