4E-FE - kompresie v motore

všetko o tomto modeli

Moderátor: AndyGTP

Používateľov profilový obrázok
nippondenso
panic
Príspevky: 38
Dátum registrácie: Nedeľa, 15. Mája 2005, 19:40

4E-FE - kompresie v motore

Príspevok od používateľa nippondenso » Štvrtok, 9. Júna 2005, 22:31

Nazdarek, neviete nahodou ake maju byt kompresie v takom dobrom motore?

Používateľov profilový obrázok
CelicaNR
Toyota guru
Príspevky: 1599
Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
Bydlisko: Bratislava, Slovakia
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa CelicaNR » Piatok, 10. Júna 2005, 08:23

Nippon: mudra prirucka Vividu vravi o 4EFE:

12.7 bar (normalny)
9.8 bar (minimalny)
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph

Používateľov profilový obrázok
tropi
začiatočník
Príspevky: 253
Dátum registrácie: Pondelok, 16. Augusta 2004, 19:34
Bydlisko: Zohor

Príspevok od používateľa tropi » Piatok, 10. Júna 2005, 14:02

Ahoj Celica,niesu v tej prirucke aj kompresie aj k motoru 2E-E.
Pomohlo by mi to. D.
Rozobrana-Toyota Corolla 1.3XL,liftback
rv.1990,E9
EX-Toyota Yaris 1.3vvti,rv.2008
Toyota Rav 4 ll ,2,0 vvti rv. 2005. AT

Používateľov profilový obrázok
CelicaNR
Toyota guru
Príspevky: 1599
Dátum registrácie: Utorok, 3. Augusta 2004, 16:44
Bydlisko: Bratislava, Slovakia
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa CelicaNR » Piatok, 10. Júna 2005, 16:35

Lubo: cudujem sa, ale su tie iste, ako pre 4EFE, mozno preto, ze to je tiez 1.3 ?
Sweet and sexy..
tobe CH-R 1.8 Hybrid ... 11.1sec@0-60mph
Octavia RS 2.0 ... 6.9sec@0-60mph
exDucati 0.8 Monster ... 4.2sec@0-60mph
exCelica 2.0 GT with 3SGE ... 7.6sec@0-60mph

Používateľov profilový obrázok
nippondenso
panic
Príspevky: 38
Dátum registrácie: Nedeľa, 15. Mája 2005, 19:40

Príspevok od používateľa nippondenso » Piatok, 10. Júna 2005, 16:55

DIky Celica, inac ja som tie kompresne v knizke nenasie. Tam bol iba kompresny pomer.

Používateľov profilový obrázok
tropi
začiatočník
Príspevky: 253
Dátum registrácie: Pondelok, 16. Augusta 2004, 19:34
Bydlisko: Zohor

Príspevok od používateľa tropi » Piatok, 10. Júna 2005, 16:59

To je zaujmave. Nechal som kompresie zmerat v servise a su od 14,
8 po 15,2. Povedali mi k tomu ze su super.Tak nevem.

Dakujem za informaciu.
Rozobrana-Toyota Corolla 1.3XL,liftback
rv.1990,E9
EX-Toyota Yaris 1.3vvti,rv.2008
Toyota Rav 4 ll ,2,0 vvti rv. 2005. AT

Neregistrovaný

Príspevok od používateľa Neregistrovaný » Sobota, 11. Júna 2005, 09:29

Kolko 15,2??? Tak to mas ozaj perfektne. Ked som sem pisal myslel som ze my poviete tak okolo 10-11 bar, ale toto.. No som velmi zvedavi kolko nameram na tej svojej :?

Používateľov profilový obrázok
tropi
začiatočník
Príspevky: 253
Dátum registrácie: Pondelok, 16. Augusta 2004, 19:34
Bydlisko: Zohor

Príspevok od používateľa tropi » Pondelok, 13. Júna 2005, 09:30

Takto mi to namerali v servise.Spravne hodnoty nevem.
Rozobrana-Toyota Corolla 1.3XL,liftback
rv.1990,E9
EX-Toyota Yaris 1.3vvti,rv.2008
Toyota Rav 4 ll ,2,0 vvti rv. 2005. AT

Používateľov profilový obrázok
Konik
panic
Príspevky: 10
Dátum registrácie: Utorok, 18. Januára 2005, 07:49
Bydlisko: Velké Karlovice

Príspevok od používateľa Konik » Pondelok, 13. Júna 2005, 11:02

Ľubomír Dudek napísal:Takto mi to namerali v servise.Spravne hodnoty nevem.
Jsou stejné jako u 4E-FE
Corolla E11 1.8 16V 81kw 4WD

Jimmi

Príspevok od používateľa Jimmi » Utorok, 28. Júna 2005, 11:42

Ľubomír Dudek napísal:Nechal som kompresie zmerat v servise a su od 14,8 po 15,2. Povedali mi k tomu ze su super.Tak nevem.
A nesnižoval tomu někdo předtí, hlavu......? :)

Používateľov profilový obrázok
tropi
začiatočník
Príspevky: 253
Dátum registrácie: Pondelok, 16. Augusta 2004, 19:34
Bydlisko: Zohor

Príspevok od používateľa tropi » Utorok, 28. Júna 2005, 15:26

Ci je znizovana hlava to neviem iste.Skor s myslim ze nie je.
Rozobrana-Toyota Corolla 1.3XL,liftback
rv.1990,E9
EX-Toyota Yaris 1.3vvti,rv.2008
Toyota Rav 4 ll ,2,0 vvti rv. 2005. AT

Používateľov profilový obrázok
drgi
Vševed
Príspevky: 2734
Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
Bydlisko: doma.
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa drgi » Utorok, 28. Júna 2005, 15:37

Jimmi napísal:
Ľubomír Dudek napísal:Nechal som kompresie zmerat v servise a su od 14,8 po 15,2. Povedali mi k tomu ze su super.Tak nevem.
A nesnižoval tomu někdo předtí, hlavu......? :)
nemusi byt znizena hlava, ale staci tensie tesnenie medzi hlavu a blok motora. niekde na fore (mozno na Lada fore) ktosi spominal, ze behal so sublerou po obchodoch a hladal si najtensie tesnenie, rozdiel medzi najtensim a najhrubsim bol tusim pol milimetra.

drgi
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km

Jimmi

Príspevok od používateľa Jimmi » Utorok, 28. Júna 2005, 16:03

Ale tenčí těsnění je taky snížená hlava, no ne.....? Ale jestli se u žigulíka tak lišila tloušťka těsnění pod hlavu, muselo to být spíš nějakou náhradní výrobou u nás (potažmo NDR :lol: ). A to těsnění se natolik deformuje při dotažení, že by to snad nemělo mít takový vliv.....

Používateľov profilový obrázok
drgi
Vševed
Príspevky: 2734
Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
Bydlisko: doma.
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa drgi » Utorok, 28. Júna 2005, 16:08

Jimmi napísal:Ale tenčí těsnění je taky snížená hlava, no ne.....? Ale jestli se u žigulíka tak lišila tloušťka těsnění pod hlavu, muselo to být spíš nějakou náhradní výrobou u nás (potažmo NDR :lol: ). A to těsnění se natolik deformuje při dotažení, že by to snad nemělo mít takový vliv.....
no ok, myslel som ze znizena hlava = zbrusena hlava.
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km

Používateľov profilový obrázok
nippondenso
panic
Príspevky: 38
Dátum registrácie: Nedeľa, 15. Mája 2005, 19:40

Príspevok od používateľa nippondenso » Utorok, 28. Júna 2005, 22:34

Neviem ci, by tesnenie spravilo take kompresie. ja lebo ja som napr. na svojej Fiatke zfrefoval z hlavy nieco cez 1mm, dal som vybrusove kruzky, nove zemaky, zafrezoval ventily aj sedla. Ked som potom startoval motor, baterka ho vydrzala tocit tak pol minuty :D a za tepla som mu nameral cosi cez 12 bar. Takze niesom si isty ci tych 15,2bar, je pravda. A este k tomu ma toyota vybrania na ventily a prepocitane tak, aby sa pri roztrhnutom remeni (rozvodovom) nestretli ventili s piestami... Kde si to vlastne "Ľubomír Dudek" daval merat tie kompresie??

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Google [Bot] a 25 neregistrovaných