E8 Turbo project ala Slimak

všetko o tomto modeli

Moderátor: AndyGTP

Používateľov profilový obrázok
Lammer
panic
Príspevky: 64
Dátum registrácie: Utorok, 12. Januára 2010, 19:01
Bydlisko: Michalovce
Kontaktovať používateľa:

E8 Turbo project ala Slimak

Príspevok od používateľa Lammer » Štvrtok, 14. Januára 2010, 10:35

tak ako som spomynal tesne pred letom som dostal od kamosa corollu E9 s agregatom 4A-F nonturbo
tak zacal tom s tym ze som si objednal v sope nove creva agregatu vsecko som poskladal a nanovo nahodil do auta
auto chytilo na 2 pokus lebo som mal problemy s imobilizerom .. ktory siel vonku .. potm uz auto chytilo na supu vsetky ostatne diely ako chladic ,olejovy chaldic boli menene za nove olejovy chaldic vymeneny za 13 rebrovy s rozmerami 285x50x110 taktiez sa kupilo spominane turbo s uchatom T3, zvody na ktore sa turbo montuje zhora , wastegate , downpipe ,2x tlmice viper japan look, sportovy podvozok Weitec so znizenim 35/35mm , nove gumene hadice k motoru , nove capy,poloosy, tyce tiadenia, napravnice, loziska do otoci, stifty, a sporotve kotucove brzdy dierovane a drazkovane + brzdove dosticky X-Y-Z Racing, co ma este caka tak montaz spomynaneho turba a vymena karburatora ktora bude asi obtiazna ale to sa uvidi , namontovat do auta ochtranny ram + vymena interieru(spotrove pasy,sedadlaspinace,ukazovatele teploty oleja,vody ,tlaku turba,oleja) + techniky v aute za trochen modernejsiu (intercom,a casovac na turbo) co sa tyka exterieru pomaly na nom pracujem home made spotrovy kit , a kola s pneu 205/35/R17 (predne 7,5J a zadne 9,5J) s podlozkami 250 alebo 350

update coskoro
Naposledy upravil/-a Lammer v Štvrtok, 11. Februára 2010, 14:58, upravené celkom 1 krát.
Toyota corolla AE 92 liftback 1.6 16V GL 4A-F 69 kW -projekt pozastaveny
Toyota corolla AE 82 GT 1.6 16V 4A-GE 89kW
Peugeot 307 1.6 16V break tankodrom (spotreba 14,8l/100Km)
http://kwscustoms.cholerik.cz/

Používateľov profilový obrázok
Legon
Toyota guru
Príspevky: 1417
Dátum registrácie: Nedeľa, 22. Júna 2008, 02:58
Bydlisko: Jarok
Kontaktovať používateľa:

Re: E9 Turbo project ala Slimak

Príspevok od používateľa Legon » Štvrtok, 14. Januára 2010, 11:05

no som zvedavy hlavne ako doriesis ten motor...

a aj na fotky tak makaj a podavaj nejake, nech mozeme ocumovat ;)

drzim palce, ale co spominali chalani tak turbo s karbcom sa nemaju radi tak som zvedavi co poriesis.

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: E9 Turbo project ala Slimak

Príspevok od používateľa Rasťo » Štvrtok, 14. Januára 2010, 12:37

Chudák auto ktoré mohlo niekomu ešte dlho slúžiť... :?
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
Lammer
panic
Príspevky: 64
Dátum registrácie: Utorok, 12. Januára 2010, 19:01
Bydlisko: Michalovce
Kontaktovať používateľa:

Re: E9 Turbo project ala Slimak

Príspevok od používateľa Lammer » Štvrtok, 14. Januára 2010, 18:35

preco chudak .. ono este sluzit bude .. :D sak mam este jednu na organy :D peknu cervenu
aby som tu dal aspon nieco .. ako to vyzeralo ked som to dostal ..
tak naranik 25% complete
Obrázok
a "SLIMAK" taky akeho som ho dostal :-P(bacha katastrofa)
Obrázok
Toyota corolla AE 92 liftback 1.6 16V GL 4A-F 69 kW -projekt pozastaveny
Toyota corolla AE 82 GT 1.6 16V 4A-GE 89kW
Peugeot 307 1.6 16V break tankodrom (spotreba 14,8l/100Km)
http://kwscustoms.cholerik.cz/

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: E9 Turbo project ala Slimak

Príspevok od používateľa Rasťo » Štvrtok, 14. Januára 2010, 22:30

Tie investície do motora budú zbytočné. To si radšej z PL alebo nejakej búračky zožeň komplet sanie so vstrekmi EFI a vyhoď karbec - potom môžeš špekulovať o turbe, ale s karboverziou by som šiel max do atmo ITB, ale fakt ničoho iného - s preplňovaním Ti to bude tiecť a zlikviduješ pohyblivé časti motora detonáciami, ktoré Ti v dôsledku zlej dodávky paliva budú na 100% vznikať. Navyše Ti z vysokou pravdepodobnosťou prasknú podtlakové hadičky a 4A-F (ktorý mám doma) je už z princípu fungovania karbca totálna podtlaková džungľa a stačí aby jediná hadička bola KO a motor nejde ako má. Ver mi - nechcem Ti zle.
Čo sa týka dizajnu skeletu, som zvedavý ako to bude vo finále vypadať...verím že to nezhovadíš - Toyotám pristane skôr niečo decentnejšie...hlavne sa vyhni nemeckému štýlu tuzzingu - kadejaké chrómované mriežky do nárazníkov a podobné grcy ;-) Skôr by som šiel do niečoho podobného TTE...
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
Lammer
panic
Príspevky: 64
Dátum registrácie: Utorok, 12. Januára 2010, 19:01
Bydlisko: Michalovce
Kontaktovať používateľa:

Re: E9 Turbo project ala Slimak

Príspevok od používateľa Lammer » Štvrtok, 14. Januára 2010, 23:20

to sa uvidi ked hovoris o "komplet sanie so vstrekmi EFI" keby ze to zozeniem motor by mal ist ako ma .. s tym sanim to oskusam nie je problem len ci mi tam sadne na 100% a dalsia vec ak sa tam hodi weber karburator tak by to mohlo vydrzat .. original karbac ztam isto nebude a to ze agregat vydrzi max 30,000km mi je jasne ale o tom potom .. lebo ako sa hovori ceresnicka nakoniec:-) , design bude extrem kedze na fotke je pekne vidno ako sa cely naraznik rozsiril.. 2cm dopredu 2,5cm dostrany cize 5 do stran samozrejme blatniky uz mam nove tieto tam nebudu jedine ze ich cele poprerabam
Obrázok


ako hovorim casu este dost pocitam este tak pol roka kym to secko bude hotove
a dalej do zbierky ked to bude s vykonom nepostacujuce tak 20lb. flasa NX oxide :-)+prislusenstvo .. ale to je este daleko
Toyota corolla AE 92 liftback 1.6 16V GL 4A-F 69 kW -projekt pozastaveny
Toyota corolla AE 82 GT 1.6 16V 4A-GE 89kW
Peugeot 307 1.6 16V break tankodrom (spotreba 14,8l/100Km)
http://kwscustoms.cholerik.cz/

Používateľov profilový obrázok
Lammer
panic
Príspevky: 64
Dátum registrácie: Utorok, 12. Januára 2010, 19:01
Bydlisko: Michalovce
Kontaktovať používateľa:

Re: E9 Turbo project ala Slimak

Príspevok od používateľa Lammer » Štvrtok, 14. Januára 2010, 23:51

a je na case polozit 1. OT: 1.3 GLi to je vstrek ze ? ak ano bude pasovat sanie do mojej 1.6 16V GL ?
Toyota corolla AE 92 liftback 1.6 16V GL 4A-F 69 kW -projekt pozastaveny
Toyota corolla AE 82 GT 1.6 16V 4A-GE 89kW
Peugeot 307 1.6 16V break tankodrom (spotreba 14,8l/100Km)
http://kwscustoms.cholerik.cz/

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: E9 Turbo project ala Slimak

Príspevok od používateľa Rasťo » Piatok, 15. Januára 2010, 07:34

Z 4E-FE (1.4 L) Ti sanie na 4A-FE (1.6 L) veru pacovať nebude... :? Musí byť zo 4A-FE a nezabudni že aj ECU musíš vymeniť... ;-)
Ak chceš kupovať webre, tak choď atmo cestou s Individual Throttle Bodies (ITB) - bude to omnoho spoľahlivejšie a hlavne to bude fungovať!!! - však si skús na youtube nájsť či niekto turbí karbce a ako vypadajú ITB... ;-)
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
AndyGTP
Vševed
Príspevky: 4415
Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
Bydlisko: Bratislava

Re: E9 Turbo project ala Slimak

Príspevok od používateľa AndyGTP » Piatok, 15. Januára 2010, 10:24

jedno sanie z 4AGE (obsah ako 4AF a 4AFE) by na predaj bolo, s T-VISOM.... Corolla AE82 GT 91kW.

JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: E9 Turbo project ala Slimak

Príspevok od používateľa Rasťo » Piatok, 15. Januára 2010, 11:16

No neviem - na turbo radšej leštený smallport, ako bigport s T-VIS... ;-)
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
Legon
Toyota guru
Príspevky: 1417
Dátum registrácie: Nedeľa, 22. Júna 2008, 02:58
Bydlisko: Jarok
Kontaktovať používateľa:

Re: E9 Turbo project ala Slimak

Príspevok od používateľa Legon » Piatok, 15. Januára 2010, 11:36

Hele
Rasto a na to moje 4AFE by to slo ? a ak hej malo by to nejaky efekt, lebsie by slo do otacok, lahsie dychalo ? nevies ?

Používateľov profilový obrázok
Lammer
panic
Príspevky: 64
Dátum registrácie: Utorok, 12. Januára 2010, 19:01
Bydlisko: Michalovce
Kontaktovať používateľa:

Re: E9 Turbo project ala Slimak

Príspevok od používateľa Lammer » Piatok, 15. Januára 2010, 11:52

no tak sanie zohnate len neviem ci ta cena je OK -... 300€
Toyota corolla AE 92 liftback 1.6 16V GL 4A-F 69 kW -projekt pozastaveny
Toyota corolla AE 82 GT 1.6 16V 4A-GE 89kW
Peugeot 307 1.6 16V break tankodrom (spotreba 14,8l/100Km)
http://kwscustoms.cholerik.cz/

Používateľov profilový obrázok
Legon
Toyota guru
Príspevky: 1417
Dátum registrácie: Nedeľa, 22. Júna 2008, 02:58
Bydlisko: Jarok
Kontaktovať používateľa:

Re: E9 Turbo project ala Slimak

Príspevok od používateľa Legon » Piatok, 15. Januára 2010, 11:58

Lammer napísal:no tak sanie zohnate len neviem ci ta cena je OK -... 300€
ake sanie ? zo 4AGE ? take drahe ?

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: E9 Turbo project ala Slimak

Príspevok od používateľa Rasťo » Piatok, 15. Januára 2010, 12:20

Si sa zbláznil? - za to kúpiš komplet 4A-FE!!!
Navyše keď nad tým premýšľam a kukám do schém, tak aby si nevošiel v problém, lebo T-VIS je riadený podtlakmi a Ty ich nebudeš mať kde zapojiť!!! To nehovorím, že budeš k tomu saniu potrebovať ECU a káblovku. Ja som to sanie uviedol ako technicky schodnejšiu cestu pre turbo...tým nehovorím, že už len samotná prerábka 4A-F na 4A-FE bude piece of cake...
Ak Ti niekto ponúka sanie s GE, tak skús s dotyčného vylomiť kablovku a ECU a máš šancu celkom jednoducho urobiť z toho Tvojho motora 4A-GE, aj keď s obmedzenou funkčnosťou - budeš musieť riešiť masívny chladič oleja a vôbec iné chladenie motora, lebo to ten blok neprežije. Tak ale to budeš musieť riešiť aj pri turbo aplikácií...
Naposledy upravil/-a Rasťo v Piatok, 15. Januára 2010, 12:27, upravené celkom 1 krát.
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Používateľov profilový obrázok
Rasťo
Vševed
Príspevky: 3806
Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
Bydlisko: Ružomberok
Kontaktovať používateľa:

Re: E9 Turbo project ala Slimak

Príspevok od používateľa Rasťo » Piatok, 15. Januára 2010, 12:20

Legon napísal:Rasto a na to moje 4AFE by to slo ? a ak hej malo by to nejaky efekt, lebsie by slo do otacok, lahsie dychalo ? nevies ?
S pôvodnou ECU to narobí viac škody ako osohu...
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě

Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE

Napísať odpoveď

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných