S kridlom alebo bez kridla to je otazka
Moderátor: Leňulka
S kridlom alebo bez kridla to je otazka
Ahojte,
na GT4 sa mi pomaly ale isto prestalo pacit to stare, skarede kridlo (naozaj sa mi nepacilo). Od Gaba som si zohnal pelne GT4 kridlo, ale po odstraneni stareho som nasiel krasu aj v cistych liniach uplne bez kridla.
Co by ste mi poradili s kridlom alebo bez?
Galeria tu:
http://img404.imageshack.us/gal.php?g=bezkridla1.jpg
P.S: biele "dzubky" si nevsimajte, je to docasny tmel kym sa v sobotu bude striekat
na GT4 sa mi pomaly ale isto prestalo pacit to stare, skarede kridlo (naozaj sa mi nepacilo). Od Gaba som si zohnal pelne GT4 kridlo, ale po odstraneni stareho som nasiel krasu aj v cistych liniach uplne bez kridla.
Co by ste mi poradili s kridlom alebo bez?
Galeria tu:
http://img404.imageshack.us/gal.php?g=bezkridla1.jpg
P.S: biele "dzubky" si nevsimajte, je to docasny tmel kym sa v sobotu bude striekat
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: S kridlom alebo bez kridla to je otazka
mne sa najviac paci to 3dielne povodne.
ak ta uz omrzelo tak radsej to GT4 kridlo ako bez.
bez to pripomina US kupe verziu troska
ak ta uz omrzelo tak radsej to GT4 kridlo ako bez.
bez to pripomina US kupe verziu troska
Re: S kridlom alebo bez kridla to je otazka
No, prave to trojdielne sa mi zda take... nic moc vratane tych bocnych list, takto sa mi zdaju obidve alternativy cistejsie, krajsie...
- Thomas
- Toyota guru
- Príspevky: 1388
- Dátum registrácie: Piatok, 11. Mája 2007, 15:25
- Bydlisko: BA - Engerau
Re: S kridlom alebo bez kridla to je otazka
Ahoj,
ja by som tam nechal asi tiež to pôvodné, len by som ho strekol do farby auta..
Ale pokiaľ chceš zmenu tak bez krídla to auto nie je ono...
..takže dúfam že som sa zbytočne nenatriasal po rozkopaných Stupavských cestách a dáš tam radšej to GT-Four.( i keď je to pár kg navyše)
ja by som tam nechal asi tiež to pôvodné, len by som ho strekol do farby auta..
Ale pokiaľ chceš zmenu tak bez krídla to auto nie je ono...
..takže dúfam že som sa zbytočne nenatriasal po rozkopaných Stupavských cestách a dáš tam radšej to GT-Four.( i keď je to pár kg navyše)
Toyota Celica 2,0 16v 1993 turbo4wd with swap JDM 3S-GTE
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Stock engine, no EGR, Blitz nur Spec + A-M-A + downpipe=1bar, Tial Bov
Toyota Corolla 1,4 VVTi 2004
ex: 2x Celica AT180
Re: S kridlom alebo bez kridla to je otazka
Jednoznacne s krydlom.
Bez kridla vyzera zozadu celica ako nejake americke auto.
Bez kridla vyzera zozadu celica ako nejake americke auto.
Toyota Auris 1,4D4D, r.v. 2010 6MT
ex. WV Passat 1,8T 20V,r.v.2001
ex Ford Focus 1,8TDci r.v. 2002
Skoda Fabia combi 1,2 "HTP" (firemny)
ex. Toyota Avensis T22 sedan 1,6i 98
ex: Skoda Fabia II 1,4i 16V
ex: Skoda Fabia I 1,9SDi 3x
ex. WV Passat 1,8T 20V,r.v.2001
ex Ford Focus 1,8TDci r.v. 2002
Skoda Fabia combi 1,2 "HTP" (firemny)
ex. Toyota Avensis T22 sedan 1,6i 98
ex: Skoda Fabia II 1,4i 16V
ex: Skoda Fabia I 1,9SDi 3x
- CelicaNR
- Toyota guru
- Príspevky: 1599
- Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
- Bydlisko: Bratislava, Slovakia
- Kontaktovať používateľa:
Re: S kridlom alebo bez kridla to je otazka
S kridlom, ale asi s tym povodnym, lebo to GT4 (6thgen) sa mi zda prilis masivne pre jemne linie 5thgen.
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph
- Legon
- Toyota guru
- Príspevky: 1417
- Dátum registrácie: Nedeľa, 22. Júna 2008, 02:58
- Bydlisko: Jarok
- Kontaktovať používateľa:
Re: S kridlom alebo bez kridla to je otazka
povodne kridielko tomu ide podla mna najviac.
-
- začiatočník
- Príspevky: 348
- Dátum registrácie: Pondelok, 19. Januára 2009, 21:33
- Bydlisko: TT
Re: S kridlom alebo bez kridla to je otazka
Dáke menšie krídlo by bolo fajn. Hento strekni a strel na ebay .
ex: Corolla LB E11 Terra (vykuchaná), 1.4 4E-FE
Re: S kridlom alebo bez kridla to je otazka
No ja som neni velmi zastanca sportovych verzii aut... ale myslim ze tomu autu viac svedci kridlo....
- wakkee
- Toyota guru
- Príspevky: 1312
- Dátum registrácie: Streda, 1. Júna 2005, 09:42
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: S kridlom alebo bez kridla to je otazka
no mne sa viac paci s povodnym kridlom.
mimochodom neparkujes nahodou na Cernysevskeho ako je TatraCity?
mimochodom neparkujes nahodou na Cernysevskeho ako je TatraCity?
- Elvis
- Toyota guru
- Príspevky: 1989
- Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 12:30
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
Re: S kridlom alebo bez kridla to je otazka
na t18 nema co kridlo z t20 robit... uprimne, vyzera to TUZERSKY
Autá, ľudia, príbehy. Vyberáme tie najlepšie témy, príbehy a živé prenosy z motoršportu. volant.tv
Re: S kridlom alebo bez kridla to je otazka
Elvisu! Takato urazka ze tuzersky ?! Kokso az ma mraz po chrbte presiel. Mne veteranistovi, rekonstrukterovi historickych aut
Mne sa to kridlo velmi lubi podla mna to tomu autu dava smrnc, aj ten pekny napis gt four po stranach skratka krici "pozrite, ja som GT4 nie nejake slabe auto" mladej sa to lubi tiez, tak preco nie Keby som ho chcel dat dole je to otazka 4roch dier
Okrem toho som docela rad ze sa to konecne poriadne spravi, rovno som to dal aj klampiarovi a poriesil hnilobu pod zadnymi zasterkami na oboch stranach, takze na obidvoch blatnikoch (aj pravom oskretom) a zadnej kapote bude pekny novy lak Potom uz len novy predny naraznik a mame pekne auto.
Wakkee: Niekedy hej Ale malokedy, to len ked mlada prehlasi ze Celicou nejde a ostane na krku mne
Mne sa to kridlo velmi lubi podla mna to tomu autu dava smrnc, aj ten pekny napis gt four po stranach skratka krici "pozrite, ja som GT4 nie nejake slabe auto" mladej sa to lubi tiez, tak preco nie Keby som ho chcel dat dole je to otazka 4roch dier
Okrem toho som docela rad ze sa to konecne poriadne spravi, rovno som to dal aj klampiarovi a poriesil hnilobu pod zadnymi zasterkami na oboch stranach, takze na obidvoch blatnikoch (aj pravom oskretom) a zadnej kapote bude pekny novy lak Potom uz len novy predny naraznik a mame pekne auto.
Wakkee: Niekedy hej Ale malokedy, to len ked mlada prehlasi ze Celicou nejde a ostane na krku mne
- CS
- Toyota guru
- Príspevky: 1181
- Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Augusta 2004, 15:34
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: S kridlom alebo bez kridla to je otazka
... moj osobny nazor...
5g turbo ked s kridlom tak jedine 3dielne originalne... som zastanca funkcnosti a ked im stacilo na rally tak bude aj tebe... ale myslim, ze ked sa ti to paci aj bez, tak ho tam nedaj... ty co hovoria, ze to nieje pekne, hovoria z pohladu klasickej atmosfery ktora by asi bez nevyzerala najlepsie.... , ale turbo ma nadherne linie a mam pocit, ze je tak isto siroke ako CS... ja som ho dal dole a nikdy som nelutoval... z estetickeho hladiska... nadherne ciste linie...
..GT4 kridlo urcite nie na 5g.... na nej je dost obludne a ma brutalny sklon (zbytocny pritlak= odpor) ... s podlozkami (to je to kde je GTFOUR, ich ucel je zmena sklonu kridla) by som ho nedal ani na seriovu GT4... ja ho asi budem davat, lebo bude mat zmysel, ale radsej by som bol keby mi stacilo iba zakladne GT4 kridlo (mensi sklon = mensi odpor)
tu mozes pozriet oko CS vyzera bez aj ako s GT4 kridlom namontovanom na klasickom (co je podla mna sice krajsie ako iba GT4 na 5g... ale trochu prehnane)
http://www.cardomain.com/ride/2166624
5g turbo ked s kridlom tak jedine 3dielne originalne... som zastanca funkcnosti a ked im stacilo na rally tak bude aj tebe... ale myslim, ze ked sa ti to paci aj bez, tak ho tam nedaj... ty co hovoria, ze to nieje pekne, hovoria z pohladu klasickej atmosfery ktora by asi bez nevyzerala najlepsie.... , ale turbo ma nadherne linie a mam pocit, ze je tak isto siroke ako CS... ja som ho dal dole a nikdy som nelutoval... z estetickeho hladiska... nadherne ciste linie...
..GT4 kridlo urcite nie na 5g.... na nej je dost obludne a ma brutalny sklon (zbytocny pritlak= odpor) ... s podlozkami (to je to kde je GTFOUR, ich ucel je zmena sklonu kridla) by som ho nedal ani na seriovu GT4... ja ho asi budem davat, lebo bude mat zmysel, ale radsej by som bol keby mi stacilo iba zakladne GT4 kridlo (mensi sklon = mensi odpor)
tu mozes pozriet oko CS vyzera bez aj ako s GT4 kridlom namontovanom na klasickom (co je podla mna sice krajsie ako iba GT4 na 5g... ale trochu prehnane)
http://www.cardomain.com/ride/2166624
CELICA ST185RC Carlos Sainz
CELICA ST205 GTfour
ex CELICA ST205 GTfour WRC
2x ex CELICA ST165
ex HILUX 3.0 D4D at
ex RAV4 1.8i 3D
CELICA ST205 GTfour
ex CELICA ST205 GTfour WRC
2x ex CELICA ST165
ex HILUX 3.0 D4D at
ex RAV4 1.8i 3D
Re: S kridlom alebo bez kridla to je otazka
chcem sa vas spitat davam si kridla na Celdu a ze to ma byt i v Technicaku a unas fizli nestu mi to priklepnut!ze potrebuju papier priamo s Toyoty ze az pag budu neco riesit . . .
Re: S kridlom alebo bez kridla to je otazka
1) Neviem naco by malo byt kridlo v technicaku. Ak mas original taketo kridlo od vyroby, tiez to v technicaku neni. Policajt netusi ci to tam patri alebo nie. Ine to je ked das ziletku na 120 a tvaris sa jak gangsta. Jedno je hlupe a druhe trapne
2) Spytat je s tvrdym i. Technicak je s velkym "T" len ked je na zaciatku vety. Zacinat vetu "ze" je neziaduce. Z toyoty, nie s toyoty. Z koho z coho nie s kym s cim. Pag sa da nahradit krasnym zvukomalebnym slovom "potom". (Vyskusaj!). Neco je bohemizmus.
2) Spytat je s tvrdym i. Technicak je s velkym "T" len ked je na zaciatku vety. Zacinat vetu "ze" je neziaduce. Z toyoty, nie s toyoty. Z koho z coho nie s kym s cim. Pag sa da nahradit krasnym zvukomalebnym slovom "potom". (Vyskusaj!). Neco je bohemizmus.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných