E10 - 4E-FE - výmena spojky + výmena kľúčov a zámkov

všetko o tomto modeli

Moderátor: AndyGTP

Masiar Marek
panic
Príspevky: 12
Dátum registrácie: Piatok, 15. Júla 2005, 18:14
Bydlisko: Mierova 1967/8-46 D.Kubin

E10 - 4E-FE - výmena spojky + výmena kľúčov a zámkov

Príspevok od používateľa Masiar Marek » Piatok, 15. Júla 2005, 18:58

Caute chalani.Uz dlhsie citam Vase rady.Skusim Vam tu obcas napisat.Malo kto Mi vedel poradit.Pred rokom som kupil corollu 95 4E-FE od jedneho babraka co sa o nu nestaral.Teda nemal Ma cim vyplatit.Tak som sa rozhodol ze si ju poopravujem.Nikto Mi nevedel poradit a tak sa trapim sam.Kazdy len ze je to japonec a ze ani cert sa v tom nevyzna.Teraz ju uz poznam pomaly do sroba.Som asi moc velky poctivec a tak som zacal pomaly vsetko osetrvat a vymienat.Kazdy srob kazdu matku.Kde bola trocha hrdza,vybrusit pozinkovat a zatriet.Uz som tam minul 10kg bodicka.Vsetko som poctivo odsroboval.Vymenil som uz asi vsetko.Tlmice,manzety,loziska,capy,platnicky,oblozenie...atd.Este ze mam kamosa co Mi to zozenie za super ceny voci cenam v Toyote.Uz som s toho auta unaveny.8 mesiacov sa v nom vrtam po vikendoch.Chcem sa Vas spytat o radu.Vcera Ma dozrala spojka.Podla toho ako to rachoce je asi na verim boha lozisko aj s lamelou.Chcem sa spytat co je jednoduchsie.Vybrat motor s vedomim ze musi poodpajat vsetko od bloku co sa Mi moc nechce ked si predsavim co vsetko tam je.Alebo zhodit prevedovku co je tiez perlicka,znovu davat dolu poloosi a este aj spodne silenbloky su na nej prichytene.Hm?Poradite?Este sa Vas chcem spytat ci neviete o niekom kto by mal celu sadu zamkov + spinacku s aspon jednym klucom.Ten curak co ju mal stratil jeden kluc aj s tym plieskom(sablonou na vybrus kluca) a ten druhy kluc zodral tak ze sa uz zasekava a niekedy ani netukne.V toyote Mi povedali ze mam prist a ze ho budu pribrusovat kym ho netrafia.To sa Mi moc nezda.Neviem ci ten chlap co to bude brusit si dokaze domysliet kde toho asi nechat viac.Preto sa Vas pytam lebo cela sada sa predava len v toyote a len s imobilizerom za 17 tisic.A to je uz dost.Nic idem koncit.Uz som toho nakecal az moc.Ak toto niekto budete citat odpiste ak budete mat cas a chut.Zatial Vam Velka vdaka. MAREK
marek
Corolla E10 1332 4E-FE
sedan

Používateľov profilový obrázok
Bruni
začiatočník
Príspevky: 314
Dátum registrácie: Utorok, 17. Augusta 2004, 13:29
Bydlisko: Košice
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Bruni » Sobota, 16. Júla 2005, 18:50

marek je mi luto ze si sa dostal k takemu kusu.ten moj ide ako hodinky,len spojka si uz pyata vymenu.rozhodne by som zhodil len prevodovku.s motorom by si sa nababral...
ex NISSAN PRIMERA GT
ex TOYOTA COROLLA E10

Používateľov profilový obrázok
nippondenso
panic
Príspevky: 38
Dátum registrácie: Nedeľa, 15. Mája 2005, 19:40

Príspevok od používateľa nippondenso » Streda, 20. Júla 2005, 09:35

Nazdar Marek, urcite by som tiez radsej zhodil tu prevodovku. Je to urcite menej roboty ako rozobrat skoro vsetko okolo motora. Mam aj jednu fiatku kde bolo tolko miesta okolo motora, kde nebolo mozne oddelit motor od prevodovky v aute, kadze ked som menil spojku muselo ist von vsetko. Tie ceny v toyote na ten zamok bude asi pravda, lebo ked som sa u nich bol pytat kolko stoji zamok vo dverach aj s tym motorcekom co je v nom na central, udreli mi, ze 8tis. Keby som mal ten zamok tak by som ti ho predal ale bohuzial... Inac si borec :lol:

Masiar Marek
panic
Príspevky: 12
Dátum registrácie: Piatok, 15. Júla 2005, 18:14
Bydlisko: Mierova 1967/8-46 D.Kubin

Príspevok od používateľa Masiar Marek » Streda, 20. Júla 2005, 18:19

Chalani vdaka za rady.Mate pravdu.Tu prevodovku.Uz mi ju chalan zohnal.Komplet celu a ze vraj japoncika za 4800.Myslim ze to je asi celkom dobra cena.Vraj ak by som zhodil a odpojil motor,padla by Mi udajne riadiaca jednotka a musel by som ist na diagnostiku.A zamky zo spinackou Mi trepu z Nemecka s nejakej buranej na vrakovisku.Corolla je super auto chodil som na nej 2 roky.Jazdil som uz na kadecom ale toyota vedie.Tresol som do nej nove tlmice.Chalani si ich chvalia.Aj mne sa vidia,su super.Japonske plynove Kayaby s antishckom.Nic nejdem kecat.Ak nebudes vediet nieco na nej rozobrat okrem motora napis.Zatial sa majte.Nech sa Vam dari a nech Vas tie vase nizke zabky posluchaju.A az taky borec nie som.Caute. :roll:
marek
Corolla E10 1332 4E-FE
sedan

Používateľov profilový obrázok
nippondenso
panic
Príspevky: 38
Dátum registrácie: Nedeľa, 15. Mája 2005, 19:40

Príspevok od používateľa nippondenso » Streda, 20. Júla 2005, 20:45

Ja som sa pred nedavnom pytal v Zlinskej Toyote co stoji spojkove lozisko a pisali mi ze: 1.486,- s DPH Lamela 3324,- s DPH Pritlacny tanier 4151,- s DPH je to v ceskych korunach, takze tych tvojich 4800Kc bude skoro ako origo. Ak to mas nejake polske podla mna by bolo lepsie kupit tie origo.... Zatial sa maj

Používateľov profilový obrázok
Bruni
začiatočník
Príspevky: 314
Dátum registrácie: Utorok, 17. Augusta 2004, 13:29
Bydlisko: Košice
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Bruni » Streda, 20. Júla 2005, 23:07

original valeo spojkovy kit/lozisko,lamela,pritlacak/ stoji okolo 7000.-,japonske nipparts stoji do 5000.- staci si vybrat :o)))
ex NISSAN PRIMERA GT
ex TOYOTA COROLLA E10

Používateľov profilový obrázok
drgi
Vševed
Príspevky: 2734
Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
Bydlisko: doma.
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa drgi » Štvrtok, 21. Júla 2005, 00:51

skadial mate tie ceny, preboha?
na moju Corollu E9 1.3:

spojkové ložisko - 1118
prítlačný tanier na spojku - 2457
spojková lamela - 1690

vsetko original japonske, ceny v skk, zdroj: http://www.automatejcek.cz
plus cca 500 za dopravu kurierom.

a este chcem povedat, ze Valeo su francuzske zmatky, nech si vravi co chce kto chce :-)

drgi
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní