Problém s 5-tym prevodom Celica GT
Moderátor: Leňulka
- Avensis
- Toyota guru
- Príspevky: 1160
- Dátum registrácie: Utorok, 10. Marca 2009, 15:22
- Bydlisko: RV
- Kontaktovať používateľa:
Problém s 5-tym prevodom Celica GT
Mám taký problém, že mi nechce zobrať 5-ťku, ani za boha Myslím si, že bude v prdeli synchrón Chcel by som sa vás opýtať ako by ste mi vedeli poradiť, či vymeniť len synchrón, alebo už radšej kúpiť použitú funkčnú prevodovku.
Údaje auta: Celica GT 129kW, SS I, LSD, chladič prevodovky, rv. 1994,
Údaje auta: Celica GT 129kW, SS I, LSD, chladič prevodovky, rv. 1994,
Lexus LS 430 President pack
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
- Elvis
- Toyota guru
- Príspevky: 1989
- Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 12:30
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
kokos fakt mas LSD na rv94 GT?
skus menit synchron, viem ze nieco take podstupila moja ex GT (5 gen) a potom vsetko slapalo ako hodinky.
skus menit synchron, viem ze nieco take podstupila moja ex GT (5 gen) a potom vsetko slapalo ako hodinky.
Autá, ľudia, príbehy. Vyberáme tie najlepšie témy, príbehy a živé prenosy z motoršportu. volant.tv
- Avensis
- Toyota guru
- Príspevky: 1160
- Dátum registrácie: Utorok, 10. Marca 2009, 15:22
- Bydlisko: RV
- Kontaktovať používateľa:
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
Ahoj Elvis, no 3 krát som sa pýtal majiteľa či to má fakt LSD a povedal že áno tak dúfam že ma neoklamal Jo rozmýšlal som nad výmenou synchronu, ale keď dobre viem tak iba v toyote majú možnosť objednať a pravdupovediac sa bojím tej ceny nieže ma bude stáť viac ako celá CeldaElvis napísal:kokos fakt mas LSD na rv94 GT?
skus menit synchron, viem ze nieco take podstupila moja ex GT (5 gen) a potom vsetko slapalo ako hodinky.
Lexus LS 430 President pack
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
- Elvis
- Toyota guru
- Príspevky: 1989
- Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 12:30
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
no ci mas lsd zistis lahko - daj auto do luftu (idealne v pneuservise) a zacni tocit jednym kolesom, druhe by sa malo za moment pridat. ak stoji tak...
no vidis, najprv places ze to bude drahe ale este sam nevies cenu... praveze tie synchrony neboli vobec drahe (nepamatam si ale presnu cenu) a praca to bola na niekolko hodin, takze ani cena montaze nebola extremna. robili mi to tu http://www.vavauto.sk/sk/ (do toyoty by som to nedaval nikdy)
no vidis, najprv places ze to bude drahe ale este sam nevies cenu... praveze tie synchrony neboli vobec drahe (nepamatam si ale presnu cenu) a praca to bola na niekolko hodin, takze ani cena montaze nebola extremna. robili mi to tu http://www.vavauto.sk/sk/ (do toyoty by som to nedaval nikdy)
Autá, ľudia, príbehy. Vyberáme tie najlepšie témy, príbehy a živé prenosy z motoršportu. volant.tv
- Avensis
- Toyota guru
- Príspevky: 1160
- Dátum registrácie: Utorok, 10. Marca 2009, 15:22
- Bydlisko: RV
- Kontaktovať používateľa:
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
Jasné rozumiem, ale ja myslím to, že ak to bude viac ako 190 E (oprava) tak sa na to vykašlem, lebo za 185 som našiel prevodovku, síce jeto risk či bude funkčná lebo popisu neverím, ale je zbytočné vyhodiť viac za opravu ako kúpiť použitú dať ju pozrieť atď. ( a pozretie by ma nestálo nič mám to už vybavené u kamaráta)
Inak dik za pomoc
Inak dik za pomoc
Lexus LS 430 President pack
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
- Elvis
- Toyota guru
- Príspevky: 1989
- Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 12:30
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
noooo zas tak jednoduche to nie... ak mas v tej tvojej LSD tak v tej novej urcite nebude. a sam si to napisal - co ked kupis este vacsiu haraburdu
najprv teda zisti co stoji ten synchron na 5ke a potom rozmyslaj co s tym
najprv teda zisti co stoji ten synchron na 5ke a potom rozmyslaj co s tym
Autá, ľudia, príbehy. Vyberáme tie najlepšie témy, príbehy a živé prenosy z motoršportu. volant.tv
- stefan-celica
- Toyota guru
- Príspevky: 1669
- Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:07
- Bydlisko: Slovensko
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
ved kazda GT Co ma S.S.S. ma LSD.
Toyota Celica T20 ST202 129kw 3SGE McPherson 376 916km, Evans Coolants, K&N, PUR 80Sh
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km
- Rasťo
- Vševed
- Príspevky: 3806
- Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
Ale ba... Vieš čo sa stane ak tam LSD nemáš? - bude sa ako na potvoru točiť do opačnej strany...Elvis napísal:no ci mas lsd zistis lahko - daj auto do luftu (idealne v pneuservise) a zacni tocit jednym kolesom, druhe by sa malo za moment pridat. ak stoji tak...
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
- Elvis
- Toyota guru
- Príspevky: 1989
- Dátum registrácie: Pondelok, 26. Júla 2004, 12:30
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
rasto podla difu moze koleso stat ALEBO ist do opacnej strany
Autá, ľudia, príbehy. Vyberáme tie najlepšie témy, príbehy a živé prenosy z motoršportu. volant.tv
- miguellito
- začiatočník
- Príspevky: 470
- Dátum registrácie: Nedeľa, 6. Júla 2008, 13:59
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
????? nechapem ...ale vcera som bo lpod jednou 6.gen SS LSD a ked s atocilo jednym kolesom tak sa do tej strany tocilo aj druhe ale asi som bol na LSD...Rasťo napísal:Ale ba... Vieš čo sa stane ak tam LSD nemáš? - bude sa ako na potvoru točiť do opačnej strany...Elvis napísal:no ci mas lsd zistis lahko - daj auto do luftu (idealne v pneuservise) a zacni tocit jednym kolesom, druhe by sa malo za moment pridat. ak stoji tak...
Mi Angelita CeliCa GTi 2.0 16 V-oltov:-), Morning Lemon Zltunka Designed by the Wind
Hlavne netreba stat vedla auta ktore je od vas 1,5metra a ide rychlostou 170km/h
mam fakt DAMNED car
yellow mambaaa
Hlavne netreba stat vedla auta ktore je od vas 1,5metra a ide rychlostou 170km/h
mam fakt DAMNED car
yellow mambaaa
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
no ved ma sa tocit do toho isteho smeru, ak by sa do opacneho, lsd tam nieje
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- Rasťo
- Vševed
- Príspevky: 3806
- Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
Chalani ešte raz sa zamyslite načo vám je LSD na FWD aute kua...a ešte nebodaj nejaké s pevným pomerom...keby niečo na viskóznom alebo helickom základe tak nepoviem, ale tvrdé LSD na FWD? - zariadenie ktoré mi zruší mechanickú funkciu difu pri ostrom zatáčáni mi je s prepáčením na pixu...teda nie na pixu, ale na to, aby som mohol častejšie kupovať pneu a mohol sa pred ľuďmi čo prd vedia ako funguje drivetrain chvastať a oni budú uznanlivo prikyvovať...
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
- Avensis
- Toyota guru
- Príspevky: 1160
- Dátum registrácie: Utorok, 10. Marca 2009, 15:22
- Bydlisko: RV
- Kontaktovať používateľa:
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
Rasťo má pravdu, ale čo už keď som si vybral práve takú čo má LSD a nejde mi o to aby som sa chvastal, proste je to tam a basta a hlavne to chcem spojazdniť a nerád by som tam dával inú prevodovku, som proste taký, že ak to tam Japončíci dali tak nech to tam aj bude, možno to znie divne, ale to sú také moje zásady, čo tam bolo keď to opustilo linku nech to tam v tom bude kým to jazdí
Lexus LS 430 President pack
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
- Avensis
- Toyota guru
- Príspevky: 1160
- Dátum registrácie: Utorok, 10. Marca 2009, 15:22
- Bydlisko: RV
- Kontaktovať používateľa:
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
Čaute hoši
Tak prevodovka je už mimo auta Takže už presne viem, čo potrebujem Najviac ma hnevá to, že ak by predchádzajúci majiteľ (v DE) nebol kretén tak sa to nemuselo stať. Dôvod prečo kľakol piaty prevod bol v tom, že bolo zadretý mechanizmus na posúvanie rýchlosti, konkr. tej 5-ky a asi aj silentblok na posunovači ak sa dobre pamätám, takže spomínaná 5-ka "šla" len na polovicu, čiže zapadala len na pol zubov, čím vzniklo opotrebenie ozubenia a aj synchrónu a následné vyhadzovanie rýchlosti + VYLOMENIE zubov!!! Som na to kukal ako pako keď som to zbadal Nikdy by som nepovedal, že dačo tak masívne sa dá zlomiť ako špajla Až mi bolo do plaču čo tá prevodovka musela zažiť No a o spojke ani nevravím, to bola len jedna ošúchaná čierna placka spálená na prach a ojazdená až po nity Našťastie mi zotrvák nestihlo pokašlať, takže o investíciu menej + dobrá rada nad zlato, citujem môjho mechanika : hlavne si dávaj pozor na to aby si mal v prevodovke vždy dosť oleja, pretože japonci majú náchylnosť na odsratie 5-ky, lebo majú celkovo piaty prevod dosť vysoko a stačí, že len kus ti padne hladina oleja a už to ide na sucho a pá pá
Takže potrebujem:
1. Piaty prevod 39 zubový
2.Piaty prevod 32 zubový
3.Synchrón (komplet)
Tu sú fotky starých prevodov a synchrónu:
Tak prevodovka je už mimo auta Takže už presne viem, čo potrebujem Najviac ma hnevá to, že ak by predchádzajúci majiteľ (v DE) nebol kretén tak sa to nemuselo stať. Dôvod prečo kľakol piaty prevod bol v tom, že bolo zadretý mechanizmus na posúvanie rýchlosti, konkr. tej 5-ky a asi aj silentblok na posunovači ak sa dobre pamätám, takže spomínaná 5-ka "šla" len na polovicu, čiže zapadala len na pol zubov, čím vzniklo opotrebenie ozubenia a aj synchrónu a následné vyhadzovanie rýchlosti + VYLOMENIE zubov!!! Som na to kukal ako pako keď som to zbadal Nikdy by som nepovedal, že dačo tak masívne sa dá zlomiť ako špajla Až mi bolo do plaču čo tá prevodovka musela zažiť No a o spojke ani nevravím, to bola len jedna ošúchaná čierna placka spálená na prach a ojazdená až po nity Našťastie mi zotrvák nestihlo pokašlať, takže o investíciu menej + dobrá rada nad zlato, citujem môjho mechanika : hlavne si dávaj pozor na to aby si mal v prevodovke vždy dosť oleja, pretože japonci majú náchylnosť na odsratie 5-ky, lebo majú celkovo piaty prevod dosť vysoko a stačí, že len kus ti padne hladina oleja a už to ide na sucho a pá pá
Takže potrebujem:
1. Piaty prevod 39 zubový
2.Piaty prevod 32 zubový
3.Synchrón (komplet)
Tu sú fotky starých prevodov a synchrónu:
Lexus LS 430 President pack
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
- Pavo.B.
- panic
- Príspevky: 96
- Dátum registrácie: Piatok, 5. Februára 2010, 14:57
- Bydlisko: Veselí nad Lužnicí ( CZE )
- Kontaktovať používateľa:
Re: Problém s 5-tym prevodom Celica GT
tu radu nad zlato potvrzuji , tez jsem videl znicenou petku kvuli nedostatku oleje
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 11 neregistrovaných