Lexus IS 200 - synchróny prev.
- ondrik
- Toyota guru
- Príspevky: 2442
- Dátum registrácie: Sobota, 14. Mája 2005, 08:57
- Bydlisko: PB - Mogoňov
Re: Lexus IS 200 - synchróny prev.
no, k nemu ten zadkom streleny elvisov, poprehadzovat, streknut a "legenda" ozije...
Prius 2012 hybrid + LPG... lacnejsie to uz nejde
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
Celica 96 2,0 GT 3S-GE
Ex-Celica 92 1,6 STi 4A-FE
Ex-Corolla 89 5dHB 1,6 GL 4A-F
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Lexus IS 200 - synchróny prev.
ten modry ex elvisov uz ak dobre viem ma svojho majitela ale on by to mohol spachat tiez, ze?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
Re: Lexus IS 200 - synchróny prev.
Ahojte kamarati
Nechcem zakladat novu temu.
Po kolko km a aky olej a kolko ide do samosv. diferaku ?
Resp. po kupe auta by som to preventivne dal vymenit.
Nechcem zakladat novu temu.
Po kolko km a aky olej a kolko ide do samosv. diferaku ?
Resp. po kupe auta by som to preventivne dal vymenit.
Re: Lexus IS 200 - synchróny prev.
Ja som si to kedysi spisoval, sa cudujem ze som to tu nedal. Na clublexus to je, len neviem ci k tomu ma pristup aj neregistrovany uzivatel. Takze to hodim aj sem.
Poznámka: Údaje pre r.v. 1999, ostatné ročníky sa môžu líšiť napr. rozdielnym objemom kvapaliny a pod.
KONTROLA AUTA
KOMPLETNA KONTROLA AUTA: 30.000km/2roky
DALSIE KONTROLY: 15.000km/1rok
- zahŕňa výmenu motorového oleja s filtrom, + kontrola riadenia, bŕzd, osvetlenia a kolies
TYPY NÁPLNÍ a INTERVALY VÝMENY
MOTOROVY OLEJ
objem: 4,2L s filtrom, 4,0 bez filtra
typ: API SJ or SL
viskozita: SAE 5W-30
interval vymeny: 15.000km/1rok
PREVODOVKA (manuál)
objem: 1,8L
typ: r.v.1999 API GL-3 (ostatné API GL-4 alebo GL-5)
Viskozita: SAE 75W-90
interval vymeny: 60.000km/4roky
SERVO
objem:
typ: dextron II or III
interval kontroly: každé 2roky
DIFERENCIAL
objem: 1,0L s LSD; 1,05 bez LSD (= bez samosvoru)
typ: API GL-4
Viskozita: nad 18°C SAE 90, pod 18°C SAE 80W alebo SAE 80W-90
interval vymeny: 30.000km
BRZDOVA KVAPALINA
typ: SAE J1703 or FMVSS no.116 DOT 3
interval vymeny: 30.000km/2roky
CHLADIACA KVAPALINA
objem: 7,5L
typ: "Toyota Long Life Coolant" or ekvivalent na baze ethylene-glycolu chladiacej kvapaliny
interval vymeny: poprvé 60.000km/3roky, potom 30.000km/2roky
SPOJKA
objem: cca 0,25l
typ: SAE J1703 or FMVSS no.117 DOT 3
interval vymeny: podla opotrebenia
DALSIE KONTROLY
rozvody: 150.000km/10rokov
sviecky: 90.000km/6rokov
tesnost systemu, gulove capy, capy riadenia: vizualna kontrola 1x rocne
(tu si nie som celkom istý, chcelo by to upresniť):
dodatočná kontrola remeňov (alternator, klima, servo): poprvé 105.000/6 rokov, potom každých 15.000km/1x ročne
vôla ventilov: 90.000km/6rokov
FILTRE
vzduchovy filter: 45.000km/4roky
olejovy filter: najlepsie spolu s olejom, teda 15.000km/1rok
palivovy filter:
kabínovy filter: 45.000km/2 roky
ŽIAROVKY
Parkovacky: 168-T10 (Wedge) aka B501, 12V, 5W
Tlmene: 9006 - HB4, 12V, 51W
Dialkove: 9005 - HB3, 12V, 65W
Tlacitka TC/SNOW: T1 1/2 14V 0,84W 60mA
BATÉRIA
Varta Silver Dynamic 63Ah
Bosch S5 63Ah (lavá)
Treba dať pozor či je lavá alebo pravá. Pravá se dává do pravostraných ISek, do našich levostraných se opravdu dává levá. Pokud budete hledat třeba u Varty nebo u Bosche vypadne vám Varta Blue Dynamic 70Ah nebo Bosch S4 70Ah. Tyto nekupujte páč vám to nevejde do auta je to prostě moc rozměrné.
STIERAČE
Dlzka stieracov: 550 a 475mm
(napr. Bosh Aerotwin AR728S/A728S)
KOLESÁ (tlak v pneu)
Tire size........................Front..........................Rear kPa(bar,psi)
225/45ZR17.................... ? ......................240 (2.4, 35)
215/45ZR17............ 230 (2.3, 33)..............230 (2.3, 33)
205/55R16 89V........ 230 (2.3, 33)............ 230 (2.3, 33)
Poznámka: Údaje pre r.v. 1999, ostatné ročníky sa môžu líšiť napr. rozdielnym objemom kvapaliny a pod.
KONTROLA AUTA
KOMPLETNA KONTROLA AUTA: 30.000km/2roky
DALSIE KONTROLY: 15.000km/1rok
- zahŕňa výmenu motorového oleja s filtrom, + kontrola riadenia, bŕzd, osvetlenia a kolies
TYPY NÁPLNÍ a INTERVALY VÝMENY
MOTOROVY OLEJ
objem: 4,2L s filtrom, 4,0 bez filtra
typ: API SJ or SL
viskozita: SAE 5W-30
interval vymeny: 15.000km/1rok
PREVODOVKA (manuál)
objem: 1,8L
typ: r.v.1999 API GL-3 (ostatné API GL-4 alebo GL-5)
Viskozita: SAE 75W-90
interval vymeny: 60.000km/4roky
SERVO
objem:
typ: dextron II or III
interval kontroly: každé 2roky
DIFERENCIAL
objem: 1,0L s LSD; 1,05 bez LSD (= bez samosvoru)
typ: API GL-4
Viskozita: nad 18°C SAE 90, pod 18°C SAE 80W alebo SAE 80W-90
interval vymeny: 30.000km
BRZDOVA KVAPALINA
typ: SAE J1703 or FMVSS no.116 DOT 3
interval vymeny: 30.000km/2roky
CHLADIACA KVAPALINA
objem: 7,5L
typ: "Toyota Long Life Coolant" or ekvivalent na baze ethylene-glycolu chladiacej kvapaliny
interval vymeny: poprvé 60.000km/3roky, potom 30.000km/2roky
SPOJKA
objem: cca 0,25l
typ: SAE J1703 or FMVSS no.117 DOT 3
interval vymeny: podla opotrebenia
DALSIE KONTROLY
rozvody: 150.000km/10rokov
sviecky: 90.000km/6rokov
tesnost systemu, gulove capy, capy riadenia: vizualna kontrola 1x rocne
(tu si nie som celkom istý, chcelo by to upresniť):
dodatočná kontrola remeňov (alternator, klima, servo): poprvé 105.000/6 rokov, potom každých 15.000km/1x ročne
vôla ventilov: 90.000km/6rokov
FILTRE
vzduchovy filter: 45.000km/4roky
olejovy filter: najlepsie spolu s olejom, teda 15.000km/1rok
palivovy filter:
kabínovy filter: 45.000km/2 roky
ŽIAROVKY
Parkovacky: 168-T10 (Wedge) aka B501, 12V, 5W
Tlmene: 9006 - HB4, 12V, 51W
Dialkove: 9005 - HB3, 12V, 65W
Tlacitka TC/SNOW: T1 1/2 14V 0,84W 60mA
BATÉRIA
Varta Silver Dynamic 63Ah
Bosch S5 63Ah (lavá)
Treba dať pozor či je lavá alebo pravá. Pravá se dává do pravostraných ISek, do našich levostraných se opravdu dává levá. Pokud budete hledat třeba u Varty nebo u Bosche vypadne vám Varta Blue Dynamic 70Ah nebo Bosch S4 70Ah. Tyto nekupujte páč vám to nevejde do auta je to prostě moc rozměrné.
STIERAČE
Dlzka stieracov: 550 a 475mm
(napr. Bosh Aerotwin AR728S/A728S)
KOLESÁ (tlak v pneu)
Tire size........................Front..........................Rear kPa(bar,psi)
225/45ZR17.................... ? ......................240 (2.4, 35)
215/45ZR17............ 230 (2.3, 33)..............230 (2.3, 33)
205/55R16 89V........ 230 (2.3, 33)............ 230 (2.3, 33)
Re: Lexus IS 200 - synchróny prev.
Na ten olej v motore by som si dal pozor, rocnik 2001-2005 ma objem 3,9l. Sedliacky rozum vravi nalej menej a potom dolej ak nieco
,,odporucam,, pri najazde 150tkm a viac davat 5w40 osobne mne a Cahirovi sa zda ze ma motor lepsi zvuk atd.
+jedna taka poznamka ku kontrolam: odporucam aspon kazdy mesiac vo vlastnom zaujme zdvihnut kapotu kedze auto ma uz svoj vek a popozerat ci nieco niekde netecie, neunika ci ako to tam vobec vyzera
a chyba ti tam Spider umytie a vysusenie kazdy tyzden + kazde tri mesiace navoskovanie
,,odporucam,, pri najazde 150tkm a viac davat 5w40 osobne mne a Cahirovi sa zda ze ma motor lepsi zvuk atd.
+jedna taka poznamka ku kontrolam: odporucam aspon kazdy mesiac vo vlastnom zaujme zdvihnut kapotu kedze auto ma uz svoj vek a popozerat ci nieco niekde netecie, neunika ci ako to tam vobec vyzera
a chyba ti tam Spider umytie a vysusenie kazdy tyzden + kazde tri mesiace navoskovanie
Re: Lexus IS 200 - synchróny prev.
to uz sa berie automaticky, to hadam nemusim ani pisat
inak ako to riesis v zime ked su nejake -10ky? Vtedy sa dost tazko dodrziava kazdy tyzden ak je mesiac "pod psa"..
inak ako to riesis v zime ked su nejake -10ky? Vtedy sa dost tazko dodrziava kazdy tyzden ak je mesiac "pod psa"..
Re: Lexus IS 200 - synchróny prev.
Ak je velka zima, tak jasne ze sa neumyva ale akonahle je odmak tak sa ide na wapku minimalne ospliechat auto zospodu atd. Povedzme si ale v tomto letnom pocasi kedy bolo u nas -10?
Re: Lexus IS 200 - synchróny prev.
No táto zima sa zatiaľ celkom vymyká tej predchádzajúcej.. Ono tých 10 stupňov je aj dnes, až na to že v pluse
- cahir
- MX-5 guru s malým zmrdom
- Príspevky: 1896
- Dátum registrácie: Sobota, 1. Januára 2005, 12:39
- Bydlisko: Bratislava
Re: Lexus IS 200 - synchróny prev.
inak co sa tyka objemu, ja tam vzdy dam 4litre do motora (nedolievam dodatocne) a 1l do diffu. tie deci navyse co su uvadzane su asi nejake laboratorne hodnoty..
to len pre info, ze netreba kupovat 5l do motora. kvoli tym par dcl.
to len pre info, ze netreba kupovat 5l do motora. kvoli tym par dcl.
Re: Lexus IS 200 - synchróny prev.
Ja mam vzdy 5l kvoli pripadnemu dolievaniu, ale potvrdzujem ze do motora idu cca 4 litre..
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Lexus IS 200 - synchróny prev.
OT, do 300fky 5litre...
diff musim poriesit tento rok aj ja...
diff musim poriesit tento rok aj ja...
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
Re: Lexus IS 200 - synchróny prev.
Hmm ja mam IS200 1999 a zaujala ma ta prevodovka.
"typ: r.v.1999 API GL-3 (ostatné API GL-4 alebo GL-5)"
Nie je to tak ze je prevodovka rovnaka len sa zlepsovala kvalita oleja a preto neskor vyrobca odporuca GL-4(5).
Aby som nekupoval zbytocne mozno "horsi" olej...
Dokonca pri vybere oleja tu:
http://olejposta.sk/?s=34&m=0&t=0&v=11&p=0&a=0
je pri vybere triedy api GL3 poznamka - "zastaralá"
Otazka je ci tam fuknut GL4 alebo odrazu GL5. Niekde ked som googlil po ang. forach vraj starsie GL5 poskodzovali mosadzne sinchrony(?)
Inak pri vyssich otackach mam problem zaradit 2. stupen (ked som skusal zrychlenie) a za studena ide zas niekedy trosku tazsie. To uz olej asi nevyriesi. Skusim dat kuknut spojku ci nie je zavzdusnena ako ktosi pisal...
"typ: r.v.1999 API GL-3 (ostatné API GL-4 alebo GL-5)"
Nie je to tak ze je prevodovka rovnaka len sa zlepsovala kvalita oleja a preto neskor vyrobca odporuca GL-4(5).
Aby som nekupoval zbytocne mozno "horsi" olej...
Dokonca pri vybere oleja tu:
http://olejposta.sk/?s=34&m=0&t=0&v=11&p=0&a=0
je pri vybere triedy api GL3 poznamka - "zastaralá"
Otazka je ci tam fuknut GL4 alebo odrazu GL5. Niekde ked som googlil po ang. forach vraj starsie GL5 poskodzovali mosadzne sinchrony(?)
Inak pri vyssich otackach mam problem zaradit 2. stupen (ked som skusal zrychlenie) a za studena ide zas niekedy trosku tazsie. To uz olej asi nevyriesi. Skusim dat kuknut spojku ci nie je zavzdusnena ako ktosi pisal...
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Lexus IS 200 - synchróny prev.
pripadne mam jednu prevodovku navyse
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
Re: Lexus IS 200 - synchróny prev.
Daj GL4 GL5 naozaj poskodzuje nieco tiez som cital... Spojku zavzdusnenu podlamna nebudes mat. Myslim si ze to je ako u mna chladom. Napr. ked bolo -20 som sa rozbiehal na dvojke, leboz 1 do 2 to zratalo asi 300 zubov kym preradilo... A co su to vyssie otacky? Pouzivas medziplyn?
Gabo, len ta cena za 500-1000 mam prevodovku s 15tisic km
Gabo, len ta cena za 500-1000 mam prevodovku s 15tisic km
- Gabriel Nagy
- Vševed
- Príspevky: 7554
- Dátum registrácie: Streda, 8. Novembra 2006, 17:05
- Bydlisko: Želovce
Re: Lexus IS 200 - synchróny prev.
cena je samozrejme vecou dohody ak ma niekto zaujem, napise, ponukne nikde nieje napisane, ze nemoze ist za polovicu DD
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 90
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
ex: Toyota Celica 2.0 Gti 92
ex: 6gen 3s-ge 3gen
IS300 2JZ-GE dream car
swap to 1JZ-GTE?
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 9 neregistrovaných