Swap 1.6 E11 do E10 1.3
Moderátor: AndyGTP
Swap 1.6 E11 do E10 1.3
Nazdar chalani, potreboval by som poradit ci by bolo mozne dat motor z E11 1.6 (4A-FE) do E10 kde je 1.3 XLI.
Motor je na palete, bez prevodovky, bez riadiacky-tu budem musiet zrejme zohnat ale neviem este aku
Ci pasuju uchyty na kasni, poloosy, prevodovka a atd. Je to len taky pokus ak by s tym bolo strasne moc prace, vykaslem sa na to. Co sa tyka Toyoty je to nase prve auto a za kazdu radu budem len rad
Motor je na palete, bez prevodovky, bez riadiacky-tu budem musiet zrejme zohnat ale neviem este aku
Ci pasuju uchyty na kasni, poloosy, prevodovka a atd. Je to len taky pokus ak by s tym bolo strasne moc prace, vykaslem sa na to. Co sa tyka Toyoty je to nase prve auto a za kazdu radu budem len rad
- smutok
- Toyota guru
- Príspevky: 2145
- Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: Swap 1.6 E11 do E10 1.3
Malo by to ist. Asi tam budes muset prevarit jeden uchyt motora, aspon niekto spominal ze na e11 sa to muselo robit. Prevodovka neviem ci bude pasovat ale mam pocit ze sa k tomu uz niekto na fore vyjadroval. Riadiacku mozno mam doma ale musim pohladat.
Kazdopadne urcite to bude vela roboty minimalne kvoli prekablovaniu, lebo tie kablove zvazky su mierne ine. Niektore snimace su tiez na inych miestach a nemusia sediet konektory. Poloosi by mali byt bez problemov pokial pasuje prevodovka.
Pokial do toho chces naozaj ist tak pohladaj viac informacii na zahranicnych forach, swap 4efe na 4afe. Na slovensku take nico robilo iba par ludi a myslim ze len na e11.
Osobne si myslim ze lacnejsie vyjde zohnat e10 s 1.6 a usetris aj vela problemov pokial to chces na denne jazdenie.
Kazdopadne urcite to bude vela roboty minimalne kvoli prekablovaniu, lebo tie kablove zvazky su mierne ine. Niektore snimace su tiez na inych miestach a nemusia sediet konektory. Poloosi by mali byt bez problemov pokial pasuje prevodovka.
Pokial do toho chces naozaj ist tak pohladaj viac informacii na zahranicnych forach, swap 4efe na 4afe. Na slovensku take nico robilo iba par ludi a myslim ze len na e11.
Osobne si myslim ze lacnejsie vyjde zohnat e10 s 1.6 a usetris aj vela problemov pokial to chces na denne jazdenie.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT
- Rasťo
- Vševed
- Príspevky: 3806
- Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Re: Swap 1.6 E11 do E10 1.3
Ďalší šialenec. Vykašli sa na to, predaj to a kúp si niečo silnejšie. Budeš musieť robiť také kvantum neočakávaných úprav a bude Ťa to v konečnom dôsledku stáť toľko peňazí, že sa to jednoducho neoplatí. Navyše ak očakávaš že po takom swape z toho bude formula, si na veľkom omyle.
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Re: Swap 1.6 E11 do E10 1.3
Serbuste klubaci,vidim ze niesom sam blazon,tiez by som rad urobil prerabku respektive prehodenie komplet motora do E10-ny.samozrejme by bolo lepsie nasetrit a kupit silnesi auto,no nie kazdy ma na kupu noveho alebo pouzivaneho silnejsieho motora,no aj tak sa chcem opytat kdo ma doma alebo kto vie zohnat komplet motor 4AFE alebo 4AGE aj s riadiacou jednotkou?preto sa pytam,lebo tieto moderne elekrifikovane motory niesu bohvie ako dobre.tak ze kazda rada je napomocna.dakujem.
- smutok
- Toyota guru
- Príspevky: 2145
- Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: Swap 1.6 E11 do E10 1.3
To nie je o nasetrit, to je o tom kolko ta to bude stat v konecnom dosledku. Pokial si to vies spravit sam, vytiahnut motor, dat novy, v pripade potreby prezvarat uchyty a nasledne preprobit elektriku, tak smelo do toho. Pokial vecsinu veci spravit nevies, tak budes musiet si to zaplatit a tu uz vyjde lacnejsie kupit silnejsie auto. Stravit viac casu a pohladat E10 alebo e11 s 1.6 v dobrom stave a urcite ta to vyjde financne menje narocne. Nehovorime o roznych problemoch s elektronikou pripadne s mechanikou, ze ti nieco nebude pasovat.
V podstate oplati sa to robit len v tom pripade, ze mas velmi specificky kusok auta ktory je velmi tazko zohnatelny a ma velku citovu hodnotu a jedine co mu chyba je silnejsi motor. Vtedy ano, ale stale to bude financny nezmysel.
Aby ste nemysleli ze len tak teoretizujem. Presiel som prestavbou e11 na sportovy special, ktory som nakoniec nedokoncil, lebo mi bolo luto do toho dat dalsie peniaze. Prehodil som do toho 4age namiesto 4afe ale s komplet kabelazou z e9 z ktoryj bol ten motor a to tiez prineslo zo sebou dost problemov. Ked sa na to spatne pozeram, bolo to cele riadna blbost a vela peniazi vyhodenych. Sice nelutujem svoje rozhodnutie, lebo som sa dost vela pri tom naucil ale dnes by som isiel urcite do niecoho co nebude chcet swap kvoli vykonu. Lebo probleme nie je len v peniazoch ale hlavne v schopnych ludoch co to dokazu urobit poriadne, bez toho aby to odflakli alebo nedotahli do konca. A urcite by som to dnes nerobil v aute na denne jazdenie.
V podstate oplati sa to robit len v tom pripade, ze mas velmi specificky kusok auta ktory je velmi tazko zohnatelny a ma velku citovu hodnotu a jedine co mu chyba je silnejsi motor. Vtedy ano, ale stale to bude financny nezmysel.
Aby ste nemysleli ze len tak teoretizujem. Presiel som prestavbou e11 na sportovy special, ktory som nakoniec nedokoncil, lebo mi bolo luto do toho dat dalsie peniaze. Prehodil som do toho 4age namiesto 4afe ale s komplet kabelazou z e9 z ktoryj bol ten motor a to tiez prineslo zo sebou dost problemov. Ked sa na to spatne pozeram, bolo to cele riadna blbost a vela peniazi vyhodenych. Sice nelutujem svoje rozhodnutie, lebo som sa dost vela pri tom naucil ale dnes by som isiel urcite do niecoho co nebude chcet swap kvoli vykonu. Lebo probleme nie je len v peniazoch ale hlavne v schopnych ludoch co to dokazu urobit poriadne, bez toho aby to odflakli alebo nedotahli do konca. A urcite by som to dnes nerobil v aute na denne jazdenie.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT
Re: Swap 1.6 E11 do E10 1.3
Chlapci, auto ma stalo 300€ a motor mi ponukol znamy za smiesnych 50€. Preto sa pytam informacne ci by to slo alebo nie Ked nie svet sa nezruti je to len auto
- smutok
- Toyota guru
- Príspevky: 2145
- Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: Swap 1.6 E11 do E10 1.3
Ist by to islo, len kym zozenies vsetko co potrebujes a potom spravis, tak si priprav tak 2000€ na to. A to je este otimisticky odhad.
Doma by som mal mat kabelaz z e11 4afe a pravdepodobne riadiacu jednotku. Pokial je zaujem mozem pohladat a viem posunut za symbolicku cenu.
Bolo by dobre zistit v akom stave je motor predtym nez zacnes rozmyslat nad swapom.
Doma by som mal mat kabelaz z e11 4afe a pravdepodobne riadiacu jednotku. Pokial je zaujem mozem pohladat a viem posunut za symbolicku cenu.
Bolo by dobre zistit v akom stave je motor predtym nez zacnes rozmyslat nad swapom.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT
Re: Swap 1.6 E11 do E10 1.3
Jeden chalan mi uz poslal do sukromnej spravy odkaz v ktorom bolo vsetko rozpisane co som potreboval a je s tym viac roboty ako som si predstavoval ale dakujem za rady Motor ostava
-
- Toyota guru
- Príspevky: 1314
- Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
- Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)
Re: Swap 1.6 E11 do E10 1.3
Ahoj, pocitaj este tu
viewtopic.php?f=14&t=3405
aj 1,3 vies dostupnymi ( teda az na riadiacku z 2EFE ) vecami dostat slusny vykon,
ajked pri corolle ho az tak citit nebudes, mal som Starletu ( aktualne na predaj , ale stav auta neisty )
https://auto.bazos.sk/inzerat/88227555/ ... TARLET.php
a tej to pomohlo dost.
viewtopic.php?f=14&t=3405
aj 1,3 vies dostupnymi ( teda az na riadiacku z 2EFE ) vecami dostat slusny vykon,
ajked pri corolle ho az tak citit nebudes, mal som Starletu ( aktualne na predaj , ale stav auta neisty )
https://auto.bazos.sk/inzerat/88227555/ ... TARLET.php
a tej to pomohlo dost.
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
-
- Toyota guru
- Príspevky: 1314
- Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
- Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)
Re: Swap 1.6 E11 do E10 1.3
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
Re: Swap 1.6 E11 do E10 1.3
No inac tiez som si uz obzeral na nete tu 1.3 4EFTE a celkom slusny vykon to malo a cital som ze sa daju celkom dobre diely zohnat a spravit na 4EFE,no uz som sa informoval na komplet nerezovy vyfuk aj zvody a mozna ze sa aj do toho pustim,lebo som uz dost ivestoval do mojho tatosa a verte my som spokojny lebo to auto je nezmar hlavne v meste a kratke trasi,o motor sa staram aby bolo v stalej kondicii,len jeden maly problem ze to nema klimu ale da sa aj bez nej vydrzat.
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 8 neregistrovaných