E10 - E11 - 4E-FE - výkon motora: 55 kW, 65 kW, 63 kW

všetko o tomto modeli

Moderátor: AndyGTP

Jimmi

Príspevok od používateľa Jimmi » Piatok, 15. Októbra 2004, 14:54

Snížil se výkon ze 65kW na 57kW, snížily se otáčky max. výkonu z 6000 na 5400/min, zvýšil se kroutící moment z 111 na 115Nm a zlepšil se jeho průběh směrem k nižším otáčkám. Nevím, jak je to z max. otáčkami, ten starší typ má 6300/min (asi bez nárůstu výkonu). Asi se snížila spotřeba, protože s tím novějším typem se dá jezdit za 5 a půl litru, s tím starším vždy nad šest (máme v rodině oba typy). Papírová změna to asi nebude..... 8)

Používateľov profilový obrázok
hanz
začiatočník
Príspevky: 254
Dátum registrácie: Štvrtok, 14. Októbra 2004, 09:47
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa hanz » Piatok, 15. Októbra 2004, 16:26

dakujem .. pytam sa len preto, ze som niekde cital (a nezdalo sa mi to) ze ta zmena bola takpovediac len na papieri a nezdalo sa mi to (posunuli max otacky...)

ked si jazdil na oboch je tam ten deficit velmi citit?

a btw. s tym 66kw motorom sa da jazdit aj pod 5,5 litra ;-) (je ale pravda ze to cloveka nebavi)

Jimmi

Príspevok od používateľa Jimmi » Piatok, 15. Októbra 2004, 16:54

Porovnávám liftback 5dv. z r. 1993 65kW a hatchback 3dv. 1997 57kW. Pohotovostní hmotnost je kupodivu stejná. Ten novější nemá servo, takže větší živost a nižší spotřeba je dána asi tím. Já jezdím tím liftbackem a pod šest jsem to ještě nedostal. Ale taky je ten motor dost neudržovanej a komu by se chtělo na dálnici jezdit 100km/h.....

Neregistrovaný

Príspevok od používateľa Neregistrovaný » Pondelok, 18. Októbra 2004, 09:40

ahojte,

- je na tomto motoru vačka symentrická ( stejný uhel sani, vyfuk)?

Jimmi

Príspevok od používateľa Jimmi » Pondelok, 18. Októbra 2004, 10:50

Myslíš jako jestli jsou ty vačky záměnné.....? No to by mě taky zajímalo.... :roll:

Používateľov profilový obrázok
Bruni
začiatočník
Príspevky: 314
Dátum registrácie: Utorok, 17. Augusta 2004, 13:29
Bydlisko: Košice
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Bruni » Pondelok, 25. Októbra 2004, 16:29

inac,aj mna by zaujimalo kto rozlusti tento rebus,lebo mam v tom hokej...

mam corollu s motorom 4E FE,rv: 10/96.podla papierov mam 55kw,no tak ako chodi moje auto 55kw nestaci...podla kodu modelu som kdesi nasiel ze je to 65kw...

cil buc mudry...
ex NISSAN PRIMERA GT
ex TOYOTA COROLLA E10

Používateľov profilový obrázok
hanz
začiatočník
Príspevky: 254
Dátum registrácie: Štvrtok, 14. Októbra 2004, 09:47
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa hanz » Utorok, 26. Októbra 2004, 08:26

no mne to neslo do hlavy uz len koli znizenym maximalnym otackam... v kode modelu je zaznaceny tusim typ motora a ono sa ten motor vzdy vola 4E-FE... ale zasa nie je vzdy vsetko o maximalnych cislach.. ak je to tak ze sa zlepsil z skultivoval ten motor tak by sa ten deficit v cislach mohol vyrovnat priebehom.. len, tych 75 konovych coroll je podstatne viac na predaj a su vekovo a zvacsa aj kilometricky mladsie...

Andy

Príspevok od používateľa Andy » Piatok, 8. Apríla 2005, 23:34

Caute ja neviem ale ja mam Corollu 3D hatchback 1997, motor 4E-FE, 1332 cm3, AVSAK to auto ma 5400 otacok ale ZIADENYCH 57 kW, ale vyse 63! vysvetlite mi kde je ten rozdiel? zeby 16V? ja som si ale myslel ze sa vyrabali len 16V 4E-FE. Ako si mam vysvetlit ze tu kolega uviedol 57kW vykon?

Jimmi

Príspevok od používateľa Jimmi » Pondelok, 11. Apríla 2005, 11:18

Přesně tuhle verzi auta z r. 1997 máme někde v rodině a v techničáku je uvedeno 56 nebo 57 kW (a je to 16V, samozřejmě). Stejné údaje vyšly i v testu ve Světě motorů z tohoto roku. Takže odkud jsi ten výkon vyčetl......?

Používateľov profilový obrázok
Zmuro
panic
Príspevky: 56
Dátum registrácie: Streda, 9. Marca 2005, 01:50
Bydlisko: Košice
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Zmuro » Pondelok, 11. Apríla 2005, 11:49

Hoshi, Toyota zas tych motorov vela nerobi, ani nerobila, takze do roku 1997 sa vyrabala vcelku uspesna generacia Corolly (hlavne co sa tyka poctu aut behajucich po republike, pomohol tomu najma rok 1996 ked sa znizila dovozna prirazka na zahranicne auta, a v tom roku sa prave predalo hafo aut, mozno najviac za 10 rokov) a zakladnym motorom tejto generacie bola 1,4ka 16V, typove oznacenie motora 4E-FE (kupodivu mala iba 1332 cm3 ale oznacovala sa ako 1,4) a ta mala presne 55kW. Mali sme takeho kombika, takze to viem celkom presne. Silnejsi benzinovy motor bol uz len 1,6. V roku 1997 ale prisla nova generacia Corolly s okruhlymi svetlami, kde bol ciastocne prepracovany motor, hlavne co sa tyka jeho nasavacej a vyfukovej casti myslim, motor mal ale ten isty objem (1332 cm3), to iste typove oznacenie 4E-FE ale mal o nieco vyssi vykon, presne 63kW, a je to aj citit, nakolko na liftbacku tejto generacie dodnes jazdim. Vyskytli sa mozno nejake specifikacie a zvlastnosti (vid Bruniho Corolla) ale vo vseobecnosti plati to co som napisal. V roku 1999 prisiel facelift Corolly z '97 roku, a okrem prednej casti kde zmizli okruhle lampy a objavila sa cira optika a zdruzene reflektory so smerovkami, bola dost podstatnou zmenou uplne nova generacia motorov-VVT-i 1.4 a 1.6 l, ktorych nosnym znakom je variabilne casovanie ventilov, tym padom vyrazne vacsi vykon, o trochu nizsia spotreba, ale aj to ze rozvodovy remen bol nahradeny rozvodovou retazou...dufam ze som Vas aspon trochu rozsudil, takze tolko k tejto problematike.
ex: Toyota Corolla E11 Liftback '98 1.4 63kw Linea Terra, Silver colour, spoiler edition, 141.000km
Honda Insight Elegance Hybrid; r.v. 2009; 1.3 IMA 65kW+10kW elektromotor; CVT prevodovka; Made in Japan
Don't tell me, that cars don't have a soul...

Jimmi

Príspevok od používateľa Jimmi » Utorok, 12. Apríla 2005, 16:16

Tak to jsem netušil, že s tím motorem šíbovali ještě jednou... měl jsem za to, že po dočasném snížení výkonu rovnou zvedli objem na 1,4 a zavedli VVTi. Zmurova informace mě překvapila.

Banjo

Príspevok od používateľa Banjo » Štvrtok, 14. Apríla 2005, 14:58

Mé info k 4E-FE
7 generace Corolla - 1992 - 1997
1992 - 1995 - 66 kW
1995 - 1997 - 55 kW

8 generace Corolla - 1997 až 2002
1997 - 1999 - 63 kW
1999 - 2002 - 71 kW VVTi, toto už není motor 4E-FE, ale má jiné označení a objem 1398 (v ČR vyšší pojistka).

Koukněte tady:
http://www.auto-mobil-forum.de/2004/ind ... ten&h=toyo

Používateľov profilový obrázok
nippondenso
panic
Príspevky: 38
Dátum registrácie: Nedeľa, 15. Mája 2005, 19:40

Príspevok od používateľa nippondenso » Pondelok, 16. Mája 2005, 22:29

Tak ako ste to teda ukoncili s tym motorom 55 65kw? Ozaj nikto neviete co mam vymenit vo svojej 55kw aby som z nej mal 65kw? Tych 10kw ma dost stve....

Používateľov profilový obrázok
Komanche
začiatočník
Príspevky: 211
Dátum registrácie: Pondelok, 16. Augusta 2004, 12:49
Bydlisko: Praha, CR
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Komanche » Utorok, 17. Mája 2005, 11:57

ridici jednotku? draha sranda... :(
TOYOTA TEAM CR

http://www.azbrusivo.cz - kompletní nabídka brusiva - většina sortimentu skladem. Jsme autorizovaným partnerem Snap-on a distributorem Desoutter pro Českou republiku. Dále nabízíme nářadí Milwaukee, AEG, Ryobi, ...

Používateľov profilový obrázok
nippondenso
panic
Príspevky: 38
Dátum registrácie: Nedeľa, 15. Mája 2005, 19:40

nippondenso

Príspevok od používateľa nippondenso » Utorok, 17. Mája 2005, 23:42

Neviem na ktorej nemeckej stranke som to nasiel, ale predavali tam riadiace jednotky na toyoty. A konkretne na Corollu E10 4E-FE stala okolo 800 SK...... :lol:

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 23 neregistrovaných