Čauko.
Neviem, či je tvoj záujem o E11 4x4 ešte aktuálny, ale tu je tiež nejaké info ohľadom motora. Ešte minulý rok som ju chcel kúpiť aj ja, ale nakoniec som si to (aj práve kvôli 7AFE) rozmyslel. Toto neber ako strašenie, len posúvam informácie, ktoré mám ja. =)
Tu je všetko pekne vysvetlené
http://www.toyotaklub.cz/forum/viewtopi ... pe#p201421
A ešte som našiel aj toto:
"jenže majitelé 4afe potažmo 7afe za nic nemůžou.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
oni netuší že se jim prepaluje olej a tím pádem na konci intervalu doporučené výměny už vlastně neplní svoji funkci-mazání,oni nemůžou za to že toyota jp díky rozhodnutí o low cost nákladech na montáž motorů použila geniální trik na vyvážení "flat plane" klikové hřídele,oni nemůžou za to že změna zdvihu zvýšila teplotní namáhaní celého motoru,oni nemůžou za to že vodní chlazení hlavy jde nejprve přes výfukovou stranu a pak přes sací,dochází k ohřevu vzduchu a zvýšení možnosti "mid knock",ani to že pisty mají neodpovídající počet mazacich kanálu a že jsou dlouhé,ani za to jak nešťastné je umístěn sací olejovy koš ani že redukční ventil pro olejovy chladic způsobuje poklesy tlaku oleje. Rodina A motorů trpí dalšími a dalšími neduhy,které se ovšem při go dají eliminovat doslova za pár kaček a získat tak naprosto spolehlivý motor který jen s pravidelnou údržbou ujede dalších 500000km"
Asi toľko k 7AFE. Aj keď pravda, ten motor dosť robil problémy práve v Celicách, ale v Carinách a Corollách je vraj fajn. Osobne viem o Corolle s tým motorom, ktorá má cez 500 000. Ale aj tak, ja som sa na to vykašľal, lebo pri mojom šťastí by sa mi 7AFE zadrel aj v Corolle.
A ešte jedna vec - ak si myslel tú modrú Corollu v českej AAA, tak tuto je pôvodný inzerát, kým to majiteľ hodil do Áčiek
http://autobazar.hyperinzerce.cz/toyota ... udTBPnhDIV.