E10 - E11 - 4E-FE - výkon motora: 55 kW, 65 kW, 63 kW
Moderátor: AndyGTP
Snížil se výkon ze 65kW na 57kW, snížily se otáčky max. výkonu z 6000 na 5400/min, zvýšil se kroutící moment z 111 na 115Nm a zlepšil se jeho průběh směrem k nižším otáčkám. Nevím, jak je to z max. otáčkami, ten starší typ má 6300/min (asi bez nárůstu výkonu). Asi se snížila spotřeba, protože s tím novějším typem se dá jezdit za 5 a půl litru, s tím starším vždy nad šest (máme v rodině oba typy). Papírová změna to asi nebude.....
- hanz
- začiatočník
- Príspevky: 254
- Dátum registrácie: Štvrtok, 14. Októbra 2004, 09:47
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
dakujem .. pytam sa len preto, ze som niekde cital (a nezdalo sa mi to) ze ta zmena bola takpovediac len na papieri a nezdalo sa mi to (posunuli max otacky...)
ked si jazdil na oboch je tam ten deficit velmi citit?
a btw. s tym 66kw motorom sa da jazdit aj pod 5,5 litra (je ale pravda ze to cloveka nebavi)
ked si jazdil na oboch je tam ten deficit velmi citit?
a btw. s tym 66kw motorom sa da jazdit aj pod 5,5 litra (je ale pravda ze to cloveka nebavi)
Porovnávám liftback 5dv. z r. 1993 65kW a hatchback 3dv. 1997 57kW. Pohotovostní hmotnost je kupodivu stejná. Ten novější nemá servo, takže větší živost a nižší spotřeba je dána asi tím. Já jezdím tím liftbackem a pod šest jsem to ještě nedostal. Ale taky je ten motor dost neudržovanej a komu by se chtělo na dálnici jezdit 100km/h.....
- hanz
- začiatočník
- Príspevky: 254
- Dátum registrácie: Štvrtok, 14. Októbra 2004, 09:47
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
no mne to neslo do hlavy uz len koli znizenym maximalnym otackam... v kode modelu je zaznaceny tusim typ motora a ono sa ten motor vzdy vola 4E-FE... ale zasa nie je vzdy vsetko o maximalnych cislach.. ak je to tak ze sa zlepsil z skultivoval ten motor tak by sa ten deficit v cislach mohol vyrovnat priebehom.. len, tych 75 konovych coroll je podstatne viac na predaj a su vekovo a zvacsa aj kilometricky mladsie...
- Zmuro
- panic
- Príspevky: 56
- Dátum registrácie: Streda, 9. Marca 2005, 01:50
- Bydlisko: Košice
- Kontaktovať používateľa:
Hoshi, Toyota zas tych motorov vela nerobi, ani nerobila, takze do roku 1997 sa vyrabala vcelku uspesna generacia Corolly (hlavne co sa tyka poctu aut behajucich po republike, pomohol tomu najma rok 1996 ked sa znizila dovozna prirazka na zahranicne auta, a v tom roku sa prave predalo hafo aut, mozno najviac za 10 rokov) a zakladnym motorom tejto generacie bola 1,4ka 16V, typove oznacenie motora 4E-FE (kupodivu mala iba 1332 cm3 ale oznacovala sa ako 1,4) a ta mala presne 55kW. Mali sme takeho kombika, takze to viem celkom presne. Silnejsi benzinovy motor bol uz len 1,6. V roku 1997 ale prisla nova generacia Corolly s okruhlymi svetlami, kde bol ciastocne prepracovany motor, hlavne co sa tyka jeho nasavacej a vyfukovej casti myslim, motor mal ale ten isty objem (1332 cm3), to iste typove oznacenie 4E-FE ale mal o nieco vyssi vykon, presne 63kW, a je to aj citit, nakolko na liftbacku tejto generacie dodnes jazdim. Vyskytli sa mozno nejake specifikacie a zvlastnosti (vid Bruniho Corolla) ale vo vseobecnosti plati to co som napisal. V roku 1999 prisiel facelift Corolly z '97 roku, a okrem prednej casti kde zmizli okruhle lampy a objavila sa cira optika a zdruzene reflektory so smerovkami, bola dost podstatnou zmenou uplne nova generacia motorov-VVT-i 1.4 a 1.6 l, ktorych nosnym znakom je variabilne casovanie ventilov, tym padom vyrazne vacsi vykon, o trochu nizsia spotreba, ale aj to ze rozvodovy remen bol nahradeny rozvodovou retazou...dufam ze som Vas aspon trochu rozsudil, takze tolko k tejto problematike.
ex: Toyota Corolla E11 Liftback '98 1.4 63kw Linea Terra, Silver colour, spoiler edition, 141.000km
Honda Insight Elegance Hybrid; r.v. 2009; 1.3 IMA 65kW+10kW elektromotor; CVT prevodovka; Made in Japan
Don't tell me, that cars don't have a soul...
Honda Insight Elegance Hybrid; r.v. 2009; 1.3 IMA 65kW+10kW elektromotor; CVT prevodovka; Made in Japan
Don't tell me, that cars don't have a soul...
Mé info k 4E-FE
7 generace Corolla - 1992 - 1997
1992 - 1995 - 66 kW
1995 - 1997 - 55 kW
8 generace Corolla - 1997 až 2002
1997 - 1999 - 63 kW
1999 - 2002 - 71 kW VVTi, toto už není motor 4E-FE, ale má jiné označení a objem 1398 (v ČR vyšší pojistka).
Koukněte tady:
http://www.auto-mobil-forum.de/2004/ind ... ten&h=toyo
7 generace Corolla - 1992 - 1997
1992 - 1995 - 66 kW
1995 - 1997 - 55 kW
8 generace Corolla - 1997 až 2002
1997 - 1999 - 63 kW
1999 - 2002 - 71 kW VVTi, toto už není motor 4E-FE, ale má jiné označení a objem 1398 (v ČR vyšší pojistka).
Koukněte tady:
http://www.auto-mobil-forum.de/2004/ind ... ten&h=toyo
- nippondenso
- panic
- Príspevky: 38
- Dátum registrácie: Nedeľa, 15. Mája 2005, 19:40
- Komanche
- začiatočník
- Príspevky: 211
- Dátum registrácie: Pondelok, 16. Augusta 2004, 12:49
- Bydlisko: Praha, CR
- Kontaktovať používateľa:
ridici jednotku? draha sranda...
TOYOTA TEAM CR
http://www.azbrusivo.cz - kompletní nabídka brusiva - většina sortimentu skladem. Jsme autorizovaným partnerem Snap-on a distributorem Desoutter pro Českou republiku. Dále nabízíme nářadí Milwaukee, AEG, Ryobi, ...
http://www.azbrusivo.cz - kompletní nabídka brusiva - většina sortimentu skladem. Jsme autorizovaným partnerem Snap-on a distributorem Desoutter pro Českou republiku. Dále nabízíme nářadí Milwaukee, AEG, Ryobi, ...
- nippondenso
- panic
- Príspevky: 38
- Dátum registrácie: Nedeľa, 15. Mája 2005, 19:40
nippondenso
Neviem na ktorej nemeckej stranke som to nasiel, ale predavali tam riadiace jednotky na toyoty. A konkretne na Corollu E10 4E-FE stala okolo 800 SK......
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 23 neregistrovaných