Toyota Corolla 1,6 Valvematic r.v.2013, 11.generácia
Moderátor: AndyGTP
-
- panic
- Príspevky: 68
- Dátum registrácie: Pondelok, 23. Decembra 2013, 18:20
- Bydlisko: Levice
Re: Toyota Corolla 1,6 Valvematic r.v.2013, 11.generácia
Ako môže byť nehádam sa, ja len reku všade sa píše len o časovaní sacích ventilov...keď má, tím lepšie pre motor nie
Rozhodnutie padlo na benzínový atmosferický motor VALVEMATIC...pomerom kvalita/cena
-
- panic
- Príspevky: 68
- Dátum registrácie: Pondelok, 23. Decembra 2013, 18:20
- Bydlisko: Levice
Re: Toyota Corolla 1,6 Valvematic r.v.2013, 11.generácia
Aký je rozdiel medzi motormi s označením VVT-i a VVTL-i je tam naviac v označení motora L-ko Dik.
Rozhodnutie padlo na benzínový atmosferický motor VALVEMATIC...pomerom kvalita/cena
- smutok
- Toyota guru
- Príspevky: 2145
- Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: Toyota Corolla 1,6 Valvematic r.v.2013, 11.generácia
L znamena zmenu zdvi ventilov pri vysokych otackach. Pozri si na nete pre viac informacii. Ale aktualne sa do novych modelov nemontuju a asi ani nebudu.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných