RECENZIE - jazdenky - ojetiny
Moderátor: Elvis
- mimo
- Mimo prevádzky
- Príspevky: 948
- Dátum registrácie: Utorok, 28. Júna 2005, 21:00
- Bydlisko: Bratislava a okolie :-)
- Kontaktovať používateľa:
RECENZIE - jazdenky - ojetiny
Ak by niekto nevedel pre aké ojazdené auto sa má rozhodnúť tak v CZ existuje časopis Ojetiny ( alebo tak nejak ) ktorý "rozoberá" jazdené autá , určite sa viacerý z vás s týmto časopisom stretli a vedia o čom píšem . Na autobazárovom fóre jeden chalan spracoval jedno číslo a dal to na net :
http://forum.autobazar.eu/vyborne-recen ... 19066.html
a tu sú Toyoty :
Celica 7g
http://77.247.224.52/cicmanec/Autoojeti ... caT230.rar
Carina E
http://77.247.224.52/cicmanec/Autoojeti ... arinaE.rar
Corolla E12
http://77.247.224.52/cicmanec/Autoojeti ... la_E12.rar
Avensis T25
http://77.247.224.52/cicmanec/Autoojeti ... is_T25.rar
ak sa mi podarí tak sem pridám aj to čo mám doma , Yaris 1g,Corolla E11,Avensis T23,Rav4 1g,LC a Carinu
http://forum.autobazar.eu/vyborne-recen ... 19066.html
a tu sú Toyoty :
Celica 7g
http://77.247.224.52/cicmanec/Autoojeti ... caT230.rar
Carina E
http://77.247.224.52/cicmanec/Autoojeti ... arinaE.rar
Corolla E12
http://77.247.224.52/cicmanec/Autoojeti ... la_E12.rar
Avensis T25
http://77.247.224.52/cicmanec/Autoojeti ... is_T25.rar
ak sa mi podarí tak sem pridám aj to čo mám doma , Yaris 1g,Corolla E11,Avensis T23,Rav4 1g,LC a Carinu
- chmelo
- Toyota guru
- Príspevky: 2360
- Dátum registrácie: Streda, 24. Januára 2007, 09:29
- Bydlisko: Žilina/Kysucké Nové Mesto
Re: RECENZIE - jazdenky - ojetiny
Dobrá stránka je tiež:
www.autorecenze.cz
www.autorecenze.cz
Palculienka - Sienna, 3,5L 2GR-FE
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
- chmelo
- Toyota guru
- Príspevky: 2360
- Dátum registrácie: Streda, 24. Januára 2007, 09:29
- Bydlisko: Žilina/Kysucké Nové Mesto
Re: RECENZIE - jazdenky - ojetiny
Nemal som na to čas, ale aspoň som mrkol záver testu na AVE T25 a príjemne ma prekvapil....čakal som viac kritiky a to hlavne s ohľadom na latku, ktorú nasadila Carina E tak vysoko...super
Palculienka - Sienna, 3,5L 2GR-FE
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
- mimo
- Mimo prevádzky
- Príspevky: 948
- Dátum registrácie: Utorok, 28. Júna 2005, 21:00
- Bydlisko: Bratislava a okolie :-)
- Kontaktovať používateľa:
Re: RECENZIE - jazdenky - ojetiny
Tu sú dalšie , je to v pdf
Corolla E11
https://sites.google.com/site/mimonow/H ... ects=0&d=1
Land Cruiser 80/100
https://sites.google.com/site/mimonow/H ... ects=0&d=1
RAV4 1g
https://sites.google.com/site/mimonow/H ... ects=0&d=1
Yaris 1g
https://sites.google.com/site/mimonow/H ... ects=0&d=1
Avensis T22
https://sites.google.com/site/mimonow/H ... ects=0&d=1
Carina E
https://sites.google.com/site/mimonow/H ... ects=0&d=1
Corolla E11
https://sites.google.com/site/mimonow/H ... ects=0&d=1
Land Cruiser 80/100
https://sites.google.com/site/mimonow/H ... ects=0&d=1
RAV4 1g
https://sites.google.com/site/mimonow/H ... ects=0&d=1
Yaris 1g
https://sites.google.com/site/mimonow/H ... ects=0&d=1
Avensis T22
https://sites.google.com/site/mimonow/H ... ects=0&d=1
Carina E
https://sites.google.com/site/mimonow/H ... ects=0&d=1
Naposledy upravil/-a mimo v Utorok, 9. Marca 2010, 12:43, upravené celkom 1 krát.
- chmelo
- Toyota guru
- Príspevky: 2360
- Dátum registrácie: Streda, 24. Januára 2007, 09:29
- Bydlisko: Žilina/Kysucké Nové Mesto
Re: RECENZIE - jazdenky - ojetiny
Len jedna pripomienka....AVE je len T22 a T25...T23 neexistuje, to bola fCelka, pokiaľ sa nemýlim
Palculienka - Sienna, 3,5L 2GR-FE
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
- mimo
- Mimo prevádzky
- Príspevky: 948
- Dátum registrácie: Utorok, 28. Júna 2005, 21:00
- Bydlisko: Bratislava a okolie :-)
- Kontaktovať používateľa:
Re: RECENZIE - jazdenky - ojetiny
Chmelo T25 je už niekde úplne inde ako bola Carina ... to by som povedal že je už dôstojný nástupca
UPS opravené T23 na T22 , kua do sa v tom má vyznať
UPS opravené T23 na T22 , kua do sa v tom má vyznať
- chmelo
- Toyota guru
- Príspevky: 2360
- Dátum registrácie: Streda, 24. Januára 2007, 09:29
- Bydlisko: Žilina/Kysucké Nové Mesto
Re: RECENZIE - jazdenky - ojetiny
No to hej....ale Carina je proste Carina, v niektorých veciach má ešte stále navrch oproti AVE T25, ale pripadne mi to skôr ako problém dnešnej doby...
...úžasný je ten úvod teste Cariny: "Toyota Carina má jedinou chybu - už šest let se nevyrábí." Presne ju to vystihuje
...úžasný je ten úvod teste Cariny: "Toyota Carina má jedinou chybu - už šest let se nevyrábí." Presne ju to vystihuje
Palculienka - Sienna, 3,5L 2GR-FE
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
- mimo
- Mimo prevádzky
- Príspevky: 948
- Dátum registrácie: Utorok, 28. Júna 2005, 21:00
- Bydlisko: Bratislava a okolie :-)
- Kontaktovať používateľa:
Re: RECENZIE - jazdenky - ojetiny
Ked si zoberieš že je to celé ( myslím ten časopis ) písané v celku objektívne , tak o to viac ma to teší
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: RECENZIE - jazdenky - ojetiny
carina je vyssia trieda ako ave? ci ave je jej nastupcom?
- Rasťo
- Vševed
- Príspevky: 3806
- Dátum registrácie: Streda, 7. Marca 2007, 17:45
- Bydlisko: Ružomberok
- Kontaktovať používateľa:
Re: RECENZIE - jazdenky - ojetiny
Avensis je nástupcom Cariny.
Na čase nezáleží...záleží pouze na životě
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
Lexus RX400h, ´08, 1MZ-FE
Toyota MR-2 W3, ´00, 1ZZ-FE
Toyota Corolla AE92, ´88, 4A-GE 16V
Ex : Toyota Yaris XP10, ´01-´05, 1SZ-FE
Ex : Toyota Celica RA61. ´85, 21R-C
Ex : Toyota Corolla E11, ´98, 4E-FE
- chmelo
- Toyota guru
- Príspevky: 2360
- Dátum registrácie: Streda, 24. Januára 2007, 09:29
- Bydlisko: Žilina/Kysucké Nové Mesto
Re: RECENZIE - jazdenky - ojetiny
Po malej úprave by to veru mohlo sadnúť...Carina E je vyššia trieda ako Ave, ale Ave je jej nástupcomstenky napísal:carina je vyssia trieda ako ave? ci ave je jej nastupcom?
Palculienka - Sienna, 3,5L 2GR-FE
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
Reiner - 4Runner, 2,4L 22R-E - v opatere:)
Anička Dušička - Honda CX500C
- stefan-celica
- Toyota guru
- Príspevky: 1669
- Dátum registrácie: Štvrtok, 25. Septembra 2008, 20:07
- Bydlisko: Slovensko
Re: RECENZIE - jazdenky - ojetiny
Aka je to diagnoza?
:Felicia 1.3 mpi r.v. 2000 "110 000"km motor(klepu ventily-maly diesel), kulisa v cudu, menena prevodovka, povodne z CZ v SK ju jazdila zena, olej 15w40, Podla mna ma cez 200 000km a viac...
:Felicia 1.3 mpi r.v. 2000 "110 000"km motor(klepu ventily-maly diesel), kulisa v cudu, menena prevodovka, povodne z CZ v SK ju jazdila zena, olej 15w40, Podla mna ma cez 200 000km a viac...
Toyota Celica T20 ST202 129kw 3SGE McPherson 376 916km, Evans Coolants, K&N, PUR 80Sh
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km
Renault Trafic 2.0dci M9R L2H1 toto auto my bol čert dlžný
Subaru Legacy AWD 2.0 boxer EJ20 318 000km
- Blackjoe
- panic
- Príspevky: 12
- Dátum registrácie: Streda, 9. Septembra 2009, 10:15
- Bydlisko: Bratislava
Re: RECENZIE - jazdenky - ojetiny
vobec nemusi byt stocene (pred toykou som mal feldu), ta kulisa sa vyloga velmi rychlo, ten olej je tam uplne zly, radsej by som tam dal polosyntetiku 10w-40 (asi davali hustejsi preto, ze uz to moc klepalo), skor by som tipoval na to, ze to ta pipina asi vkuse podtacala, a tak sa zdvihatka odporucali do vecnych lovist, co je na felde bezny jav tolko k tomuto OTstefan-celica napísal:Aka je to diagnoza?
:Felicia 1.3 mpi r.v. 2000 "110 000"km motor(klepu ventily-maly diesel), kulisa v cudu, menena prevodovka, povodne z CZ v SK ju jazdila zena, olej 15w40, Podla mna ma cez 200 000km a viac...
Auris 009, 1,6 Valvematic, 6 M/T, mystic black
- Avensis
- Toyota guru
- Príspevky: 1160
- Dátum registrácie: Utorok, 10. Marca 2009, 15:22
- Bydlisko: RV
- Kontaktovať používateľa:
Re: RECENZIE - jazdenky - ojetiny
Názor si vytvorí každý sám
http://www.tipcars.com/applications/mag ... clanek=882
Mňa osobne nesralo ohundranie dieslového motora. Síce som presedlal na benzín, musím sa osobne zastať diesla. Mal som možnosť odjazdiť Toyoťácke diesle od 89-ho až po 2006 D-cat a ani jeden ma nesklamal
Takže:
1. Corolla AE91 liftback 1,8 hladký diesel, cca 47kw ak sa dobre pamätám, rv. 89, dovoz DE v roku 94, km pri dovoze 120tis jeden majiteľ v DE, druhý otec do roku 2008, stav pri predaji cez 380 tis km.
Vymenené súčiastky: po 14 rokoch chladič, po 16-tich tlmiče, vodná pumpa, homokineťák, do motora nebolo šiahnuté za celý čas čo bola u nás, potom ešte maličkosti ako uhlíky, žhaviče, vstreky, olej, filtre, rozvody 1x!!! po 280tis km.
Motor vždy naskočil, či bolo -30 či +35, vždy na jedno, + auto malo ťažné takže mnohokrát sa naťahalo hore dole raz pol SK, potom PL, HU, a ani raz sa nestalo že by nás nechalo v srabe.
2. Carina E sedan, 2,0td, 61kw, rv. 96, kúpená u nás v r.2000, stav km cca 130tis (či origo,či stočené to neviem), počet predchádzajúcich majiteľov 7! my sme boli 8-mi.
Vymenené súčiastky: Kotúče predné, nakoľko predchádzajúci majiteľ tam strelil shitné doštičky + jazdil asi ako prasa a zvlnil kotúče , ďalej lanko na sťahovanie vodičovho okna, žhaviče, filtre, olej, synchrón na 2-jke, tiež chyba predchádzajúce majiteľa Aj toto auto malo ťažné takže si užilo teda odtiahlo svoje Tiež nás nikdy nenechalo v prdeli! Dodnes jazdí na východe (Humenné ak dobre viem, u člena fóra)
3. Avensis sedan, D-cat, 130kw, rv. 2006, kúpená od zamestnanca Toyota Nitra v roku 2007, mal dačo cez 1 rok, prvý majiteľ v NR, druhý otec, pôvod SK, stav km pri kúpe málo cez 17tis, stav pri predaji 60-70 tis v roku 2008,
Vymenené súčiastky: Kým bol u nás tak nič! Len olej, filter, peľový filter, vzduchový, taktiež mal ťažné a bolo využité tak na 50%.
Tu niet o čom písať, nové auto takže spoľahlivosť jednoznačná.
4. Avensis sedan, T22, D4D, 81 kw, rv. 2002 prelom 2003, dal som si ho doviezť, pôvod Belgicko, počet majiteľov: Belgicko 1, potom ja, momentálne otec, stav km pri dovoze 155 (podľa mňa stočené), no nič nenaznačovalo, že je to herka vyklepaná, vyšlapaná
Vymenené súčiastky: Zadné tyčky stabilizátora, gumové uloženie stabilizátora, žhaviče, vyčistené čerpadlo, olej, filtre.
Nabehal som s ním počas 1-ho roka cca. 36tis. km, leto, zima, dážd, sucho, vždy šiel, naštartoval na jedno, tiež vybavený ťažným, a aj som ho využil, za dobu čo som ho mal cca 40%.
5. Corolla E11, 3 dver. compact, D4D, 66kw, facelift, Vin JT! rv. 2001 prelom 2002, dovoz DE, majitelia: 1 v DE, u nás mama, stav km pri dovoze 170 tis (podľa mňa origo), momentálny stav 199500 km.
Vymenené súčiastky: Akumulátor , termostat, zadné tlmiče + tyčky stabilizátora, zadné brzd. doštičky. Taktiež ma ťažné, a využíva sa
Tu niet o čom písať. Sadnem, naštartujem a idem!
Na koniec len dodám, že ak by som mal možnosť stretnúť toho moderátora čo písal hore uvedený článok tak by som mu naflákal cez papuľu až by ščernal Hovado jedno Ešte raz mi niekto povie o zastaranosti Toyoťáckych diesel motoroch tak mu natrhnem sandál Dovolím si tvrdiť že som mal možnosť odjazdiť vývoj týchto motorov od absolútneho jednoduchého diesláčika až po natlačenú elektroniku a ani jeden ma neposlal k vode a ani nikoho z rodiny
Takíto "odborníci" na autá a jazdenky by sa mohli skôr venovať Škodoviciam plechoviciam, Prasatom, Golfom, Fantómom typu VW Phaeton a všemohúcim Uberwagenom, ktoré padajú do núdzového režimu hneď ako sa majiteľ dotkne kľučky
Podľa mňa ak nieje majiteľ vyložene prasa a stará sa o svoje auto, alebo ho aspoň pár krát vezme do servisu ohliadnúť tak mu bude slúžiť verne ako pes
Som nesmierne zvedavý ako budú písať tak o 10 - 20 rokov o týchto Uberwagenoch, plechoviciach, som neskutočne zvedavý či tieto "mega" stroje budú mať nedotknuté motory z vnútra. Majiteľ bude rád ak bude mať origo kľučku na dverách, kdeže motor
Áno, som maniak a zarytý fanúšik Toyot a Lexusov + pár Japan mašín (Honda,Subaru,Mitsu) a nehambím sa to povedať na plnú hubu, že iné autá neuzávam Pre mňa za mňa môže to byť aj 5,0 v6 tdi fsi a čo ja viem čo " I " sú to šunty a hotovo.
Ako som vravel je to môj názor, každý rozumný človek si vie vytvoriť svoj vlastný, nikomu nejdem nič nahovárať, mňa presvedčila japonská technika a kvalita a iné ma nazaujíma
Prajem pekný deň
http://www.tipcars.com/applications/mag ... clanek=882
Mňa osobne nesralo ohundranie dieslového motora. Síce som presedlal na benzín, musím sa osobne zastať diesla. Mal som možnosť odjazdiť Toyoťácke diesle od 89-ho až po 2006 D-cat a ani jeden ma nesklamal
Takže:
1. Corolla AE91 liftback 1,8 hladký diesel, cca 47kw ak sa dobre pamätám, rv. 89, dovoz DE v roku 94, km pri dovoze 120tis jeden majiteľ v DE, druhý otec do roku 2008, stav pri predaji cez 380 tis km.
Vymenené súčiastky: po 14 rokoch chladič, po 16-tich tlmiče, vodná pumpa, homokineťák, do motora nebolo šiahnuté za celý čas čo bola u nás, potom ešte maličkosti ako uhlíky, žhaviče, vstreky, olej, filtre, rozvody 1x!!! po 280tis km.
Motor vždy naskočil, či bolo -30 či +35, vždy na jedno, + auto malo ťažné takže mnohokrát sa naťahalo hore dole raz pol SK, potom PL, HU, a ani raz sa nestalo že by nás nechalo v srabe.
2. Carina E sedan, 2,0td, 61kw, rv. 96, kúpená u nás v r.2000, stav km cca 130tis (či origo,či stočené to neviem), počet predchádzajúcich majiteľov 7! my sme boli 8-mi.
Vymenené súčiastky: Kotúče predné, nakoľko predchádzajúci majiteľ tam strelil shitné doštičky + jazdil asi ako prasa a zvlnil kotúče , ďalej lanko na sťahovanie vodičovho okna, žhaviče, filtre, olej, synchrón na 2-jke, tiež chyba predchádzajúce majiteľa Aj toto auto malo ťažné takže si užilo teda odtiahlo svoje Tiež nás nikdy nenechalo v prdeli! Dodnes jazdí na východe (Humenné ak dobre viem, u člena fóra)
3. Avensis sedan, D-cat, 130kw, rv. 2006, kúpená od zamestnanca Toyota Nitra v roku 2007, mal dačo cez 1 rok, prvý majiteľ v NR, druhý otec, pôvod SK, stav km pri kúpe málo cez 17tis, stav pri predaji 60-70 tis v roku 2008,
Vymenené súčiastky: Kým bol u nás tak nič! Len olej, filter, peľový filter, vzduchový, taktiež mal ťažné a bolo využité tak na 50%.
Tu niet o čom písať, nové auto takže spoľahlivosť jednoznačná.
4. Avensis sedan, T22, D4D, 81 kw, rv. 2002 prelom 2003, dal som si ho doviezť, pôvod Belgicko, počet majiteľov: Belgicko 1, potom ja, momentálne otec, stav km pri dovoze 155 (podľa mňa stočené), no nič nenaznačovalo, že je to herka vyklepaná, vyšlapaná
Vymenené súčiastky: Zadné tyčky stabilizátora, gumové uloženie stabilizátora, žhaviče, vyčistené čerpadlo, olej, filtre.
Nabehal som s ním počas 1-ho roka cca. 36tis. km, leto, zima, dážd, sucho, vždy šiel, naštartoval na jedno, tiež vybavený ťažným, a aj som ho využil, za dobu čo som ho mal cca 40%.
5. Corolla E11, 3 dver. compact, D4D, 66kw, facelift, Vin JT! rv. 2001 prelom 2002, dovoz DE, majitelia: 1 v DE, u nás mama, stav km pri dovoze 170 tis (podľa mňa origo), momentálny stav 199500 km.
Vymenené súčiastky: Akumulátor , termostat, zadné tlmiče + tyčky stabilizátora, zadné brzd. doštičky. Taktiež ma ťažné, a využíva sa
Tu niet o čom písať. Sadnem, naštartujem a idem!
Na koniec len dodám, že ak by som mal možnosť stretnúť toho moderátora čo písal hore uvedený článok tak by som mu naflákal cez papuľu až by ščernal Hovado jedno Ešte raz mi niekto povie o zastaranosti Toyoťáckych diesel motoroch tak mu natrhnem sandál Dovolím si tvrdiť že som mal možnosť odjazdiť vývoj týchto motorov od absolútneho jednoduchého diesláčika až po natlačenú elektroniku a ani jeden ma neposlal k vode a ani nikoho z rodiny
Takíto "odborníci" na autá a jazdenky by sa mohli skôr venovať Škodoviciam plechoviciam, Prasatom, Golfom, Fantómom typu VW Phaeton a všemohúcim Uberwagenom, ktoré padajú do núdzového režimu hneď ako sa majiteľ dotkne kľučky
Podľa mňa ak nieje majiteľ vyložene prasa a stará sa o svoje auto, alebo ho aspoň pár krát vezme do servisu ohliadnúť tak mu bude slúžiť verne ako pes
Som nesmierne zvedavý ako budú písať tak o 10 - 20 rokov o týchto Uberwagenoch, plechoviciach, som neskutočne zvedavý či tieto "mega" stroje budú mať nedotknuté motory z vnútra. Majiteľ bude rád ak bude mať origo kľučku na dverách, kdeže motor
Áno, som maniak a zarytý fanúšik Toyot a Lexusov + pár Japan mašín (Honda,Subaru,Mitsu) a nehambím sa to povedať na plnú hubu, že iné autá neuzávam Pre mňa za mňa môže to byť aj 5,0 v6 tdi fsi a čo ja viem čo " I " sú to šunty a hotovo.
Ako som vravel je to môj názor, každý rozumný človek si vie vytvoriť svoj vlastný, nikomu nejdem nič nahovárať, mňa presvedčila japonská technika a kvalita a iné ma nazaujíma
Prajem pekný deň
Lexus LS 430 President pack
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
ex.Lexus GS 300
ex.Celica GT 94 LSD SS II + chladič prevodovky
ex.Corolla GT-i AE92 89"
Yamaha WR
Yamaha XS veterán
ex.Yamaha XT
ex. Carina E 2,0 TD
ex. Toyota Avensis D4D 2,0 T22
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 2 neregistrovaní