ostra vacka + podtlaky :D

všetko o tomto modeli

Moderátor: Leňulka

majosch
nula
Príspevky: 4
Dátum registrácie: Piatok, 24. Júla 2009, 10:56

ostra vacka + podtlaky :D

Príspevok od používateľa majosch » Sobota, 1. Augusta 2009, 16:13

konecne som zacal robit na svojej celde vytiahol som motor cistym ho a tak... ale ako ho tak cistym tak ma napadlo ze je tam nejako vela podtlakovych hadiciek :) neviete niekto kde by som nasiel nejaku schemu ako to pozapajat???? ... a 2. vec je ta ze potrebujem rozobrat hlavu a rozmyslam ci by tam nebolo lepsie dat trocha ostrejsiu vacku :) neviete kde by som ziskal nejake info ohladne tej vacky lebo na nete je toho dost malo :? ... to je zatial vsetko aj ked len zatial lebo som rozmyslal uz aj nad nejakym turbom ale to je zatial buducnost :mrgreen:

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: ostra vacka + podtlaky :D

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Sobota, 1. Augusta 2009, 16:19

nenapisal si, o aky motor ide... kedze vela podtlakov, predpokladam, ze ide o 3S-GE ciuz prvej, druhej, tretej, alebo stvrtej generacie...
co sa tyka ostrych vaciek, kontaktuj Libora na ceskom fore... poradi ti, ci sa to oplati, alebo nie... ale ak pojdes do ostrych vaciek, planuj investiciu do riadiacej jednotky, plne programovatelnej a to cca 2tis eu s pracou... a to nieje vsetko..
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

majosch
nula
Príspevky: 4
Dátum registrácie: Piatok, 24. Júla 2009, 10:56

Re: ostra vacka + podtlaky :D

Príspevok od používateľa majosch » Sobota, 1. Augusta 2009, 16:24

jaj jasne sorry mam t18tku 2.0 GTi r.v.91

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: ostra vacka + podtlaky :D

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Sobota, 1. Augusta 2009, 16:31

takze 2gen 3S-GE... samotne ostre vacky ti moc nepomozu... zisli by sa stavitelne vackove kola, vacsie vstreky a riadiaca... potom by sa nejake koniky este pozbierali... ale to su investicie 4tis € a vyssie
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

majosch
nula
Príspevky: 4
Dátum registrácie: Piatok, 24. Júla 2009, 10:56

Re: ostra vacka + podtlaky :D

Príspevok od používateľa majosch » Sobota, 1. Augusta 2009, 16:48

Gabriel Nagy napísal:takze 2gen 3S-GE... samotne ostre vacky ti moc nepomozu... zisli by sa stavitelne vackove kola, vacsie vstreky a riadiaca... potom by sa nejake koniky este pozbierali... ale to su investicie 4tis € a vyssie
aha tak to je vysoky limit :) .. a co by si povedal na instalaciu turba :?: :mrgreen:

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: ostra vacka + podtlaky :D

Príspevok od používateľa Rasťo » Sobota, 1. Augusta 2009, 18:12

Turbo by Ťa vyšlo ešte viac ako atmo zvýšenie výkonu ktoré popisuje Gabo.
Atmo zvýšenie výkonu cca 2500 euro a turbo minimálne 3 tisíc euro.
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: ostra vacka + podtlaky :D

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Sobota, 1. Augusta 2009, 18:16

turbo je vpodstate jednoduche, kym tam budes tlacit len 0,4bar.... nieco to prida.... ale bez ECU to nepojde... to ti staci turbo, vstrekovace, ecu, zvody, sirokopasmova lambda a ide.. :-) ceny ako rasto pisal, ale radsej plus...
ja som mal cez 4 roky ten motor, co mas ty.. v dvoch autach... je to skvely motor, nenechal ma nikdy vstychu.. :-) a ide kraaaasne :-D
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

majosch
nula
Príspevky: 4
Dátum registrácie: Piatok, 24. Júla 2009, 10:56

Re: ostra vacka + podtlaky :D

Príspevok od používateľa majosch » Sobota, 1. Augusta 2009, 22:56

Gabriel Nagy napísal:turbo je vpodstate jednoduche, kym tam budes tlacit len 0,4bar.... nieco to prida.... ale bez ECU to nepojde... to ti staci turbo, vstrekovace, ecu, zvody, sirokopasmova lambda a ide.. :-) ceny ako rasto pisal, ale radsej plus...
ja som mal cez 4 roky ten motor, co mas ty.. v dvoch autach... je to skvely motor, nenechal ma nikdy vstychu.. :-) a ide kraaaasne :-D
pravdupovediac ja som sa v tom este neviezol :oops: ja som to priviezol nepojazdne a snazim sa to nejako dat dokopy tak vas asi este budem zahrnovat otazkami :mrgreen:

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: ostra vacka + podtlaky :D

Príspevok od používateľa Rasťo » Nedeľa, 2. Augusta 2009, 08:18

Ty kokso - si trúfaš... Pár ľudí tu podstúpilo tortúru s koplet prestavbou auta a každý z nich Ti povie, aby si sa na to vybodol - teda jedine ak máš veľa veľa voľného času a veľa veľa eur, ktoré nebudeš nikdy potrebovať...
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: ostra vacka + podtlaky :D

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Nedeľa, 2. Augusta 2009, 08:28

Rasto, nestras ho :-) nieje to zabavka pre deti, ale spravit sa to da, treba zrucnost, a vela vela skusenosti... :-)
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
Leňulka
toyoťák
Príspevky: 828
Dátum registrácie: Štvrtok, 17. Marca 2005, 18:31
Bydlisko: Březová
Kontaktovať používateľa:

Re: ostra vacka + podtlaky :D

Príspevok od používateľa Leňulka » Sobota, 8. Augusta 2009, 23:54

zase oturbovani??? toto uz tu nereste, vsichni vite jak to je, bud to chce kolem 100tis czk ne-li vic a budes mit komplet turbo kit a nebo staci par kacek, sikovne ruce a je to temer to same, nejde jen o vykon, jde hlavne o kroutak...

temata o oturbovani uz neminim resit, nahadali jsme se nejen tady ale i na CZ o tomto problemu dost, takze reste neco jineho, nebo se prestehujte do temata, ktere toto obsahuje, zbytecne se to tu zas.ra...
Toyota Celica 2.0 Turbo All-Track 1991
Toyota 4Runner 2,4i 1989
Ex: Toyota Celica 2.0 Turbo 4WD 1989
Ex: Toyota 4Runner 3.0 V6 1989
Ex: Toyota Celica 2.0 Turbo 4WD 1988
Ex: Toyota Celica 2.0GTi 16V 1989
N.M.T. Engineering

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 10 neregistrovaných