Tak som sa rozhodol aj ja prispiet a pri nudeni v robote mi to prislo akurat vhod Som cerstvym majitelom striebornej E11 Corolly v liftbacku, ide o 1.4 vvti (2001) po facelifte (tie svetla su nadherne) a po prvom majitelovi (kupovane v toyote v petrzalke). Uz dlhsie som zvazoval kupu nejakeho prveho auta a na tieto e11 mam slabost. K auto som sa dostal cistou nahodou cez leto, kde znamy sa stretol so znamim a zrazu som videl auto, k tomu vsekemu bolo na predaj. Nejako sme to cele doklepali az teraz pred troma tyzdnami, a tak sa s nou este stale iba zoznamujem.
Nieco viac - auto je po prvom majitelovi (jazdili na nom postupne traja ludia), je to tretie auto v rodine (rozumej maju tri ), garazovane 14 rokov a najazd udajny 69 398 km , neviem ci sa tomu da verit, ale auto vyzera nadherne. Z vybavy som jelen, lebo pozeral som kadeco pred kupou, ale toto mi nejako nesedi (okna na svihadla, manual klima, airbag vodic, central na dialkove, vstavane radio s CD a palubny pocitac, zamok paky, ABS?? ). Ako som uz pisal auto vyzera zachovalo a fakt pekne, avsak predchadzajuci majitel uz do neho nechcel moc vrazat peniaze, tak ma caka co to pomenit.
Vady a servis
- auto som kupoval s jednou chybou o ktorej som vedel - rezonuj plastove sanie (casta zavada pri vvti?), ktore by som chcel vymenit, uvidime ci sa to podari zrealizovat. Inak otazka do plena, je to okrem neprijemneho zvuku nejaka nebezpecna zavada ( nebezpecenstvo odlomenia niecoho a nasania do motora? alebo cosi)
- pneumatiky na aute od kupy 14 rokov - objednane, kupene, vymenene Tu nastal inak menši chaos, nakolko v TP su pisane ako originaly 195/60 R15 no na aute boli od kupy (to mi hovoril majitel) 165/75 r14. Nastastie v alternativach boli uvedene aj 175/70 r14 tak som ich tam pekne hodil, snad to bude ok.
- vymenene stierace vsetky
- doliata chladiaca (bola pod low ) ale bola modra tak som dolial modru, dufam, ze je to ok.
- vytepovanie komplet interieru (zlava je zlava )
Chcel by som tam dat urcite vymenit filtre (olejovy, palivovy, vzduchovy, kabinovy), naplne (olej, chladiacu aj napriek doliatiu komplet novu, servo, brzdovu a rozmyslam ze aj v prevodovke( - je spojena so servom? blobost co)), dalej sviecky, a dat pozriet pred zimou baterku.
Taktiez asi pozriet brzdy, ale udajne su ok, co mi hovorili na obhliadke v dvoch servisoch. No mam pocit, ze pri brzdeni z vyssich rychlosti nad 80 to huci, avsak vobec netrasie volant, a ani za jazdy to nehuci, cize ani lozisko predpokladam. Co to moze byt?
Zatial som najazdil cez 1200 km a spokojnost, akurat mi v kopcoch pri plne nelozenom aute akosi chybal vykon ale tak setrim ju zatial. A pri mojom vyssom vzraste (193) a nemoznosti natavenia polohy volantu obcas nevidim na kontrolky na palubnej (pevne verim, ze ked sa nahodou nieco rozsvieti, vsimnem si to ).
Tolko asi moje prve dojmy a pocity, auto sa mi paci a som spokojny, rad by som si ho nechal a pouzival ak najdlhsie to len pojde Rozpisal som sa, za co sa ospravedlnujem, no ak nahodou niekto vie v niecom poradit, budem rad (som len zelenac ). Napisem info ako dopadol servis a co dalej, pripadne hodim foto.
Vela zdaru a stastnych kilometrov.