Nadrzka pri motore

všetko o tomto modeli

Moderátor: Leňulka

Používateľov profilový obrázok
stenky
Toyota guru
Príspevky: 1852
Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-

Nadrzka pri motore

Príspevok od používateľa stenky » Nedeľa, 16. Augusta 2009, 18:52

Cauko. Potebujem zistit na co je tato nadrzka a co sa do nej leje. Nieje tam napisane okrem toho ze mam pred dolievanim ocistit dekel,nic konkretne a hladinka v tej nardzke je uz pekne nizko tak to chcem doplnit.... Ta mala priesvitna pri vodicovi hned vedla uchytenia rozpery. Dakujem

Obrázok
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
mayko
panic
Príspevky: 25
Dátum registrácie: Piatok, 24. Októbra 2008, 19:04
Bydlisko: Villa Nova

Re: Nadrzka pri motore

Príspevok od používateľa mayko » Nedeľa, 16. Augusta 2009, 19:26

brzdova kvapalina :idea:

Používateľov profilový obrázok
stenky
Toyota guru
Príspevky: 1852
Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-

Re: Nadrzka pri motore

Príspevok od používateľa stenky » Nedeľa, 16. Augusta 2009, 19:32

fock, fock.

treba dako specialne vyberat, ci existuje "1 brzdova kvapalina fits all" ?
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
fajry
administrátor
Príspevky: 3427
Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 13:45
Bydlisko: Bratislava/Nove Zamky
Kontaktovať používateľa:

Re: Nadrzka pri motore

Príspevok od používateľa fajry » Nedeľa, 16. Augusta 2009, 20:01

DOT 4 - na značke je fuk. Ja dávam Shell.
Subaru Forester (IV/SJ) 2.0 CVT
Toyota RAV4 II 2.0 D-4D
ex: Subaru Forester (III/SH) 2.0D
ex: Avensis T22 sedan 2.0 D4D
ex: Toyota Corolla 1.6 E11
ex: Toyota Celica st165 turbo 4x4
ex: Toyota Celica st162 2.0
ex: Toyota Corolla 1.6GTi E9 liftback

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: Nadrzka pri motore

Príspevok od používateľa Rasťo » Nedeľa, 16. Augusta 2009, 20:06

Ty Stenky počuj ale ak jej tam máš už málo a nemá práve zdravú svetlú farbu, tak sa oplatí ju aj komplet vymeniť... ;-)
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: Nadrzka pri motore

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Nedeľa, 16. Augusta 2009, 20:35

tiez odporucam vymenit, ja som sa ktomu nedostal, iked kupenu mam ferodo DOT4 az liter :-)))
jo a na nizku hladinu ta upozorni hladinomer .-)
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
johnC
toyoťák
Príspevky: 583
Dátum registrácie: Pondelok, 20. Februára 2006, 19:12
Bydlisko: Nitra
Kontaktovať používateľa:

Re: Nadrzka pri motore

Príspevok od používateľa johnC » Nedeľa, 16. Augusta 2009, 20:57

ked vyrobca udava DOT3 ma sa davat DOT3 a nie DOT4 (rada znameho automechosa)
Toyota Corolla E11/Scott Reflex 10/noKia/Lunex DCM-fz7/Logitech-mouse/Verbatim FDD/Adibas/Mentos/Primeros
.... ideal for mňa !

Používateľov profilový obrázok
stefan-celica
Toyota guru
Príspevky: 1669
Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:07
Bydlisko: Slovensko

Re: Nadrzka pri motore

Príspevok od používateľa stefan-celica » Nedeľa, 16. Augusta 2009, 21:05

johnC napísal:ked vyrobca udava DOT3 ma sa davat DOT3 a nie DOT4 (rada znameho automechosa)
Do Celici 6.gen. sa ma davat DOT3 alebo DOT4
Toyota Celica T20 ST202 129kw 3SGE McPherson :) 376 916km, Evans Coolants, K&N, PUR 80Sh
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: Nadrzka pri motore

Príspevok od používateľa Rasťo » Nedeľa, 16. Augusta 2009, 22:12

Čím vyššie číslo za tým "DOT", tým vyššií bod varu - kľudne tam daj DOT4
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
Legon
Toyota guru
Príspevky: 1417
Dátum registrácie: Nedeľa, 22. Júna 2008, 02:58
Bydlisko: Jarok
Kontaktovať používateľa:

Re: Nadrzka pri motore

Príspevok od používateľa Legon » Nedeľa, 16. Augusta 2009, 23:07

Knizka vravi DOT 3 alebo 4 na corollu E8 a E9

mne sa nieco mari ze mam v PINDOVI teraz az DOT 5.1

Menila sa cela brzdovka...

Zajtra pozriem flasku

a v celice ked som videl ako dolieval ked mi ju davali tak ani radsej nechcem vediet co je tam vsetko za bordel :( a ci vobec niekedy bola menena na komplet.

Používateľov profilový obrázok
stenky
Toyota guru
Príspevky: 1852
Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-

Re: Nadrzka pri motore

Príspevok od používateľa stenky » Nedeľa, 16. Augusta 2009, 23:21

na nadrzke pisu DOT3 pre celdu 5.g ale ak je rozdiel iba v bode varu a vnicom inom tak DOT4 hadam neuskodi

EDIT: zopar zdrojov tvrdi ze prave toyoty robene na DOT3 by sa nemali nalievat DOT4 ajked je rozdiel iba v bode varu.... vraj s tym maju problem ze troska odlisne zlozenie ma neblahy vplyv na gumy a tesnenia v master cylindri....

Kód: Vybrať všetko

There has been some discussion as to the use of DOT4 fluid in Toyotas that recommend DOT3 fluid - apparently something in the Toyota braking system doesn't play well with DOT4 fluid, particularly the master brake cylinder seals. The discussion about this can be found in the archives at the UK Pruis yahoo group.
Obrázok

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: Nadrzka pri motore

Príspevok od používateľa Rasťo » Pondelok, 17. Augusta 2009, 07:17

Ako odkazy na nejaké "something in..." sem nedávaj. Brzdovka je vo všeobecnosti desné svinstvo, ale bol by značne veľký prúser keby akákoľvej brzdová kvapalina rozožierala gumené tesniace krúžky... ;-)
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
Gabriel Nagy
Vševed
Príspevky: 7554
Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
Bydlisko: Želovce

Re: Nadrzka pri motore

Príspevok od používateľa Gabriel Nagy » Pondelok, 17. Augusta 2009, 07:27

neviem, preco tu riesite taku banalitu, davaj tam minimalne DOT4, lebo tu som tam dolieval a mas pokoj... resp to cele daj vymenit... je to auto z 92 roku, vtych casoch bola DOT4 "este len v plienkach", no minimalne tam davaj tu.. a o ziadne gumicky sa neboj! :-)
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen :-)
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE? :-D

Používateľov profilový obrázok
Legon
Toyota guru
Príspevky: 1417
Dátum registrácie: Nedeľa, 22. Júna 2008, 02:58
Bydlisko: Jarok
Kontaktovať používateľa:

Re: Nadrzka pri motore

Príspevok od používateľa Legon » Pondelok, 17. Augusta 2009, 10:47

stenky napísal:na nadrzke pisu DOT3 pre celdu 5.g ale ak je rozdiel iba v bode varu a vnicom inom tak DOT4 hadam neuskodi

EDIT: zopar zdrojov tvrdi ze prave toyoty robene na DOT3 by sa nemali nalievat DOT4 ajked je rozdiel iba v bode varu.... vraj s tym maju problem ze troska odlisne zlozenie ma neblahy vplyv na gumy a tesnenia v master cylindri....

Kód: Vybrať všetko

There has been some discussion as to the use of DOT4 fluid in Toyotas that recommend DOT3 fluid - apparently something in the Toyota braking system doesn't play well with DOT4 fluid, particularly the master brake cylinder seals. The discussion about this can be found in the archives at the UK Pruis yahoo group.
to iste povedal aj mne jeden chlapik v servise ze nech odoberiem a dolievam novu a takto ze nech si ju priebezne vymenim inak ze odpalim gumicky a aj brzdovy valec ...

Vymenila sa cela brzdovka a dala sa tam ta 5.1 a gumicky ostali stare ... a za tie skoro 3 mesiace neklesla hladina v nadrzke takze chvla Bohu DRZIA.

Používateľov profilový obrázok
grexos
Toyota guru
Príspevky: 2461
Dátum registrácie: Štvrtok, 8. Marca 2007, 10:27
Bydlisko: Gbely
Kontaktovať používateľa:

Re: Nadrzka pri motore

Príspevok od používateľa grexos » Pondelok, 17. Augusta 2009, 13:09

Udajne ked nalejes silnu dot do sustavy ktora je slaba - vekom alebo cimkolvek tak ti moze udajne dotrhat nejake tie trubicky a podobne. preto vraj do starych auta radsej starsiu. ale to som len kdesi pocul :P
Corolla TE71 GT 2T-G
Previa TCR1 2TZ-FE
Yaris 2 1.3
Mazda 5 2i
Ex: Ford Cortina MK3, AE111L, H Stream 2.0, AE92L GTi

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 28 neregistrovaných