kotuce st202 129kw
Moderátor: Leňulka
- Quade33
- začiatočník
- Príspevky: 178
- Dátum registrácie: Utorok, 12. Januára 2010, 23:52
- Bydlisko: Senica
kotuce st202 129kw
Zdravim,mam zaujem menit kotuce zadnej a prednej napravy. Mal som vo vyhlade EBC len sa stale neviem rozhodnut. Vedeli by ste nieco doporucit? Som zacinajuci "zavodnik"
edit: predna naprava sportove hlavne.
edit: predna naprava sportove hlavne.
Toyota Celica st202 GT - 3sge e56 (olejový chladič + LSD)
Toyota Celica st202 GT - 3sge s54 (non LSD)
Toyota Starlet EP91 - 4e-fe (predaná)
Toyota Celica st202 GT - 3sge s54 (non LSD)
Toyota Starlet EP91 - 4e-fe (predaná)
- smutok
- Toyota guru
- Príspevky: 2145
- Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: kotuce st202 129kw
EBC alebo Black Dimond su dobre brzdy na bezne jazdenie aj na obcastne pretekanie.
EBC maju vyhodu velkeho vyberu platniciek. Na corolle mam 6 drazkove Black Dimond a som s nimi spokojny. Pri jemnom brzdeni su uplne ticho, pri prudkom zacinaju vrcat ako vsetke drazkovane kotuce.
S EBC yellow stuff som mal skusenosti na okruhu a boli super, v premavke boli tiez dobre.
Ale inak napis kludne chalanom z www.dobrebrzdy.sk urcite ti radi poradia podla tvojich poziadaviek.
EBC maju vyhodu velkeho vyberu platniciek. Na corolle mam 6 drazkove Black Dimond a som s nimi spokojny. Pri jemnom brzdeni su uplne ticho, pri prudkom zacinaju vrcat ako vsetke drazkovane kotuce.
S EBC yellow stuff som mal skusenosti na okruhu a boli super, v premavke boli tiez dobre.
Ale inak napis kludne chalanom z www.dobrebrzdy.sk urcite ti radi poradia podla tvojich poziadaviek.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: kotuce st202 129kw
smutok: vsetky drazkovane... to by som si nedovolil tvrdit mal som dvoje a ani jedne nevrcali pri max zatazi... iked mal som plavajuce ulozenie, ale to stym moc nesuvisi...
na 6gen som mal onoho casu willwoody s 330mm pevnym dierovanym kotucom, brzdilo to superacky
na 6gen som mal onoho casu willwoody s 330mm pevnym dierovanym kotucom, brzdilo to superacky
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: kotuce st202 129kw
pokial ti drazkovane kotuce nevydavali pracovny hluk pri brzdeni, treba navstivit ORL oddelenie, pripadne sa previezt s niekym, kto ti ten hluk predstavi v aute
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: kotuce st202 129kw
Co je pracovny hluk a co vrcanie...ze?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: kotuce st202 129kw
smutok myslel podla mna "vrcanim" pri maximalnej zatazi hluk, ktory vytvaraju platnicky suchajuce sa o drazkovany kotuc pri intenzivnom brzdeni, s cim suhlasim, lebo neexistuju drazkovane kotuce, ktore by boli tichsie ako standardne hladke kotuce. Otazne je, ci budu relativne tiche, ako napr. USR (jemne drazkovane, zaoblene drazky - "prskane" drazky, tj nie po celej sirke kotuca) od EBC Brakes, alebo vykonnejsie kotuce, ako napr. G12 od Black Diamond Performance, ktore su o nieco hlucnejsie pri brzdeni (nie je to ale nic rusive).
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: kotuce st202 129kw
Moje jemne hucali teda boli o nieco hlasnejsie ako hladke s tvrdymi dostickami. Nic rusive sa ale nedialo co by mi bolo vadilo
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- smutok
- Toyota guru
- Príspevky: 2145
- Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: kotuce st202 129kw
Je to zvuk najviac pripominajuci vrcanie. Nie je to nic extremne, ale je to pocut. Nevznika len pri velmi prudkom brzdeni ale aj pri trochu intejzivnrjsom brzdeni z vyssich rychlosti.
Neviem posudit ako sa chovaju ebc usr ale napriklad drazkovane ate tiez vrcali a tam je uplne ine drazkovanie. Ono to bude dost zalezat na tom ako dobre je odhlucnene auto. A tie skusenosti pramenia zo seriovych brzd, big brake sa moze chovat inak kedze sa lepsie chladi vzhladom na velkost aj zatazove maxima su ine.
Neviem posudit ako sa chovaju ebc usr ale napriklad drazkovane ate tiez vrcali a tam je uplne ine drazkovanie. Ono to bude dost zalezat na tom ako dobre je odhlucnene auto. A tie skusenosti pramenia zo seriovych brzd, big brake sa moze chovat inak kedze sa lepsie chladi vzhladom na velkost aj zatazove maxima su ine.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: kotuce st202 129kw
Chapem to ano... myslel som ze nieco brutal neobvykle hlasne nieco
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- drgi
- Vševed
- Príspevky: 2734
- Dátum registrácie: Štvrtok, 10. Februára 2005, 21:50
- Bydlisko: doma.
- Kontaktovať používateľa:
Re: kotuce st202 129kw
u mna (USR + Redstuff) to znie ako ako keby mam pneumatiky z traktora. ale len pri prudkom brzdeni, za normalnych okolnosti je to uplne tiche.
'miatka' : Mazda MX-5 Sportive, 2001 (NBFL), 1.8, 128 000 km
- ondrik
- Toyota guru
- Príspevky: 2442
- Dátum registrácie: Sobota, 14. Mája 2005, 08:57
- Bydlisko: PB - Mogoňov
Re: kotuce st202 129kw
ja mam EBC turbo groove kotuce vpredu aj vzadu, platnicky vpredu EBC redstuff, vzadu black. Ako to brzdi / huci / nehuci mozes vyskusat v sobotu v piestanoch, ak prides a ak pridem aj ja.
Prius 2012 hybrid + LPG... lacnejsie to uz nejde
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
- smutok
- Toyota guru
- Príspevky: 2145
- Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: kotuce st202 129kw
Inak tato tema sa zvrhla k hucaniu brzd, ale pozor nie je to vobec hlavna vlastnost.
Pokial chces platnicky a kotuce ktore budu dobre fungovat pri vysokej zatazi a opakovanom prudkom brzdeni, tak tie drazky alebo vrtanie budes potrebovat.
Pokial chces ticho, tak pouzi hladke kotuce, ale tie pri vysokom zatazeni budu mat horsie vlastnosti.
Kazdoapdne najdolezitejsie co od tych platniciek ocakavas a ako sa chystas to auto pouzivat.
Pokial chces platnicky a kotuce ktore budu dobre fungovat pri vysokej zatazi a opakovanom prudkom brzdeni, tak tie drazky alebo vrtanie budes potrebovat.
Pokial chces ticho, tak pouzi hladke kotuce, ale tie pri vysokom zatazeni budu mat horsie vlastnosti.
Kazdoapdne najdolezitejsie co od tych platniciek ocakavas a ako sa chystas to auto pouzivat.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: kotuce st202 129kw
A priemer treba tiez zvazit, ak ides kupovat kit paka je svina
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
- smutok
- Toyota guru
- Príspevky: 2145
- Dátum registrácie: Štvrtok, 13. Marca 2008, 15:12
- Bydlisko: BA
- Kontaktovať používateľa:
Re: kotuce st202 129kw
Kit podla mna nema vyznam na aute na bezne jazdenie s prilezitostnym vyletom na okruh alebo ostrou jazdou vzhladom na cenu.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: kotuce st202 129kw
Ale vyzera to fest brutalne
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní