Príspevok
od používateľa smutok » Štvrtok, 22. Októbra 2009, 08:50
S 1.6 nemam moznost porovnavat ale mam 118000km skusenosti s 1.4 v E12. Na velke vzdialenosti, je to sice slabsie ale to je problem hlavne na okreskach, po dialnici ide 160km/h uplne bez problemov a viac ti asi ani nie je treba, lebo potom ani 1.6 nebude ziadna vyhra. Nalozene auto je trochu pomalsie pri zruchleni ale na dialnici ti to moze byt viac menej jedno, lebo zase az taky extrem to nie je. V bratislave, ti to bohate staci, lebo je to skor o vodicovi ako o vykone, co teraz castejsiejazdim s yarisom 1.0 tak to je o dost lenivejsie ale nemam ziaden problem sa niekde zaradit a casto som rychlejsi ako vykonnejsie auta v ktorych vodici este pol hodinu rozmyslaju ci ist alebo nie.
S tym autom som bol v bulharsku, ciernej hore a v parizi. To je asi vsetko z takych dlhych ciest isiel som ako nalozeny tak aj prazdny a jedine ked som trochu lutoval, ze nema vykonnejsie auto bolo bulharsko, kde som mal trochu problemy s predbiehanim na okreskach, lebo tych je tam dost.
Osobne by som teraz kupil skor 1.6 ale ja jazdim ako k..t tak mi je 1.4 malo. Kazdopadne sluzbu svoju splni, v meste bude zrat menej a ani na dialnici nebude uplny slimak, len treba pocitat s tym, ze ked chces prudsie zrychlit tak treba obcas aj podradit do 4.
Pokial ti nie je luto o neco vacsej ceny a spotreby jednoznacne chod do 1.6. Ale pokial ti na tom vazne zalezi tak radsej zober 1.4 s ktorou budes podla mna spokojny.
Inac v mojom podpise mas linku na spotrebu mojho auta podla tankovania, jazdim ostrejsie preto je mozno vyssia ale su tam pripady ked to zozralo az na pocudovanie malo benzinu aj ked som zasadne nemenil jazdny styl.
Snad ti niekto napise aj skusenosti s 1.6, tak mozes rozmyslat dalej, ale najlepsie bude ked si oba motory vyskusas a hned budes vediet co ti viac sadne.
EE111 4EFE ATM3FC, LXH12 2L MTM, SCP10 1NZFE MTM5F, ACV30 2AZFE ATM, ZZE120 4ZZFE MTM5F, KSP90 1KRFE MTM5F, AE111 4AGE MTM6F, NDE180 1NDTV MTM6F, NSP130 1NRFE MTM6FS, ZRE181 1ZRFAE CVT, NHP130 1NZFXE CVT