smugi MR2 MK1 (aw11)
Pravidlá fóra
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
Toto je časť pre členov fóra o svojich autách. Každý má povolený iba JEDEN topic (tému). Topic je potrebné založiť pod svojou prezývkou tu na fóre + treba uviezť typ auta, napr. "fajry - Corolla 1.6 GTi". Pokiaľ vlastníte viac áut, tak uveďte len svoju prezývku. Táto téma sa bude prísne kontrolovať a všetko, čo porušuje tieto pravidlá alebo pravidlá fóra bude zmazané.
- smugi
- panic
- Príspevky: 105
- Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 09:51
- Bydlisko: Rimavska Sobota-Norway(Hamar)
Re: smugi MR2 MK1 (aw11)
jasne, ze ty, kto iny
Libor co ty nemas alebo si neskusil ? Fy fæn Kurnik tak mi poradte kde kupit komplet vyfuk ? lebo AMA Modra je kus odruky
Libor co ty nemas alebo si neskusil ? Fy fæn Kurnik tak mi poradte kde kupit komplet vyfuk ? lebo AMA Modra je kus odruky
Good drivers have dead flies on the side windows. (Walter Röhrl)
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
- AndyGTP
- Vševed
- Príspevky: 4415
- Dátum registrácie: Pondelok, 18. Apríla 2005, 07:53
- Bydlisko: Bratislava
Re: smugi MR2 MK1 (aw11)
a nechces si ten vyfuk dat spravit na zakazku? ja viem, ze je to ostara vozit auto na voziku dakam, tyzden cakat, potom ist pon. ale mne sa to javi ako naj riesenie. kvalitne aftermarkety su zvacsa drahe a casto plne kompromisov.
JCE10L (2JZGE) // GSU35L (2GRFE) // EE111 (4EFE) // AE86L (4AGELK) // AE82L (4AGE) // AE92L (4AGE) // SXA11L (3SFE)
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: smugi MR2 MK1 (aw11)
Ja si dam poskladat zakazkovy lebo hotove kity sa mi nepacia. Postavim to na mk2 turbo vyfuku od mongoose s trubkami na 1.6
Re: smugi MR2 MK1 (aw11)
Asi takhle,corollou proběhlo už cca 800000czk jen ty motory... neustálé experimenty abych třeba nechal udělat custom ojnice a písty od albrechta abych změnil dwell time pístu za cca 70000czk a zjistil že tudy cesta nevede a skončily ve šrotu. Podvozky jsem zkoušel xyz,ksport a skončil s d2. Nemá cenu to vypočítávat,kdybych je neměl,tak je nedám. Je to drahý koníček. Počítam že ty máš v mr2 taky aspon 15000euro. Když ji miluješ není co řešit.smugi napísal:
Libor co ty nemas alebo si neskusil ? Fy fæn Kurnik tak mi poradte kde kupit komplet vyfuk ? lebo AMA Modra je kus odruky
corolla ae92gti
celica ra61
celica ra61
Re: smugi MR2 MK1 (aw11)
K tomu výfuku. Já koupil a původně 4/2/1 od obx a zbytek výfuku ashley. Nicméně už se mi vyrábí svody 4/1 s déelkou primárů 146cm.
corolla ae92gti
celica ra61
celica ra61
- smugi
- panic
- Príspevky: 105
- Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 09:51
- Bydlisko: Rimavska Sobota-Norway(Hamar)
Re: smugi MR2 MK1 (aw11)
Andy, s tym vozenim auta niekam by som nemal problem, len tu je hodinova praca hodnotena vo vesmirnych cislach a nechem si ani predstavit co by to stalo, ked radsej kupia novu hlavu na fabiu ako by ju mali dat brusit A ich pristup k praci je tiez daleko od toho co chcem, preto hladam inu alternativu. Asi kupim ten mongoose nerezovy a pokoj...casom nieco poriadne.
Stenky, ty si expert bude to mat nejaky dalekosiahly vyznam ? heh ma pouc, lebo ja rad. Ako si to doriesil s diskami ? Ja asi zmenim radikalne nazor...
Libor presne ako pises, nelutujem utrateny cent, ci stravenu sekundu. Akurat som chcel viac info od vas skusenejsich. Ak to nie je tajmostvo,co stoja take zvody ? nech mam aspon predstavu.
Stenky, ty si expert bude to mat nejaky dalekosiahly vyznam ? heh ma pouc, lebo ja rad. Ako si to doriesil s diskami ? Ja asi zmenim radikalne nazor...
Libor presne ako pises, nelutujem utrateny cent, ci stravenu sekundu. Akurat som chcel viac info od vas skusenejsich. Ak to nie je tajmostvo,co stoja take zvody ? nech mam aspon predstavu.
Good drivers have dead flies on the side windows. (Walter Röhrl)
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: smugi MR2 MK1 (aw11)
ci ma ten mongoose daky vplyv na krutak, veru, neviem ti povedat na isto, ale predpoklada sa to ak by nebola ina alternativa, idem asi do mongoose ale najprv si chcem vyskusat custom (tie mk1 vyfuky maju taky sprosty dizajn ze to vyzera ako keby si pod kufrom tahal sud s hnojivom... nemozem si pomoct )
disky som zatial vyriesil tak, ze tam dam OZ Ultraleggera 15", ci ake disky si mal na mysli? iked tie 15" som tam chel hlavne preto, ze som palnoval predne brzdy 277mm a nakoniec som sa rozhodol, za istych velmi priaznivych podmienok, ze postaci 258mm, cize 14" stale obujem ale disky su uz kupene a su naozaj pekne a lahunke
disky som zatial vyriesil tak, ze tam dam OZ Ultraleggera 15", ci ake disky si mal na mysli? iked tie 15" som tam chel hlavne preto, ze som palnoval predne brzdy 277mm a nakoniec som sa rozhodol, za istych velmi priaznivych podmienok, ze postaci 258mm, cize 14" stale obujem ale disky su uz kupene a su naozaj pekne a lahunke
- smugi
- panic
- Príspevky: 105
- Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 09:51
- Bydlisko: Rimavska Sobota-Norway(Hamar)
Re: smugi MR2 MK1 (aw11)
ja budem rad tahat aj sud pod zadkom, hlavne nech je nejaky Budem mat placebo efekt ked uz ziadne zvysenie tam nehorzi heh
jo, tie OZty, a neviem ci nakoniec nedam presne tie iste Lebo kamarat mi ich tlacil do hlavy a nakoniec mu to aj vyslo... Matte graphite silver. Dufam, aspon farbu budes mat inu Co su tie "velmi priaznive podmienky" ? Ja som zvedavy ako to bude brzdit aj takto,takmer v seriovom, novucickom stave.
jo, tie OZty, a neviem ci nakoniec nedam presne tie iste Lebo kamarat mi ich tlacil do hlavy a nakoniec mu to aj vyslo... Matte graphite silver. Dufam, aspon farbu budes mat inu Co su tie "velmi priaznive podmienky" ? Ja som zvedavy ako to bude brzdit aj takto,takmer v seriovom, novucickom stave.
Good drivers have dead flies on the side windows. (Walter Röhrl)
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: smugi MR2 MK1 (aw11)
velmi priaznive podmienky su, ze dvojpiestiky z celiky ST165/ST185 na 258mm konverziu sa tazko zhanaju. 277mm brzdic z ST185 zozenies jednoduchsie. no ale thomas mal jedny 2 piesty na svojej japonskej ST185 takzeee hviezdy sa zoradili za seba v spravnom poradi a budu mensie dvojpiesty
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: smugi MR2 MK1 (aw11)
taketo volaco by som chcel z 57mm trubiek
Re: smugi MR2 MK1 (aw11)
Vypálení příruby 800,-czk 8m černé bezešvé tažené trubky 35mm vnitřní průměr 400,-czk no a pul dne práce.smugi napísal:Ak to nie je tajmostvo,co stoja take zvody ? nech mam aspon predstavu.
corolla ae92gti
celica ra61
celica ra61
-
- Toyota guru
- Príspevky: 1314
- Dátum registrácie: Nedeľa, 29. Júna 2008, 21:22
- Bydlisko: Košťany nad Turcom (skoro MT)
Re: smugi MR2 MK1 (aw11)
Asi sa vam to nebude pacit, ze sa staram, ale ja by som zohnal zvody 4AFE (81-85kW to iste ako 4AGE)
http://www.speedzonemotorsports.com/pro ... uctid=2593 ale obycajne (toto len pre ilustraciu)
tam kde su este 4-2 by som pokracoval 2mi trubkami a pripoj do koncoveho tlmica urcite nie 90° koleno ale ako na tom druhom
obrazku 45°. Rury pekne popri sebe a pod pasku nech sa hreju navzajom. O pod 45° uhlom ani tak nevydno tie sudy pod
kufrom.
http://www.speedzonemotorsports.com/pro ... uctid=2593 ale obycajne (toto len pre ilustraciu)
tam kde su este 4-2 by som pokracoval 2mi trubkami a pripoj do koncoveho tlmica urcite nie 90° koleno ale ako na tom druhom
obrazku 45°. Rury pekne popri sebe a pod pasku nech sa hreju navzajom. O pod 45° uhlom ani tak nevydno tie sudy pod
kufrom.
0. od 24.11.2018 aj UFO - 1,8 i-Vtec 103kW
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
1. Corolla E11 - 4ZZ-FE
2. Carina TA62 (r.v.1982) - 3T
Ex: Starlet darca EP 82- 4E FE
Ex: Starlet EP82-2E E,swap 4E FE(62 kW)
Ex: Carina 2- 4A FE(74 kW)
Ex: Carina E- 4A FE(85 kW)
Ex: Corolla AE86- 4A GE
- stenky
- Toyota guru
- Príspevky: 1852
- Dátum registrácie: Piatok, 13. Marca 2009, 16:08
- Bydlisko: Bratislava -=}Petrzalka{=-
Re: smugi MR2 MK1 (aw11)
Ak dam spravit nove zvody, tak rozhodne 4-1
- smugi
- panic
- Príspevky: 105
- Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 09:51
- Bydlisko: Rimavska Sobota-Norway(Hamar)
Re: smugi MR2 MK1 (aw11)
to hej, silnejsie brzdy a nic nemusis menit Ja dve rury nechcem, hlavne ked mam len 4 hrnceky...Nieco uz vymyslime, prinajhorsom na kolene pozvarame
Libor preco nemas aj jednu Mrku, ze by som kupoval rovno kopie od teba Mohol by si nad tym porozmyslat dobuducna, ked sa zacnes nudit
Dik za rady a napady, Tofak ja som velmi rad za akykolvek nazor, na to sme tu si myslim.
Libor preco nemas aj jednu Mrku, ze by som kupoval rovno kopie od teba Mohol by si nad tym porozmyslat dobuducna, ked sa zacnes nudit
Dik za rady a napady, Tofak ja som velmi rad za akykolvek nazor, na to sme tu si myslim.
Good drivers have dead flies on the side windows. (Walter Röhrl)
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
- smugi
- panic
- Príspevky: 105
- Dátum registrácie: Streda, 12. Januára 2011, 09:51
- Bydlisko: Rimavska Sobota-Norway(Hamar)
Re: smugi MR2 MK1 (aw11)
nejake nove fotky a postrehy...
__Uplynule vikendy boli na programe sedacky, pasy a ulozenia motora plus plno malickosti, ale to rozpisovat nema vyznam.
Obcas si myslim, ze to auto chcelo aj prec z tej akoze "tuningovej" dielne v Pesti, neverili by ste, ako je takmer vsetko doslova doj*bane. Strhane zavity a odtrhnute skrutky kam sa clovek pozrie, oblamane drziaky alebo rovno chybajuce diely.Preto to tak dlho trva a kazdej veci musime venovat trojnasobok casu. Co mi na druhej strane neprekaza
__Inak dva dni sa uz snazim vycistit nadrz, lebo vo vnutri ostal kusok stareho benzinu a to co je za sajrajt, vyzerato ako hrdza a nechce to velmi prec.... nejake napady ? Nejaky progres je, dal som tam cistic na motory a doplna na celu noc, dnes znova. No dobra rada je nad zlato
....buvinka....
- aj prevodovka dostane co si zasluzi
- kym som sa stihol spamatat uz boli na aute . Tvrdost je 70 shore A. Tesim sa na ten comfort
- a z tohto mam neskutocnu radost, kupene z podruky, takmer nepouzivane, jedna natrhnuta, ale dedova dratva to spravila
PS: musim vyzdvihnut toyotu a jej zmysel pre kvalitu, napr. skrutky podblatnikov su nerezove, cele potrubie chladenia(kurenia) detto, nerezove je aj to prepakovanie na rucnu spolu s pruzinkou, o ihlickovom lozisku v zadnych brzdicoch nehovoriac...ten domyselny plusovy kontakt na baterku.... Mozno prehanam, ale to nevadi, kazda liska vlastny chvost chvali
__Uplynule vikendy boli na programe sedacky, pasy a ulozenia motora plus plno malickosti, ale to rozpisovat nema vyznam.
Obcas si myslim, ze to auto chcelo aj prec z tej akoze "tuningovej" dielne v Pesti, neverili by ste, ako je takmer vsetko doslova doj*bane. Strhane zavity a odtrhnute skrutky kam sa clovek pozrie, oblamane drziaky alebo rovno chybajuce diely.Preto to tak dlho trva a kazdej veci musime venovat trojnasobok casu. Co mi na druhej strane neprekaza
__Inak dva dni sa uz snazim vycistit nadrz, lebo vo vnutri ostal kusok stareho benzinu a to co je za sajrajt, vyzerato ako hrdza a nechce to velmi prec.... nejake napady ? Nejaky progres je, dal som tam cistic na motory a doplna na celu noc, dnes znova. No dobra rada je nad zlato
....buvinka....
- aj prevodovka dostane co si zasluzi
- kym som sa stihol spamatat uz boli na aute . Tvrdost je 70 shore A. Tesim sa na ten comfort
- a z tohto mam neskutocnu radost, kupene z podruky, takmer nepouzivane, jedna natrhnuta, ale dedova dratva to spravila
PS: musim vyzdvihnut toyotu a jej zmysel pre kvalitu, napr. skrutky podblatnikov su nerezove, cele potrubie chladenia(kurenia) detto, nerezove je aj to prepakovanie na rucnu spolu s pruzinkou, o ihlickovom lozisku v zadnych brzdicoch nehovoriac...ten domyselny plusovy kontakt na baterku.... Mozno prehanam, ale to nevadi, kazda liska vlastny chvost chvali
Good drivers have dead flies on the side windows. (Walter Röhrl)
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
"For a pure sports car, it must be internal combustion" (Mazda Motor Corporation's sports car chief Nobuhiro Yamamoto)
toyota MR2 MK1...nova laska
Kto je prítomný
Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 7 neregistrovaných